Hesarin digilehti 5,95/kk neljän kuukauden ajan. Tarjous vielä pari päivää voimassa.
Tilasin tuon että pysyisi paremmin kärryillä maailman menoista. Voi jakaa kolmelle perheenjäsenelle lukuoikeudet.
Hesarin digilehti 5,95/kk neljän kuukauden ajan. Tarjous vielä pari päivää voimassa.
Tilasin tuon että pysyisi paremmin kärryillä maailman menoista. Voi jakaa kolmelle perheenjäsenelle lukuoikeudet.
Ihan kelpo hinta. Itsellä oli DNA:lta päättyvä 4G/150M. Aiemmin soittelivat asian tiimoilta ja tarjosivat 4G/200M 24,90€/kk, samassa puhelussa hinta laski 19,90€/kk. En tarttunut tuohonkaan ja eilen chatin kautta irtisanoin vanhaa ja sain vielä uuden tarjouksen 4G/200M 16,99€/kk 12kk ajan. Tuohon sitten tartuin, kun eipä Elisalta kuitenkaan parempaa olisi saanut.
Tätä ja 12,90€/100M diiliä DNA nyt kaupittelee. Sopparit ovat määräaikaisia.
Ehdin jo innostua, mutta nettisaldot näyttää lähiliikkeissä eioota.
Juu kävivät kyllä aika vauhdilla kaupaksi. Olin onnekas kun sain itselleni napattua.
Mistä tuo 12,99€ löytyy? Pitääkö ottaa yhteyttä aspaan?
Kävin DNA sivuilla ja numerolla tarjoaisi 23,99€ 200M liittymää.
Vaimolla menee Elisa umpeen joulukuun alussa ja pitää löytää joku tilalle.
Dataliittymä. Ihan DNA.fi löytyy.
Kalja vetoa, että soittavat sulle vielä perään ja tarjoavat samaan hintaan liittymää kuin DNA ja maanittelevat perumaan tilauksen. Toi homma nimittäin toimii niin, että kitsaat operaattorit toimivat vasta kun asiakas on näyttänyt olevansa tosissaan.
Tämä on yhtä varma asia, kun Tapparan syksyiset vaikeudet. Itse olen tuollain veivannut jo vuosia ja aina hinta pysynyt samana ja välillä jopa laskenut. Siihen vielä joskus tullut kylkeen joku keskon lahjakortti. Monesti siinä kohtaa, kun hinta nousemassa niin olen suoraan ilmoittanut, että nyt vaihtuu operaattori ja kas hinta onkin pidetty samana. Muistaakseni kerran tai kaksi tuo on tullut siinä vaiheessa, kun olen tehnyt jo diilin kilpailijan kanssa, niin ovat olleet hanakasti yhteydessä peruutusajan puitteissa
Hesari tilattu 4 kk:ksi (7.95 k/kk). Otin laajan paketin, johon kuuluu digilehden lisäksi mm kuukausiliite ja viikkolehti postitettuna (digin ohella).
Katsotaan. Dataliittymiä ei jostain syystä siirretä, vaan sopimus puretaan ja uusi tilataan. On sinänsä pitänytkin testata miten DNA nykyään potkii täälläpäin.
Vaatekauppa Kekäleessä on jotain ihan hyviä tarjouksia. Itse piipahdin Triplassa, mutta tietysti netissäkin.
Cyber jatkaa väsynyttä linjaa - ei uusia tyrkkyjä, vanhat vain jatkuu toisellekin viikolle.
Saman totesin. Muutamalla firmalla jotain uutta mutta ei mitään erikoista.
Verkkis ja Power laittoivat paperipostilla uudet mainoslehdet. Kokolailla samat tavarat ja samat hinnat edelleen, nyt vain ilman Black-etuliitteitä.
Viime vuonna täältä bongasin Google kaupan tarjouksen. Stadia ja kaupan päälle Chromecast Ultra n. 20€. Kaikkihan sen taisi tilata Chromecastin takia, mutta nyt kun Stadia lakkautettiin niin Google hyvittää siitä hyvästä reilun 22€ suoraan tilille.
Siinä oli oiva Black Friday tarjous.
Jep. Varsinkin kun ostin sen ohjaimen vielä PC:lle Steamin pelien pelailuun.
Gigantin välipäiväalesta Pixel 6a 299 €. Mutulla ok tarjous.
Gigantti huomauttaa laitteen kuvauksessa, että Google Pixel-puhelimet eivät toistaiseksi tue 5G-yhteyksiä ja VoLTE-ominaisuutta suomalaisten operaattoreiden verkoissa. Googlen uusin beetaversio kuitenkin toi tuen Telian 5G-verkolle, joten tältä osin tulevaisuudessa parannusta on luvassa.
Tämä tuli nyt napattua talteen, vaikuttaa tosiaan kelpo tarjoukselta. Ja optiona vielä tuo, että jos loputkin ominaisuudet alkavat kotimaan operaattor(e)illa toimia, niin tarjoushinta muuttuukin astetta paremmaksi. Voi olla että hetken jatkan vielä 3 vuotta palvelleella OnePlus 7 Pro:lla, joka muuten toimii mainiosti mutta akku alkaa olla aika finaalissa. Ensimmäistä kertaa koskaan tuntuu siltä, että voisi ihan hyvin vaan ottaa tilalle myös uuden OP 7 Pron, eikä jäisi paljostakaan paitsi verrattuna noihin tuoreisiin yli tonnin “huippuluureihin”. Omaan käyttöön nähden älypuhelimissa on nyt saavutettu joku “riittävän hyvä” taso, joten ainakin tässä taloudessa haetaan jatkossa sitä riittävän hyvää mahdollisimman edulliseen hintaan, ei niinkään uusinta ja tehokkainta mahdollista.
Vanhan tyyppinen Chromecast v3 Powerissa 19€.