Aamulehden ottelulähetykset syksyllä 2020

Ainakin tilaajille näkyy pelit

8 tykkäystä

Millainen laatu näissä Aamulehden lähetyksissä on ollut?

1 tykkäys

Aamulehti striimasi junnufutiksen Silja-turnauksen elokuun alussa. Kuvanlaatu läppärillä oli “ihan ok”, mutta tarkennukset usein pahasti pielessä mikä oli ärsyttävää. Ei pätkinyt kuitenkaan siltä osin mitä itse katsoin. Ääntähän siinä pahemmin ei ollutkaan, kun ei ollut kuulutuksia.

En maksaisi siitä erikseen, mutta jos kuuluu johonkin pakettiin niin pystyy niitä katsomaan.

2 tykkäystä

Aamulehti lähettää kahdeksan Ilveksen ja Tapparan harjoitusottelua!
Ilves - JYP
Ilves - Sport
Ilves - Lukko
Tappara - HPK
Tampere-Cup 4 peliä
Tappara - TPS

Heittääkö mun matikka vai onko tossa yhdeksän peliä? :thinking:

1 tykkäys

Tampere-cupissa on kolme tamperelaisseuran peliä, joista yksi on Tappara - Ilves

6 tykkäystä

Totta muuten! Hämäännyin, kun jutussa mainittiin

Aamulehti näyttää turnauksen kaikki neljä ottelua suorana.

Klikkiotsikot on pilannut mun luetun ymmärtämisen. Asiaotsikot heittää pasmat sekaisin.

3 tykkäystä

Aamulehti lähettää harjoitusotteluita livenä, muun muassa tulevan Tampere Cupin.

Lainaus Aamulehden viestistä:

"Jääkiekkoliiga käynnistyy 1. lokakuuta, mutta harjoituspelit ovat jo täydessä vauhdissa. Lähetämme suorana yksittäisiä harjoitusotteluita sekä perinteisen Tampere-cupin. Tarjolla on laadukkaita lähetyksiä selostuksen kera. Näet pelit osoitteessa aamulehti.fi/live tai sovelluksemme Live-välilehdeltä.

Nämä ottelut näytämme syyskuussa

  • 9.9. Ilves–Lukko kello 18.00
  • 15.9. Tappara–HPK kello 18.30
  • 18.9. Lukko–HIFK kello 16.30 (Wisehockey Tampere-cup)
  • 18.9. Tappara–Ilves kello 20.00 (Tampere-cup)
  • 19.9. Ilves–Lukko/HIFK kello 14.00 (Tampere-cup)
  • 19.9. Tappara–Lukko/HIFK kello 18.00 (Tampere-cup)
  • 25.9. Tappara–TPS kello 17.00"
9 tykkäystä

Riittääkö jos eurolla ottaa tutustumisen digilehteen?

Riittää, mulla toi tutustumistarjous menossa.

1 tykkäys

Onko Aamulehdestä mitään mahdollisuuksia ostaa yksittäistä peliä? Ainakaan itse en löydä, vaan pitäisi ottaa 3kk kerrallaan.

OK, en tiä vittiiko yhen pelin takia euroa haaskata :yum:

2 tykkäystä

https://www.aamulehti.fi/tilaa/2

Tuossa pitäisi olla “tutustu 1 kk 1 €”. Sama linkki löytyy kaikista lukituista artikkeleista. Ei kai se niin paha ole ottaa kuukaudeksi, jos maksaa euron. Tietenkin tiedot vaihtaa omistajaa.

1 tykkäys

Olisi pitänyt alustaa tarkemmin omaakin viestiä eli olen tuon 1kk tarjouksen joskus keväällä käyttänyt.

1 tykkäys

Aikanaan otin Aamulehden yhdeksi päiväksi kun oli Tapparan joukkueenjulkistus, ja ajattelin, että kylläpä sai halvalla ja hyvä diili…

Kuinka väärässä sitten olinkaan! Ainoa yritys, joka puhelimen välityksellä minua pommittaa on Aamulehti. Joka kuukausi. Kyllä muodostui tuosta euron diilistä sellainen riippakivi loppuelämäksi, että tulen varmaan katumaan hautaan saakka. Äskenkin tippui postiluukusta joku Aamulehden tarjous. Prkl.

11 tykkäystä

Itselle tuli juuri postissa optampereen tarjous ilmaisesta Aamulehdestä 2kk ajaksi. Tartuin tuohon digi versioon. Vielä tosin ei ole tullut vahvistusta spostiin. Jos tulee niin voipi olla että en menekkään huomenna hallille vaan katson pelin kotona.
Edit. Se vaan ihmetyttää kun en ole OPtampereen asiakas että miksi ne juuri mulle ton tyrkkäs?

Minä uusi jäsen täällä…
Näkyyköhän toi Aamulehden live chromecastilla…
Ei tarvis tihrustaa pikkuruudusta

Jotain pientä takkuamista siinä oli kun näitä harkkapelejä katsoin, mutta noin muuten pelasi ok. Eli toimii kyllä.

Mainokset menee suoraan lehtiroskikseen ja vieraisiin numeroihin harvemmin nykyään enää vastaan. Jos puhelu tulee, niin annan soida ja tsekkaan fonectasta/netistä, kuka mahtoi olla. Aamulehden ja muiden suurimpien lehtien politiikka sellaista, että ei mitään hinkua aviiseja lukea.

4 tykkäystä

Valitettavasti aggressiiviseksi luokiteltava markkinointi ei koske vain Aamulehteä vaan lähes kaikkia lehtiä. Jos kerran oikeasti joku kiinnostaa ja erehtyy tilaamaan niin soittelu ei lopu millään. En oo hirveän usein joutunut vaatimaan oikeuksiani eri markkinointiyrityksiltä, mutta Aamulehdelle oli pakko sanoa, että haluan teidän poistavan mun puhelinnumeron ja kaikki tiedot teidän järjestelmistä, kun en oo teidän asiakas.

Myyjä vänkäsi hetken aikaa vastaan, ettei niin tehdä, mutta lain mukaan niiden pitää tehdä noin, jos ei oo tilausta meneillään. En tiedä, poistiko mun tietoja kannasta, mutta soittelu loppui.

4 tykkäystä

Ai että miten mahtava yllätys.

Ajattelin, että laitan illan pelin nyt jo hyvissä ajoin etukäteen pyörimään. Menin Aamulehden sivuille ja valitsin kirjaudu sisään sekä sen jälkeen luo uusi käyttäjätunnus. Kuvittelin tietysti, että tunnuksen saa helposti luotua esim. verkkopankkitunnuksilla. No eipä näköjään voi, vaan tunnukset täytyy hankkia soittamalla Aamulehden aspaan, joka on auki 8-17.

Illan ohjelma meneekin sitten uusiksi.

1 tykkäys