Loppuvuoden 2022 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät, jne

Tulee mieleen että kun tänä vuonna on varmasti vähemmän rahaa tarjolla taloudellisten epävarmuustekijöistä johtuen niin yritetään ottaa ennakkoa että ehditään ekaksi ottamaan ihmisiltä rahat pois.

Itsellä haussa olisi Dysonin varsi-imuri, tai vastaava varsi-imuri kunnon imutehoilla.

LIDLillä oli ihan viisaita black friday -tuotteita, vaikka alennustuotteista ei ehkä voida puhua tilanteessa jossa noita ei ole normaalisti myynnissä :smiley:
Esim. Miesten ja naisten kevyttoppatakin saa hintaan 25,00EUR, Bluetooth vastamelunappikuulokkeet 49,90€, virtapankki/varavirtalähde 10 000 mAh 19,99€, samalla milliampeeri määrällä olevat ovat yleensä jotain 40-80€ luokkaa, ja tuossa LIDLin versiossa vielä langaton lataus, USB-C ja USB-A liitännät.
LIDLin kulutustuotteet ovat lähtökohtaisesti hintalaadultaan erinomaisia.

@jartsa kyllähän tämä Black Friday -hömpötys on jo usean vuoden ollut ennemminkin “black week”, jossa on enemmän aleja pidemmän aikaa, mutta oikeat alennus% jäävät maltilliseksi.

6 tykkäystä

Itsellä ollut sellainen tyyli että jos aion jotain ostaa, valitsen ennalta mistä odotan tarjousta. Sitten seurailen pidemmän aikaa hintaa, ja jos ja kun kunnollista tarjousta ei tule, jätän ostamatta.

Nyt haussa robotti-imuri ja Garmin Epix 2.

1 tykkäys

Vinkatkaa jos osuu Air Fryer järkevään hintaan kohdalle.

2 tykkäystä

Itseä kiinnostaa aktivoituvatko teleoperaattorit liittymien kanssa. Vielä ei näy mitään.

1 tykkäys

Lidlistä 2400W 7,4litran tilavuudella oleva kiertoilmakypsennin 119€ ensi perjantaina :smiley:

1 tykkäys

Viime vloppuna Gigantista ei-trendikäs 6,4l Logic 99,80 €
Mahtuu tavaraa ja toimii. Jos esiohjelmia tarvitsee, niitäkin löytyy.
En tiedä paljonko hinta nousee Black Fridaylle.

Perusjutut onnistuneet mainiosti. Hifistelytestit vasta tulossa.

2 tykkäystä

Fryerin tilavuuden tarvetta on vaikea arvioida. Mikä on suurinpiirtein sopiva litrakoko kolmen hengen perheelle?

Mä sanoisin että kokoluokkaa Philips XXL, en muista ulkoa litramääriä. Meillä on tuo XXL ja tuntuu että seon “just” passeli kahdelle aikuiselle.

Telialta halvat kuppikuulokkeet jos tarvetta on:
49€ (Telian ovh 99€), tarjous voimassa 28.11.22 saakka.

1 tykkäys

Huomaat sen menemällä liikkeeseen katsomaan. Pelkkä koko ei ratkaise. Astian ja ritilän muoto pitää olla sopiva passeli (minun mielestäni) omaan pääkäyttötarpeeseen.

1 tykkäys

Phillips xxl tarjoaa 1,5kg kapasiteettia, mulla on Delonghi deluxe 1,7kg kapasiteetti. Että suosittelisin kanssa näitä kokoja. Kannattaa miettiä haluutko mieluumin uuni mallin, vai onko korimallinen parempi. Vähän riippuu millaseen käyttöön tulee.

2 tykkäystä

Jokos tää meidän firman tarjous oli jossain esillä?

Eli 6 peliin lippu vieraspäätyyn 99€.

18 tykkäystä

Hyvä tarjous, on meinaan laatupelejä! Kärpät, Lukko, Hpk, Pelicans, Kalpa, Jukurit

Muute hyvä tarjous, mut väärä pääty.

1 tykkäys

Näkyyhän se myös hinnassa, ja saa sielläkin kannustaa…

3 tykkäystä

Mut sieltä ei nää peliä kun yhdessä erässä.

Kuten sanottu, hinta sen mukainen. Ja tuskin noi vastustajat niin huonoja on, etteikö pääse Tapparan päätyyn ollenkaan. Eikös siellä ole talon kokoinen jumbotron mistä näkee hidastuksia.

5 tykkäystä

Joku voi tykätä…itse en.

Dysonin omilla sivuilla on BF-tarjouksia.

1 tykkäys

Verkkokaupassa on yleensä BF:ssä noita tarjouksessa. Itse ostin jonkun Emerion sieltä muutamalla kympillä.

@ljpp isoin mikä irtoaa, mulla on 5,5-litrainen ja sillä saisi ehkä kahdelle safkat.

2 tykkäystä