Loppuvuoden 2019 alennusmyynnit: 11.11, Black Friday, välipäivät, jne

Markkinahinta 100 megaiselle netille. Tuollaisella Elisan sopparilla on ollut kodin netti jo useamman vuoden.

1 tykkäys

BF on aika hyvä ajankohta kilpailuttaa kun hyviä tarjouksia on juuri tällä viikolla joka vuosi.

Ja kun osaa mainita kilpailija niin oma operaattori tarjoilee saman diilin kyllä.
Esimerkkejä voi lukea tästä samasta ketjusta ylempää.

Tais Tepsiki olla Black Friday kaupoilla kun Helmisen osti.

12 tykkäystä

Varmasti juurikin näin.

@Donizimo ilmeisesti Gigantissa myyvät juurikin Teliaa samaan hintaan tuon DNAn kanssa (18,90€/kk, 200Mbit netti, sama 10Gt Euroopassa, 24kk hinta, ei määräaikaa) eli käytännössä sama kuin DNA, mutta vähän nopeampi netti. Tuolla erolla tuskin on mitään vaikutusta netin oikeaan nopeuteen :slight_smile: Päälle tuli kuulemma vielä 50€ lahjakortti Giganttiin.
Näin ymmärsin kaverin puheista.

1 tykkäys

Eilen ei suostunu Telian tsätissä myymään samaan hintaan vaikka olen nytkin Telian asiakas. Pitää käydä vielä kivijalkaliikkeessä kysymässä.

Elisalla liittymän päivitys onnistui helposti chatin kautta ja nyt täälläkin tuo 18,90€ pari vuotta. Nopeus nousi vielä samalla 150mbit/sekunnista 200mbit/sekuntiin. :ok_hand:

2 tykkäystä

Sokos hotelleilla -40% tarjoukset hinnoista. Tuli varattua jo valmiiksi tekemistä hiihtolomalle, vko 9 :sunglasses:

2 tykkäystä

Kehotan kaikkia säästämään tänään 100% jos jääkaapissa riittää ruokaa.

6 tykkäystä

Oliko hinta ensin nostettu sen 40%… No joo ittekin ostin kylpyläloman -40% alella.

Oli normaalia halvempi. Mietin samaa hotellia aiemmin syksyllä vuodenvaihteeseen ja jäi varaamatta. Nyt otin ja ero silloiseen juurikin noin 40%. Tripla oli hotelli.

1 tykkäys

Telian Chat on ilmeisesti mennyt tukilakkoon, kun ei edes aukea. Nykyinenkin liittymäni on halpa, mutta tuli silti mieleen ajatus kilpailuttaa, koska tämän on vuoden paras ajankohta kilpailuttaa tulevaisuudessa uudestaan.

Edit: Sain Telia chat ASPA:n auki ja matchasivat suoralta kädeltä päivän hintaan 18.90€ / 200M / 24kk

2 tykkäystä

Ensin odotella +5min Gigantin sivuille ja kun pääsee niin sivut kävi hitaalla eikä saanut tilattua. Lensin pihalle ja nyt saa taas odotella 18min uutta yritystä. Pitäkööt kioskinsa.

Minäkin ostin tunkkini muualta.
Verkkokauppa toimi kuin junan vessa.:+1:t2:

1 tykkäys

Itse yritin tehdä samaa temppua, mutta ei kuulemma onnistu. Vain uusille asiakkaille, näin väitti mulle.

Just lopetin puhelun tästä samasta aiheesta ja mulle onnistu tehdä päivitys, Elisan asiakkaana ollu 10 vuotta.

Kiitos vinkistä!
Mitään ei pitänyt hankkia mutta juuri säästin Sokos-hotellissa. Eikä tarvi yöpyä anopilla.

7 tykkäystä

Digi Aamulehti Tammikuun loppuun 9.90e

Uusi chatti, uusi henkilö ja nyt onnistu heti.

4 tykkäystä

Sama juttu eli kiitoksia kaikille vinkistä ja Elisalle hyvästä asiakaspalvelusta :+1:

2 tykkäystä