Aamulehden ottelulähetykset syksyllä 2020

Pelsupeli näkyi hyvin puhelimessa mutta sitä cromecasttunnusta ei tullu puhelimen näytön reunaan ni ei voinu peilata telkkuun, onko joku muu keino saada näkyviin telkkuun?

1 tykkäys

@Tapparaforever @lrs000

Kannattaa sitten olla hyvissä ajoin ennen peliä yhteydessä Aamulehden asiakaspalveluun joko puhelimitse tai chatin kautta, jotta saatte tunnukset voimaan, joilla pääsette kirjautumaan Aamulehden sivuille. Chat on suht myöhään auki ja puhelinpalvelukin 17 saakka, joten vielä ehtii hyvin.

No mulla sattui olemaan saman konsernin toinen lehtitilaus voimassa ja mulla olikin tunnukset jo olemassa… Joten toivottavasti @Irs000 saa myös tunnarit nopsaan aktivoitua.

Oliko sulla Wi-Fi päällä puhelimessa? Mä oon joskus kompastunut tähän tietämättömyttäni…

Kokeilin nyt vielä Aamulehden sovelluksen kautta tallennetta Chromecastiin kokeilla. Ei tule täppää ollenkaan. Muissa palveluissa täppä on ja striimaus onnistuu. Itseä ei haittaa, kun pistän tietokoneen kautta töllöön. Android 10 on luurissa.

Tein pienen testin. Ja laitteena tosiaan joko Android tabletti tai Android S10e puhelin.

Jos käytät Aamulehden sovellusta, niin sieltä ei pääse käyttämään Chromecastia. Mutta jos menet nettiselaimen (Chrome) kautta, niin sitten toimii Chromecast.

4 tykkäystä

Joo, Chromen nettiselaimen kautta juurikin sain näkyviin.

Jääkö sinne Aamulehden systeemiin myös tallenne näytettävistä matseista vai onko se live tai ei mitään -tyyppinen homma?

Jää tallenne. Löytyy esim. Pelicans matsista edelleen tallenne tuolta sivuilta.

1 tykkäys

No ei kyllä ollu, eikä edes tullu mieleen et tarvis. Sillonko tulee se tunnus näytön reunaan?

1 tykkäys

Sen se vaatii. Puhelin ja Chromecast täytyy olla samassa WiFi-verkossa.

1 tykkäys

Kiitos vastaajille etukäteen, toivotaan että toimii ehtoolla ku ruvetaan kannustaan Tappara voittoon :grin:

3 tykkäystä

Heti tunnusten luomisen ja maksun jälkeen tuli tilausvahvistus ja linkki salasanan luomiseen, joten homma kunnossa ja peli-iltaa kohti!

2 tykkäystä

Ei kyllä onnistunu puhelimelta peilaaminen telkkuun vaikka laitoin wi-fin päälle puhelimesta ja telkusta, oonko ny viä jotain unohtanu vai mikähän on, tietäjät?

Apple TV pelittää hienosti

1 tykkäys

Tossa on vinkkejä aiemmissa viesteissä. Milloin oot viimeks käyttäny chromecastia. Mull oli ainaki kevään jäljiltä ihan jumissa ja se piti resetoida pitkän kaavan mukaan. Onneks sälli handlaa nää tekniset tietotekniikkajutut ja homma saatiin pelittämään.

1 tykkäys

Edelleen lähti hyvin chromecastin kautta pyörimään.

Toistan. Menkää nettiselaimen kautta, älkää Aamulehden sovelluksien kautta.

3 tykkäystä

Vilkaise vielä Google Homella puhelimessa että löytää Chromecastin. Siinä voi joskus ottaa aikansa jos IP:t vaihtunut.

Itsekin juuri Chromecastia testasin ja Lehtisen studio sieltä näkyi kuten piti.

Mullakaan ei lähde chromecast toimimaan. Viime peli pelsuja vastaan toimi hyvin, mutta nyt ei. Jänniä juttuja. Yritän siis telkkarin omalla chromecastilla. Löytyy kaapista erillinenkin laite, tarttee varmaan kokeilla sitä.

Hyvin näkyy Lukko-IFK.