Ikimuistoisimmat / parhaimmat viestit foorumilla

Tähän ketjuun saa napata sellaisia hyviä ja oivaltavia viestejä, joita täällä foorumilla on tullut vastaan. Itse avaan pelin ja pölläsen erittäin kekseliään vertauksen tähän Ilvesfoorumi-ketjusta, jonka esitti Pukka.

Tämä.

8 tykkäystä

Nimimerkin @miolta viesti kuuluu tänne!

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ilves-Hockey Oy:n talous

@Juissi27 pisti kovan vastauksen.

1 tykkäys

Tämä on kyllä jäänyt minunkin mieleen, naurattaa vieläkin, ihan pirkuleesti :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: ;:smiley: 5 hymiötä

1 tykkäys

Messi otti Ilveksen markkinoinnista koko ilon irti illan tuloksesta. :smiley:

Pistetään taustakin talteen:
Ilves siis markkinoi 21.2.2017 kotipeliään faneille: “Tulkaa katsomaan, kun Ilves tekee ihan oikeita maaleja.”

Seuraavan pelin tulos: 0 tehtyä maalia.

Messin älynväläys on loistava! :smiley:

13 tykkäystä

Kävin ehkä vähän töykeästi käyttämässä vitsiä hyväksi Jatkoajalla. Saatetaan pitää trollauksena.

5 tykkäystä

Olisit vielä laittanut että Messillä välähti älyssä ja se oli paras vitsi meillä.

Sitä ei muuten kovin usein tapahdu, kerran muistan 70- luvlla…

5 tykkäystä

Videotarkistus - ei maalia 43:23 (Ilves)

Eikö tuokin ole hieman tylyä jollain asteella.

14 tykkäystä

Lisäsin viittauksen.

1 tykkäys

Onko joku nähnyt että tuulettivatko sitä maalia, ku ei ollukaan maali!

3 tykkäystä

Nyt lähti lapasesta tämä topic, poistelkaapa tämä ja muutama muu viesti. Tuo siivoustissit jää muuten liian kauas

2 tykkäystä

Mun mielestä tää Tapparan treenijumi alkaa olla jo legendaksi kelpaavaa matskua. Tappio = treenijumi x) @peterra totesi näin eräässä toisessa ketjussa.

1 tykkäys

Vinkkinä tähän ketjuun, ja muuallekin, viestejä voi siteerata suoraan klikkaamalla tykkäysnapin vieressä olevaa ketjun kuvaa. Linkin liittämällä tänne, tulee viittaus ja esikatselu suoraan haluttuun viestiin.

3 tykkäystä

Aivan timanttia! :joy: Syystäkin Törmänen mussutti Jugin silmästä ja Zaborksyn pelikiellosta!

6 tykkäystä

Pakko ottaa tänne. Tiukka kuittaus haamumaalin julkaisseelle videotuomarille.

3 tykkäystä

Onneksi en ollut ehtinyt ottaa uutta lusikallista makkarasopasta. :joy::joy:

3 tykkäystä

Muukin viesti oli asiaa mutta tämä lause. Se 1000% totta.

11 tykkäystä

Tää oli mulle ihan liikaa😂

5 tykkäystä