Firman tarjoukset:
Olen vähän skannaillut tuota puhelin ja mobiilimarkkinaa, mutta en vielä ostanut mitään.
Samsung Galaxy A15 LTE 99€ - perusluuri, vajaan vuoden vanha malli. Ei paha tähän hintaan, kun ei liikoja odota.
OnePlus Lite CE 4 149€ - Valitettavasti kiinalainen perusluuri. Aika tuore malli ja muista halpiksista poiketen 8GB muisti. OnePlus softatuki on kuitenkin lyhyempi kuin Sampalla.
Samsung Galaxy Tab A9 Wifi 128GB 149€ - Pieni perustabletti surffailuun ja median kuluttamiseen. Olennaista on 128GB malli, koska siinä on myös 8GB RAM-muisti. En ostaisi mitään laitetta 4G RAM muistilla, koska Android ja sovellukset läskiintyvät vuodesta toiseen.
Samsung Galaxy A55 299€ - Samsungin A5 sarja tarjoaa lähes lippulaivojen käyttökokemusta murto-osaan hinnasta. Jo vuosia tämä on ollut hyvä sweetspot. On ollut tällä hinnalla myynnissä jo kesällä.
Haussa kotitoimistolle työkäyttöön n. 34" kaareva näyttö. Jos joku bongaa black week / Friday tarjouksen, niin huikatkaa tänne, jos vaan suinkin viitsitte.
Gigantin ja Powerin tarjoukset kävin jo läpi.
Lenovo ThinkVision T34w-30 Curved 34" 3440 x 1440pixels VA 21:9 60Hz
479e
https://www.dustinhome.fi/product/5011341327/thinkvision-t34w-30-curved
Taitaa olla muuten vaan alennuksessa tällä hetkellä.
Edit: lisähuomio. Samassa paikassa alennuksessa 100Hz näyttöjäkin (tarvitsevat enempi virtaa kuin tuo ylle kirjaamani.)
Joo siellä on näköjään myös 100 Hz Samsung ViewFinity tarjouksessa. Se on ollut itsellä shortlistattuna.
Black Fridayn idea on Suomessa sössitty täysin. Monta viikkoa ennen varsinaista mustaa perjantaita aletaan lyömään black sitä ja black tätä tarjousta pöytään, eikä niistä suurin osa ole muuta kuin aivan samoja alennusprosentteja kuin mitä pitkin vuotta on jo ollut tarjolla. Osa jopa paljon huonompia. Pitäisi mennä alkuperäisen ajatuksen mukaan eli kunnon alennukset ja ainoastaan sinä yhtenä Black Friday perjantaina. Ihan vitsi koko Black Friday täällä Suomessa!
Juuri näin! Koko idea munittu Suomessa useiden ketjujen osalta ihan täysin.
Joitain vuosia sitten Black Friday oli vain se yksi tietty päivä ja usein ihan oikeasti todella hyvillä tarjouksilla. Nyt mainostetaan jo Black Month, ja “tarjoukset” ihan samoilla hinnoilla kuin normaalisti. Varmaan joku Masku keksii kohta Black Yearin.
Lisäksi jotkut ketjut ovat juuri rullaneet läpi jollain muulla nimikkeellä kulkevan alennuskampanjan, esim. Intersport ja Vihelletyt hinnat. Siitä siirtyttiin sitten käytännössä suoraan blackeihin.
Ei tässä kyllä ole mitään järkeä.
Minä olen fundeerannut uutta televisiota runsaan kuukauden. Päätin odottaa BF-tarjouksia. Täysin samoissa hinnoissa kuin runsas kuukausi sitten. Ehkä odottelen vielä joulu"tarjoukset". Jatkan valitsemallani linjalla. Ostan kun huvittaa, en silloin kun markkinointipaine ja fomo yrittää yllyttää.
Taikasanat näissä on perinteisesti “iso OLED”. Esim. LG G2 77" 1999€ on melko kova tarjous:
Tilanne ei ole kaksinen firmojenkaan näkökulmasta. Jos kilpailijat aloittavat markkinoinnin 2-3 viikkoa ennen Mustaa Perjantaita, niin on kova paine tehdä itse sama.
Joulun jälkeen ne alet alkaa.
Sonyn vastamelukuulokkeet alessa:
Jos joku ajattelee, että mitä ne nyt muualla ajattelevat meistä, niin ei hätää, tätä Black weekkiä löytyy myös muualta Euroopasta.
USAssa ehkä mennään samalla vanhalla kiitospäivän jälkeisellä Mayhem päivällä, mutta muualla maailmalla taitaa olla aika vahva painotus viikoilla ellei kuukaudella.
Ja Cyber Monday maanantaina myös
Hyvä huomio. Tämä on syynä, että otetaan varaslähtöä tarjousten kanssa.
Toki olisi tässäkin mahdollisuus erottua erilaisella ja eriaikaisella toteutuksella vuosittain. Nyt kaikki puuroutuu noihin pitkiin kampanjoihin.
Onkohan näissä luureissa siis mukana mikki mikä mahdollistaa myös oman puheen välityksen esim. puhelussa tai etäpalaverissa?
edit. ja toimiiko se mikki myös hyvin?
Mulla on vanhemmat vastaavat ja ei ole erillistä mikkiä vaan ne vastameluvekottimet toimivat myös mikkinä. Ei ole tullut valitusta äänen laadusta. Ja kun ovat Bluetooth niin voi diibadaabaa kuunnellessa käydä paskalla, yleensä laitan sentään mutelle.
Täähän menis kyllä olenko idiootti thrediin, itelläni on siis nuo ykkössarjan samanlaiset ja olen monesti kiroillut kun ei ole etäpalavereissa bt-vastamelukuulokkeita käytettävissä. Olen siis ollut käsityksessä etteivät nuo lähettäisi omaapuhetta eteenpäin. Voi v…tu kun on taas monta vuotta menty perse edellä puuhun
Nämä kisaavat usein testissä Bosen QC45 kanssa. Boset taitavat irrota nyt Gigantista 169 eurolla.
Molemmat hyviä tuotteita tuohon hintaan.