Tähän ketjuun saa napata sellaisia hyviä ja oivaltavia viestejä, joita täällä foorumilla on tullut vastaan. Itse avaan pelin ja pölläsen erittäin kekseliään vertauksen tähän Ilvesfoorumi-ketjusta, jonka esitti Pukka.
Tämä.
Nimimerkin @miolta viesti kuuluu tänne!
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ilves-Hockey Oy:n talous
@Juissi27 pisti kovan vastauksen.
Tämä on kyllä jäänyt minunkin mieleen, naurattaa vieläkin, ihan pirkuleesti ; 5 hymiötä
Messi otti Ilveksen markkinoinnista koko ilon irti illan tuloksesta.
Pistetään taustakin talteen:
Ilves siis markkinoi 21.2.2017 kotipeliään faneille: “Tulkaa katsomaan, kun Ilves tekee ihan oikeita maaleja.”
Seuraavan pelin tulos: 0 tehtyä maalia.
Messin älynväläys on loistava!
Kävin ehkä vähän töykeästi käyttämässä vitsiä hyväksi Jatkoajalla. Saatetaan pitää trollauksena.
Olisit vielä laittanut että Messillä välähti älyssä ja se oli paras vitsi meillä.
Sitä ei muuten kovin usein tapahdu, kerran muistan 70- luvlla…
Videotarkistus - ei maalia 43:23 (Ilves)
Eikö tuokin ole hieman tylyä jollain asteella.
Lisäsin viittauksen.
Onko joku nähnyt että tuulettivatko sitä maalia, ku ei ollukaan maali!
Nyt lähti lapasesta tämä topic, poistelkaapa tämä ja muutama muu viesti. Tuo siivoustissit jää muuten liian kauas
Mun mielestä tää Tapparan treenijumi alkaa olla jo legendaksi kelpaavaa matskua. Tappio = treenijumi x) @peterra totesi näin eräässä toisessa ketjussa.
Vinkkinä tähän ketjuun, ja muuallekin, viestejä voi siteerata suoraan klikkaamalla tykkäysnapin vieressä olevaa ketjun kuvaa. Linkin liittämällä tänne, tulee viittaus ja esikatselu suoraan haluttuun viestiin.
Aivan timanttia! Syystäkin Törmänen mussutti Jugin silmästä ja Zaborksyn pelikiellosta!
Pakko ottaa tänne. Tiukka kuittaus haamumaalin julkaisseelle videotuomarille.
Onneksi en ollut ehtinyt ottaa uutta lusikallista makkarasopasta.
Muukin viesti oli asiaa mutta tämä lause. Se 1000% totta.
Tää oli mulle ihan liikaa😂