Loppuvuoden 2020 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät, jne

Loppuvuoden ALE-sesonki lähestyy. Tilanne on tavallistakin mielenkiintoisempi pandemian vaikutusten johdosta. Nettikaupan merkitys on kasvanut ja toisaalta missä kunnossa ovat yritysten varastoarvot – onko tarvetta tyhjentää aggressiivisesti?

Kulutusjuhla ei ole kestävää kehitystä, mutta toisaalta monelle kaupalle ALE-kauden myynti saattaa olla tärkeämpää kuin koskaan. Tehkää harkittuja ja hyviä ostoksia, oikeaan tarpeeseen.

Itsellä ei ole oikeastaan mitään ns. hakusessa. Yksi asia mikä kiinnostaa, on musiikin suoratoistopalveluiden mahdolliset tarjoukset (Spotify, Tidal, Deezer…), eli jos sellaista näkyy niin otan mielelläni tiedon vastaan.

Kiinalainen 11.11 aloittaa kauden ensi viikolla.

11 tykkäystä

Se mikä omalla kohdalla kiinnostaa, niin osakkeet. Muistaakseni viime tai toissavuonna Nordnet antoi mahdollisuudet ostaa Jenkkien osakkeita 1e kuluilla. Tälläkin kertaa kelpaisi vastaava tai Suomen pörssiin kuuluva tarjous.

1 tykkäys

Itsellä hakusessa mahdollisesti kirkasvalolamppu, villakangas-takki ja/tai moccamaster vanhemmille joululahjaksi. Saa nähdä löytyykö näistä mitään. Kirkasvalolamppuja olen jo katsellut, jotta helpompi löytää “oikeassa alessa” olevat tuotteet.
Yhtä villakangastakkia olen kuolannut, mutta se on Asketilta ja he eivät varmasti black fridayhyn osallistu. Saa nähdä teenkö kompromissin vai panostanko vastuullisuuteen takkivalinnassa. :thinking:

1 tykkäys

Pitäiskö tehdä joku lista mitä jengi hakee näistä alennusmyynneistä?

Aina löytyy joku innokas surffailija joka löytää sellaista mitä itse ei välttämättä löytäisi.

Olen @PetriV:n tavoin kiinnostunut mahdollisista osaketarjouksista.

Lisäksi jos oikein hyvä tarjous tulee 55" LG:n OLED-televisiosta, niin saatan harkita. Tätä harkintaa olen tosin jo tehnyt muutaman vuoden :grin:

Muita hieman kiinnostavia ovat Applen tuotteet (AirPods Pro), ja äänentoistolaitteet. Olen jo pidempään miettinyt, että miten kodin äänentoiston järjestäisi.

4 tykkäystä

Tälle vahva suositus.
Itse en tosin osannut ajoittaa ostoa black fridayn aikaan.

2 tykkäystä

Ehjä takki kiinnostais ja jos oikein hullutteleen alan niin sen pitkään haaveissa olleen ilmafritin saatan ostaa. :slightly_smiling_face:
Viime vuonna tuli hankittua jo kaikki tarpeellinen hyvin pitkälle.

1 tykkäys

Loppuvuoden hullutteluista ensimmäisenä on vuorossa Singles’ Day 11.11.

Verkkis on eturintamassa julkaissut tarjouksiaan. Gigantilta, Powerilta ja Saksan Amazonilta en vielä spotannut erillistä 11.11. sivua.

Verkkikselläkin maininta:

Satoja tarjouksia koko viikon ajan!
Päätarjoukset julkaistaan tiistaina klo 21.00. Kampanja on voimassa 15.11. asti.

*E: On Gigantillakin jo sivu luotuna, mutta sisältö on vielä tyhjä.
*E2: Vaan ei ole enää tyhjä.

1 tykkäys

Tämä on ihan naurettavaa nykyään. Ensin kopioidaan kulutuspäivät Kiinasta ja Jenkeistä ja sitten tehdään niistä kulutusviikot!

En tykkää. Pitäisivät päivät päivinä

Ja sen lisäksi saisivat laittaa kunnon tarjouksia. Käsittääkseni Jenkeissä ainakin tavara lähtee todella halvalla, täällä taas -10% alkaa olla hyvä alennus. Tietenkin myös Suomessa joitakin hyviä tarjouksia.

1 tykkäys

Aikoinani kun olin eräässä elektroniikkaketjussa töissä, niin Black Friday oli vasta rantautumassa Suomeen. Silloin ainakin laitettiin tavaraa oikeasti hyvään alennukseen ainakin minun silmissäni. Eli ei näitä “-10%” aleja. Nykyisin homma on “viraalimpaa” ja täten alennuksetkin välillä näyttävät tyhmiltä. Toki ymmärrettävää, että jenkkien myyntimäärillä alennukset ovat isompia kuin mitä meillä täällä.

1 tykkäys

Telialla näyttää taas olevan Harman Kardonin BT-kajareita ja Klipschin aktiiveja asialliseen hintaan. Sanon taas, koska nämä samat tuotemerkit ja tuotteet ovat heillä näihin hintoihin muutaman kerran vuodessa. Mutta soivia pelejä kuitenkin.

4 tykkäystä

Taitaa jo Verkkokaupan sivuilla näkyä tarjoushintoja?

Askon ja Boschin kodinkoneita alessa?

Saa vinkata loistavia älypuhelin tarjouksia. Pojalle ensipuhelin joten budjetti max 150€.

1 tykkäys

Ei ole Singles’ day -tarjous, mutta itse aina suosittelen näitä mahd. puhtaita Android-puhelimia:

Ei ole mitään valmistajan omia virityksiä tai pakolla asennettuja sovelluksia, joita ei voi edes poistaa.

3 tykkäystä

Mää ostin täältä saatujen suositusten mukaan meirän muarille jonkun Nokian Anteron.
Se oli hyvä ostos, jos nyt Anteroa voi hyväksi ostoksesksi sanoa. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

Joo junnulle(Ei Jasu :D) kun tulee niin ei tartte olla tonnin iphone :smiley:

3 tykkäystä

Ulkoiluvaatekauppa RevolutionRace on laittanut kaikkeen -15%.

• Hyvää: Koskee kaikkia tuotteita
  • Huonoa: Heillä on ollut paljon kovempiakin alennuksia, mutta yleensä rajallisiin tuotteisiin/kokoihin.
1 tykkäys

Jos “ensipuhelin” on ~ekaluokkalaiselle, niin suosittelen Nokian peruspuhelinta - ei siis älypuhelinta. Sillä voi soittaa ja se riittää.

Nyt on Verkkokaupan alet auki. AEG:n pyykkikone ja TP-Link tri-band WiFi mesh kit kahdella tukiasemalla osui omaan silmään hyvinä tarjouksina.

2 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet