Vau! Onneksi luin tätä ketjua ja kävin kanssa päivittämässä, kiitos teille ja Elisalle jälleen mahtavasta palvelusta!
Superparkin liput arkipäiville 9€ kpl, niitä lähti muutama.
Sähkösopimuksen tein myös Helenin kanssa, vaikka sopimus on merkittävästi huonompi mitä mun vanha 2 vuoden määräaikanen oli.
Siinä mun black friday, mitään ylimäärästä tavaraa siis ei tullu ostettua.
Eivät päivittäneet sopparia tuohon 18.90 hintaan Telialla, ole vanha asiakas.
Elisan kaveri soittaa ensiviikolla ja vaihdan puhelinsopparin enkä kovin nopeesti tule enää Telialle takaisin.
Aivan paskaa, kun kohtelu ei ole tasapuolista.
Mulla vaihto ja olen vanha asiakas… Sanoin vaan että kysyn sit Elisalta, jos ei käy.
Perus Telia, palvelu ja palvelut on paskaa. Et kadu vaihtoa Elisalle.
Puuhamaahan saa ensi kesän päivälipun -50%.
Sinne tuli ostettua luottokortilla 6 lappua.
Kerroin Elisan tarjouksesta, eikä mitään vaikutusta ja kerroin vanhojenkin asiakkaiden saaneen tähänhän tarjoushintaan, toiset vaan ovat Telian mielestä pikkusen tasa-arvoisempia kuin toiset. Nyt vaan riitti minulle, maksan vaikka enemmän kilpailijalle. Harmi kun Bonnier kauppojen myötä paska vain leviää laajemmalle.
Kyllä sen jälkeen alkaa Teliaakin kiinnostamaan, kun oikeasti vaihtaa liittymää… Varmasti tulee ensin tekstiviestiä ja sitten soittoa perään.
Täällä Rovaniemellä Telian liikkeessä myyjä sanoi suoraan, että voivat tarjota tarjouksen vain uusille asiakkaille ja, että jos vaihdat niin kyllä heiltä tullaan soittamaan takaisin. Elisan suuntaan ollaan nyt menossa ja odotellaan josko sitten Telialta soittavat, että tuu ny takas
Täälläkin onnistui Elisan chatin kautta kätevästi päivittää hinta tuosta 33.90e vanhana asiakkaana Elisalta tuohon 18.90e hintaan… Ilman mitään turhia kyselyitä sain vaihdettua… Elisan asiakaspalvelulle täältä myös lämpimät suosittelut/kiitokset…
Edit. Pitää vielä lisätä, että sain toistaiseksi voimassa olevana tuon, en määräaikaisena… Kun chatissa myyjä huomasi, että olen ollut Elisan asiakas yhtäjaksoisesti yli 20v ja sama numerokin ollut koko ajan
Tuli tartuttua Elisan tarjoukseen,5 liittymää Telialta Elisalle,hintaan 18.90 liittymä ja vielä 90 euron lahjakortti S-kauppaan.
Aamulehden digiversio on tarjouksessa eli vain 9,9€ Tammikuun loppuun asti.
Tammikuun lopussa voi perua, jos ei halua jatkaa tilausta.
Täällä tarjous:
https://www.aamulehti.fi/tilaa/354
Cyberit näyttävät jääneen varsin tuhnuiksi. Lähinnä tarjolla Black tarjousten jämiä. Liittymiä sai vielä tänään 18.90€ /kk.
Adlibriksellä tänään ja huomenna kaikki kirjat -15% koodilla TONTTU19.
Tarjous päihittää sekä Adlibriksen Single’s Day tarjouksen (-11%) että Black Friday -tarjouksen (-10%).
Olen tosin huomannut, että Booky on varsinkin tietokirjoissa usein sen 10-20% Adlibristä halvempi jo lähtöhinnoiltaan. Lisäksi Adlibriksen “alennuksia” on syytä katsoa tarkasti, että miten hyviä ne oikeasti ovat. Esimerkiksi Hans Roslingin Faktojen maailma oli tarjouksessa 8,80 euroa ennen Black Fridaytä, kun taas Black Fridayna saman kirjan hinta “tarjouksessa” oli 9,70€
Joulun alennusdmyynnit tulevat nykyään jo ennen joulua. Ainakin XXL ja Halonen ovat jo ensimmäisiä promoja lähetelleet.
Gigantti aloitti alet ja ainakin Sonyn vastamelukuulokkeista ihan kohtuu tarjous ( WH-1000XM3 239€ (norm.349€)):
Itsellä oli aiemmin Sonyt ja kiusallinen kuulokkeiden hurina kun vadtamelutoiminto ilman musiikkia Bosessa tuota ei ole
Mitä malleja vertaat keskenään?
Tässä mallissa kohinan pitäisi olla Bosen mallia hiljaisempi:
Sekä Bose QC35 että Sony WH-1000XM2 pitävät kuuluvaa ääntä, kun vastamelu on päällä. Kohina on kuitenkin huomattavasti vähäisempää uudessa WH-1000XM3-mallissa – pitää oikein keskittyä, jotta kuulisi sen. Ehdottomasti paras kuulemamme suoritus tällä saralla.
Koko arvostelu:
Uusimmat boset ja jokin aiempi Sony, ei nuo.
Onko tuola sivuilla erikseen jossain “Ale” osio?
Koko aamun tullut televisiossa mainoksia että gigantin ale alkaa netissä 25.12 ja myymälöissä heti huomenna 26.12. Pakkohan se on läpi penkoa kun noin kovasti mainostavat asiaa.
E: Löytyi, kun tarpeeksi klikkaili