Maaestojen kierto VPN-yhteyden avulla

Silloin toimii ja on päällä. Muista toki valita maaksi vaikka Saksa yms. jotta pääset matsia katsomaan.

2 tykkäystä

Oliko tätä jostain mahdollista seurata. Muualta kuin hallista tai maksulliselta?

VPN:n kautta CHL:n omasta Youtube-striimistä.

1 tykkäys

Ei taida chromecastilla onnistua?

Hmm. Muistaakseni F-Securen Freedomessa on 30pv kokeilujakso, eli jos tuon saa asennettua niin sit onnistuu noin. Operan selain vaatii oman VPN:n asentamisen Androidissa toisin kuin PC:llä, joten en ole koittanut tuota koska Androidiin säätää.

Opera-selain…

Muistaakseni Opera ei tue Chromecastia (en ole itse ainakaan saanut toimimaan). Eli läppäristä piuha kiinni telkkariin on mun ratkasu.

2 tykkäystä

@pieni_m Kirjoita Googleen “What is my IP address”

@Devilady Chromecast on oma laitteensa. VPN pitäisi määritellä reitittimeen, jotta se kattaisi koko lähiverkon laitteineen. Ei siis ole mikään tuki/tukemattomuus -asia.

2 tykkäystä

Minne se tän illan streami ilmestyy? En ainakaan itse löydä CHL:n sivuilta enkä Youtubesta :confused:

Ilmestyy vähän lähempänä pelin alkua ja pian sen jälkeen myös palstalle, älä huoli. :slight_smile:

2 tykkäystä

Mahtavaa! Täällä jo aloin menettää toivoni mahdollisuudesta peukalot keskellä kämmeniä x)

Linkki peliin lisätty tonne otteluseurannan puolelle

Android laitteella Chromecast 2 ja Opera VPN -appia käyttäneenä olen saanut kännykän tai tabletin ruudun Chromecastin kautta telkkariin pienellä kikalla.

Laita Opera VPN päälle (valitse maa) ja valitse Google Home - appista hampurilaisvalikosta “Suoratoista näyttö/ääni”. Sitten esim. YouTubesta video pyörimään koko näytölle. En tiedä kuinka ja miksi tämä toimii…

Tämä kuormittaa kotiverkkoa aikalailla ja lagia ja muuta virhettä tulee, mutta jostain kumman syystä on toiminut (ainakin Chromecast 2).

Toimii koska peilaat näyttöä, etkä streamaa Chromecast-tilkuun.

1 tykkäys

Hmmm…

  1. VPN kännyyn (esim Opera VPN),
  2. Mobiilitukiasema päälle (WLAN jako kännystä)
  3. Chromecast kännykän WLAN kautta

Teoriassa maaeston kierto voisi toimia tuolla tapaa, mikäli esim Opera tekee VPN:n järjestelmätasolla. Onko kukaan kokeillut?

Edit: Viittaan siis tähän:

En oo chromecastilla kokeillut, mutta melko varmasti toimii. Se Operan sovellus laittaa kuitenkin sen kännykän Hollantiin.

Nerokasta - tuo pitää kokeilla. Muistaakseni Castissa on niin, että hotspot-laite ei voi toimia Castin käskyttäjänä, eli tarvitaan toinen laite käynnistämään stream. Siihen kelpaa känny, tabletti tai läppäri, kun YouTube kyseessä.

Se on ihan tuon VPN-softan toteutuksesta kiinni tunneloiko se hotspotattavan vehkeen liikenteen vai vaiko vain omansa. Esim. Freedome ei tuota tunnelointia tee, ja kun kysyin joskus tuleeko tuollainen ominaisuus niin vastaus oli hyvin ympäripyöreä ehkä.

Mulla on opera jossa itsessään on vpn. Nyt työreissulla Sveitsissä tulikin haasteeksi että missä selaimessa tai vpn-sovelluksissa saan maaksi Suomen? Opera ei tuota vaihtoehtoa ainakaan Windows-käyttikseen tarjoa.
Illalla olis kyllä täällä pelikin mutta siihen en pääse :disappointed:

Ainakin F-Secure Freedomessa on Suomi-gateway ja ulkomuistista sanon että löytyy jostain muustakin.

Maksullisia palveluita, mutta usein free to try.

1 tykkäys