Aamulehden ottelulähetykset syksyllä 2020

Ei voi olla näin 1990? Hä? Eikö sen nyt pysty samassa rytäkässä kun pistää tilauksen sisään? Ainakin tässä homma toimii niin:

https://www.aamulehti.fi/tilaa/2

Tuleeko lopussa sitten jotain muuta? Hankin kaverin tunnukset, niin en koskaan tehnyt tilausta.

1 tykkäys

Mä otin 1,5 tuntia sitten euron tarjouksen, mutten saanu sähköpostia, että saisi salasana tehtyä. Chattiin otin yhteyttä niin loivat salasanan ja nyt tunnarit toimii.

Ei siis aikaisemmin ollut tiliä tehtynä.

E: vähän typoja pois

1 tykkäys

Minulla on jo tilaus voimassa. Tein tilauksen tekstiviestillä eli siinä yhteydessä ei tunnuksia voinut luoda. Eikä ilmeisesti voi tilatessakaan, kun se ei @Tapola:ltakaan onnistunut.

Nyt chat-ikkuna tuli tarjolle, ja ilmoittaa minun olevan jonossa. Josko se chatin kautta onnistuisi. Chatin ei kai yleensä pitäisi tulla tarjolle, jos aspa (chat) ei ole auki. Hieman kyllä epäilyttää.

1 tykkäys

Ei parane hosua. Mä pyysin jo eilen linkkiä salasanan vaihtamiseen. Ei ole vielä tullut.

2 tykkäystä

Itsellä kävi sama homma kun morsion kautta tein tunnukset ja otin 1e paketin. Kovasti yritin myös vaihtaa salasanaa, mutta ei tullut sähköpostiin linkkiä. Onneksi chatti oli auki ja hoitui sitäkautta.

@Sardion myös tähän.

1 tykkäys

Päivitän vielä tähän, koska joku muukin saattaa painia saman ongelman kanssa.

Pääsin lopulta chatin kautta läpi, ja loivat tunnukset siellä saman tien. Nyt peli pyörii.

2 tykkäystä

Ei ollu kovin hääppönen kuvanlaatu Aamulehden ottelu striimissä, toki pelin hinnaks tuli mulla 25-50 senttiä, riippuen monta peliä viä katon. Kumma et viä tänäpäivänä noin heikkolaatusta kuvaa edes pystyvät järjestämään? Luulis että vahingossakin olis parempi laatu.

2 tykkäystä

Mää en kyllä kehtaa valittaa, vaan kiitän kovasti. Oli se hieno kattella livekuvaa selostettuna ihan kohtuullisesti ja vielä “studiot” ja kaikki. Kuva tuli iphonesta appletv:n avulla isolle ruudulle ja ei se nyt mitään 4K:ta ollu, muttei mitään VeikkausTV:täkään. Hienoa, että Aamulehti tarjos ja tarjoo tämmöstä palvelua.

32 tykkäystä

Mulla kävi myös sama homma😁

Se on itsestä tosiaan kiinni mikä kelpaa. Jotkut , esim. minä haluaa parasta.

Jos palvelun laatu on heikkoa, niin kyllä sitä pitää voida kritisoida.
Onneks kuitenkin edes tän tasonen kuvanlaatu.

Toimiiko Chromecast Aamulehden live-lähetyksissä?
Tietämätön kysyy…

Toimii Chromecast. Tai ainakin Pelicans matsissa toimi.

1 tykkäys

Meikällä ei lähtenyt toimimaan, mutta kokeiltiinkin Applen puhelimella, koska tunnarit oli siellä. Ehkä syy oli siinä. Ratkaisin ongelman tuuttaamalla HDMI:n telkkariin ja jaoin tietokoneelta, jossa tunnarit myöskin oli.

1 tykkäys

Mä vedin Android tabletin kautta ja toimi ihan moitteettomasti.

Toimii tai ei. Joillakin toiminut joillakin ei. Mulle ei Android luurissa tullut sitä Chromecast täppää ollenkaan, vaikka samassa wifissä olivat. Mulla uusin Android luurissa.

3 tykkäystä

Tän päivän matsi kiinnostaisi - onkohan näin ei-tilaajana mahdollisuutta saada vielä tilaus ja aktivointi maaliin vai oisko toi katiska pitäny tilata joskus viikko sitten?

Tilasin hetki sitten ja heti tuli vahvistukset ym. Mielenkiinnolla odotan saako chromecastilla näkymään telkussa.

Meillä onnistui samana päivänä. Chattiin kannattaa pistää viestiä myös.

@Tapparaforever @Morott hyvä homma kiitos vastauksista. Vissiin noi ongelmat liittyi sitten erityisesti jo tilaavien digitunnusten aktivointiin tms.

Testasin myös Pelsupelin tallenteesta, että chromecastin kautta toimii hyvin telkkuunkin. Alkais peli jo!!

1 tykkäys