Tiedän. Mutta olen niin huoleton ja lungi ettei minua tietojeni myyminen juuri huoleta. Niistä kukaan mitään kostu.
Ostin kyllä varoiksi IPTV-vaihtoehdon. Sattui olemaan tarjouksessa 25USD / vuosi. Katsominen ei lie laitonta, toisin kuin ylläpito.
Täällä ainakin näkyy komeesti kombolla iOS + Proton VPN (alankomaat)
Täällä viimosenpäälle nettinero🤣 ja sain pelit näkyyn puhelimesta mutta chromecastin kautta en saa kuvaa telkkuun, se lie tässä tapauksessa mahdotonta… vai onko?
Paljonko tuo protoni maksaa?
Voisikohan viisaammat vastata. Asensin Ipadiin Freedomen. Maakoodina kokeillut alankomaita, Saksaa, Ruotsia…etc.
Chl:n sivuilla Live stream ilmoittaa suomeksi “lataaja ei ole asettanut tätä videota saataville maassasi”. Mistä mättää?
Tähän hommaan riittää maksuton serveri Hollannissa, eli 0€.
Tää on kyllä melkoinen palsta. Mulla näkyy CHL ipadilla ja siitä telkkarissa. Suurkiitokset asiantuntijoille!
Näin kai on. Ei onnistu myöskään AppleTV:n kautta. Tämä jää ongelmaksi, varmaan jollain piuhalla voisi kokeilla, Padiin omistan sen sovittimen.
Äsh. Näkyi hetken aikaa telkkarissa mutta sitten peilaus lakkasi toimimasta
No ei haittaa kun puhelimessa on hyvä ja terävä kuva, kiitti vastauksesta👍
Ilmainen Opera vpn näyttää ainakin Pardubisen peliä toista tamperelaista vastaan android luurissa.
Mulla taitaa olla Italia maavaihtoehtona ja toimii. Aluksi oli Ranska ja toimi mut sitten pätkäsi.
Itselläkin näkyy luurista, mut mitään kautta en saa telkkuun siirrettyä.
Pitikin Youtuben kautta avata eikä Chl:n sivujen. Nyt pelaa.
Minä, joka on maailman huonoin atk:ssa ja aivot menee solmuun kaikista ihmeellistä tietotekniikkaan liittyvistä sanoista, sain noin 5 minuutissa asennettua läppärille toimivan systeemin. Itsellä firefoxin selain ja googleen kirjoitin lataa proton. Asensin 0€ maksavan version. Kytkin ohjelman päälle. Jostain syystä en Hollantiin päässyt vaan olen nyt Japanilainen. Avasin Chl:n sivut ja valkkasin Ilveksen pelin, heti alkoi liikkuva kuva näkymään.
Avaatko mitä keinoja tämä “mitään kautta en saa telkkuun siirrettyä” tarkoittaa, niin voidaan ehkä auttaa.
Lähinnä cromecast.
Se juttelee todennäköisesti siis sellaisen tukiaseman kanssa, joka ei ole VPN yhteydessä. Ei voi toimia.
Shakkikerho auttoi ja Operan kautta katsotaan peliä.
Puhelimesta tein hotspotin, mut ei auttanut…mutta puhelimessa näky