En pysty valitsemaan maata ja protonin itse antamat eivät “toimi”
Pojjaat keksinyt aikas kovat maa estot tälle kaudelle, mutta nyt sain ainakin itse toimimaan Tunnel bear nimisellä ilmais sovelluksella kun laittoi Tsekkeihin
Sama vika itselläni Protonin kanssa.
Yhtäkkiä vain huomasin että Nortonin virustutkapakettihässäkässä on myös VPN.
En ole koskaan aiemmin tutkinut tuota Nortonin pakettia, kun se tuli puoliväkisin asennettua joskus. Nainen sai sen jonain kylkiäisenä ja on jäänyt sitten roikkumaan eri laitteille. Olen vuosia kikkaillut Protonin kanssa, mutta onhan tämä helpompaa näin😁
Kiitos avusta…nään tänään Tapparan pelin. Mahtavaa että täällä aina jaksetaan auttaa vähän kömpelömpiäkin
Muuten lisäyksenä nyt vielä selitin aikas nopeaa, mutta selvennetään vielä. Itse käytän nyt TunnelBear nimistä sovellusta, joka on siis täysin ilmainen ja sen saa helposti ladattua puhelimelle ja tietokoneelle. Jos VPN:n yhdistää Tsekkeihin näkee sieltä suurimman osan peleistä ja Suomessa pelattavatkin, vaikka esim nyt tää Ilveksen peli. Nyt nämä kaksi seuraavaa Tapparan peliä mitkä pelataan Tsekeissä niin täytyy yhdistää Itävaltaan, jolloinka helposti voi katsoa CHL:n youtube kanavalta.
TunnelBear tarjoaa ilmaisversiossa siirtoa 2 gigaa kuussa, joten tuskin kovin pitkälle pötkitään?
EDIT:
Itsellä on käytössä vuosia sitten mistälie Black Friday -tarjouksesta tms. halvalla hommattu VPNSecure.me elinkäisellä lisenssillä, mutta ei tässäkään toimi yhtikäs mikään. Itävaltaa ei tarjolla.
Kuten moni onkin huomannut, perinteinen VPN-tunnelointi ei näytä enää toimivan. Kokeiltuna on Protonin ilmaistarjonta eri tavoin ja pari muutakin kikkaa.
Ei siinä mitään. Äänestän jaloillani ja pidän välikauden CHL-kiekosta.
Muuten harvinaisen hyvä huomio mutta eiköhän sillä yhden pelin pitäis nähdä, nyt osaa oikeen päätellä paljonko tommonen yks peli vie dataa. Noh jos loppuu kesken nii ei muutakuin toinen tili pystyyn toisella sähköpostilla niin on taas 2 gigaa käytettävänä
Siis näkyykö nää chl pelit viaplaylta? Hienoa voi sitten sieltä katsoa, oon vain liigaa ajatellu ja se tulee katsomosta. Jos nyt näkee chl pelit ja valioliigan futiksen niin kiva
Joo. iOS F-Secure Freedome VPN, tsekki maaksi niin ainakin ipan peli näkyy.
Mä en saa Android-luurilla F-Securen vpn:ä käyttäen tuota Tapparan matsia näkymään. Oon koittanut Tshekkiä, USA:ta Espanjaa ja Alankomaita sijainniksi.
Onko jollain muulla samaa ongelmaa vai toimiiko?
Itsellä PIA-VPN ja sijaintina itävalta.Näkyy läppäriltä, mutta cast ei toimi.
Sama appi käytössä. Tsekki ei toiminut, mutta Itävallalla lähti.
Cast ei pelaa, mutta tein telkkarista langattoman näytön ja peilaan läppäristä.
Puhelimeen tai tietokoneeseen semmonen kun Urban VPN ja suunnaksi Kroatia. Ja eikun katselemaan.
Toimii
Varoitus! 
Nämä ilmaiset VPN:t ovat hyvin kyseenalaisia palveluita ja pääsevät käsiksi kaikkeen verkkoliikenteeseesi. If its free, then you are the product.
Edit: Löytyi analyysiäkin koskien Urban VPN palvelua.
- Data collection: Reports suggest data collection and potential selling to third parties, contradicting their no-logs policy.
Itsellä sijaintina Itävalta ja hyvin toimii
Tunnelbear vaikuttaa luotettavammalta VPN:ltä ja siinä Itävalta toimii. Surkea 2gb ilmaista tosin.
Tunnelbear on muistaakseni McAfeen tuote. Eli sinällään ihan ok.