Loppuvuoden 2019 alennusmyynnit: 11.11, Black Friday, välipäivät, jne

Tuli Black Fridayn kunniaksi hankittua Detroitin fanihuppari. Tuote postikuluineen maksoi 2,12€ vähemmän kuin pelkkä tuote ilman alennusta. :octopus: :heart:

3 tykkäystä

Vähän kyllä houkuttaisi, mutta toi 24kk ahdistaa. Lisäksi tuosta ei oikein selviä koskeeko tarjous DNAn vanhoja asiakkaita.

Voisiko näihin laittaa linkkiä esille jos jotakuta muutakin kiinnostaisi kohtuuhintaiset tuotteet? :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Ensin laitoinkin linkin mutta se oli niin hirveän näköinen, että poistin. :sweat_smile:

Tässä linkki:

2 tykkäystä

Miten voit saada 2,12€?

DNA:lla on kai perinteisesti ollut noissa liittymissään määräaikaisuuksia, mutta tässä taitaa olla mainospuheen perusteella eri juttu: “Saat rajattomasti puhetta, viestejä ja nopeaa nettiä niin
paljon kuin haluat — ja ilman määräaikaa”. Eli tarjoushinta on voimassa 24kk, mutta asiakkuuden voi siirtää aikaisemminkin pois?

Muilta isoilta saa tosin käytännössä samansisältöisen liittymän samaan hintaan ja 24kk tarjousajalla. Jos enemmän haluaa optimoida ja tingata niin Verkkokauppa.comin ständiltä sai ainakin viime viikolla Elisalta vielä 40€ lahjakortin ko. puotiin ja Telialla tarjosivat puhelimessa 20€ K-ryhmän lahjakorttia. En usko, että tällä viikolla huonompaakaan tarjoaisivat.

Joo, toi 24kk tarjousaika on vähän sellainen, että ei jaksaisi alkaa sen jälkeen taas säätämään liittymätyyppiä uusiksi.

Mä siis olen vetänyt samalla DNAn liittymällä viimeiset 5+ vuotta. Viime keväänä oli pakko vaihtaa datapuoli 4G:hen kun sanoivat että 3G poistuu tarjolta… :slight_smile:

57€-54,88€=2,12€

54,88€ sisältyy tuote sekä toimituskulut.

Ah, meillä on selkeästi erilaiset preferenssit liittymien osalta. Itse pidän 24kk tarjousaikaa mukavan pitkänä kun ei tarvitse heti olla kilpailuttamassa. :grin: Toisaalta nuo hinnat on kohtalaisen hyvin kestäneet inflaatiota kun muistelisin viitisen vuotta menneeni rajattomalla 4G liittymällä noin 20€/kk hinnalla.

Toki on joutunut aina tarjousajan lopulla kilpailuttamaan eli sinänsä turhaa asiakkaan juoksuttamista kun operaattorikaan ei välttämättä aina ole vaihtunut, mutta tarjoushinnan saadakseen on numeronsiirto pitänyt laittaa vireille.

Muihin BF-tarjouksiin liittyen tuodaanpa esille Vianorin kamppikset, jos jollain muulla on tarvetta rengastöille. Itse käytin hyödyksi renkaiden tasapainotuksen ja ohjauskulmien säädön.

https://vianor.fi/kampanjat/black-week/

Tappara ei ilmeisesti ollut vielä laittanut mitään tuotteitaan alennukseen? Nopealla googlella ainakin Ilves,Jukurit, ja TPS olivat aloittaneet.

Pistäkää joku linkkiä ja pingatkaa minua kun näätte tämän tarjouksena jossain muualla kuin tiskinalla tms. Voisin päivttää pari liittymää mahdollisesti.

2 tykkäystä

Soita numeroon 0800 939393 (ilmainen numero). Sieltä hankin itse, ei se sen enempää tiskin alla ollut.

1 tykkäys

Tänks näin teen, kiinnostaa meinaan onko mikä hinnasto ulkomailla (EU ja jos Pohjoismaat & Baltia hinnoteltu erikseen). Pistän infoa tähän ketjuun kun saan lisätietoa.

3 tykkäystä

Tuliko sulle uus liittymä vai päivitys jo olemassa olevaan Saunalahden liittymään?

Mä uhkaan siirtymisellä kilpailijalle jos eivät tarjoo nykyisiin.

Uusi liittymä. Toki asiakkuus jo ennestään, mutta sitä täti ei hintaa kertoessaan muistaakseni vielä tiennyt.

1 tykkäys

Näin mekin tehtiin parisen viikkoo sitten, ei auttanut. Hinta tippui muistaakseni kokonaista 3€ jokaisesta neljästä liittymästä. Myyjä sanoi vaan, että jos siirrätte liittymät muualle, niin sitten saatte tekstarina tuon 18,90€ tarjouksen, mutta liikkeestä ei suoraan muka voinut sitä antaa :roll_eyes:

1 tykkäys

Soitin Elisan uusmyyntiaspaan eli tuohon @polvipetteri laittamaan numeroon, josta minut käännettiin vanhoille asiakkaille myyntiin. Kerroin että tiedän tuon DNA tarjouksen ja tiedän että uusille myydään tuota 18,90e (netti kattaa myös Baltian ja Pohjoismaat).

Sain asiani hoidettua yhdellä puhelulla ja 2 Saunalahden liittymää päivittyy uusiin huomenna.

• 18,90e /kk
  • 200mt max nopeus rajaton netti
  • Rajaton puheaika
  • Rajattomat tekstarit
  • 24kk ajan, liittymissä ei määräaikaa

Kiitos henkilölle joka minua palveli, loistavaa asiakaspalvelua.

10 tykkäystä

Selvisikö mihin hinta pompsahtaa tuon 24kk jälkeen, vai pompsahtaako?

Itsekin tuohon vaihtaisin, mutta tiedä häntä viitsinkö jos sitä taas kahden vuoden päästä joutuu kyttäilemään uutta sopimusta kun 18,90 pamahtaa 34,90:ksi tjms.

Tätä en huomannut kysyä. Mutta veikkaan että on just toi 30-35e. Niin kauan kun Suomessa on yli 1 operaattori, pitää hintakilpailu (ja kuluttajaviranomaiset) huolen siitä että tarjouksia on läpi vuoden. Joten kyttäiltävä se on parin vuoden päästä tai aiemmin.

1 tykkäys