Manu Honkanen

Mitähän tähän Honkasen keissiin pitäisi sanoa? Manulle tuntuu olevan sekä fanikuntansa, että ne, jotka eivät Manun otteista välitä.

Manu on vasta parikymppinen. Sopimus on mallia 2017+1, joten jatkokin voi olla pöydällä. Vieläkö menisi kausi Tapparassa? Löytyisikö uutta kehityskulmaa Rautakorven opeissa? Vai lähteekö etsimään uutta oljenkortta saipassa? Ihan hyvin on Manukin kortensa kekoon kantanut näissä viime aikaisissa matseissa, kun on päässyt pelaamaan. Etuna se, että pelaa hyvin keskellä ja laidassa.

Jännä nähdä, mikä on Honkasen tulevaisuus.

1 tykkäys

Itse toivon Manulle jatkoja. Mun mielestä alkanut vähitellen näkyä viitteitä paremmasta tässä lähiaikoina. Nuori mies (poika) kuitenkin. Kärsinyt mielestäni aina kun Heikkilä ollut siinä vieressä liigapeleissä. Vielä yksi kesä Rautalan Hannun opeissa ja ensi kausi Rautakorven alaisuudessa niin ainesta on hyväksi liigapelaajaksi :slight_smile: Toinen vaihtoehto olisi saada mies vaikka isolle peliajalle lainalle johonkin toiseen joukkueeseen jos ei omassa ole peliaikaa tarjolla.

3 tykkäystä

No tuskin missään liigajoukkueessa ole varaa antaa Honkaselle isoja minuutteja.

Eiköhän Manun ura jatku muualla kuin Tapparassa. Levtchin ja Rouhiaisen optioiden käytöstä ilmoitettiin jo joulukuussa, joten luultavasti Honkanen olisi ilmoitettu samalla, mikäli kuuluisi tulevaisuuden suunnitelmiin.

Ihan kelvollisesti Manu on tällä kaudella esiintynyt eikä jatko minua haittaisi.

Ennen viimeisimpiä pelejä olin heittämässä Manua kiertoon mutta nyt näkisin ihan mielelläni miehen jatkavan meillä. Pelaa energisesti ja laittaa kaiken likoon. Järvisen paikalla pelatessaan sai luotua ketjukavereilleen muutaman hyvän paikankin. Isoin kysymys kuuluukin: Onko Jukalla Manulle minkälainen rooli tarjolle? Olisiko parempi lähteä muualle kehittymään?

Onko tietoa että kummalla osapuolella optio on? Hyvin todennäköisesti Tapparalla, mutta kenelläkään varmaa tietoa?

Kertokaas minulle mitkä ovat Manu Honkasen vahvuudet jääkiekkoilijana?

Esimerkiksi Joona Luotoa olen nähnyt ehkä 5 peliä ja tämä kysymys on hänen kohdallaan paljon helpompi vastattava. Eikä ole tarkoitus vertailla näitä keskenään - Luoto vain havainnollistava esimerkki.

Hyvä kysymys. Laittaa kunnolla pohtimaan!

Toisaalta voisi kysyä, että mitkä ovat heikkoudet? Niitäkään ei mielestäni ole niin helppoa nimetä kuin esim. Luodon kohdalla. Moni on sanonut näkevänsä Honkasessa samaa kuin nuoressa Jukka Peltolassa. Hyvä työmoraali, riittävä liike, monipuolisuus… Tepsin A-nuorien kapteeni, joten voisi kuvitella, että jotain piileviä johtajaominaisuuksia olisi myös Jukin tapaan?

2 tykkäystä

Milloinkas tämä seppä olisi taas pelikuntoinen? Kellään tietoa millaisesta vammasta toipumassa?

Eikö kukaan tiedä vamman laatua? Menisi pleijareissa nelosen laidassa siihen asti kun Jere palaa.

Onko Manun sopparista mitään havaintoa tai huhua?
Jatkaako Tapparassa/Lekissä?

1 tykkäys

Jukureihin on huhuttu.

Manun jatkokuvioista ei taida olla vielä mitään faktaa tarjolla? Tuli tänään bongattua samassa lounaspaikassa, treenaileekohan myös Rautalan ryhmässä?

EIkös se viime kesänä siellä ainakin reenannut?

1 tykkäys

Treenivideolla näkyi, kun juoksivat portaita.

10 tykkäystä

Honkasen saldo 6 otteluun Mestiksessä 0+1=1. Tietääkö joku enemmän loukkaantumisista tms. Aika vihkoon menossa ns. läpimurto.

En tiä, mutta oli aika pelottavaan aikaan tämä nosto :smile:
Ei kyllä ole oikein Honkasella lähtenyt.

13 tykkäystä

Manulla on ainakin jonkin näköinen vamma, joka tarvii leikkausta ja on odotettavissa 6-8 viikon jälkeen takaisin peleihin. Sen tarkempaa tietoa ei ole.

Tuplamestari-Manu lopettaa uransa. Ilmoitti asiasta Instagramissa.

https://www.instagram.com/p/BnOvpMolLzF/

3 tykkäystä

Kyllä Liigassa Honkasta huonompiakin pelaajia vetää pitkiä uria. Sellaiseksi puolustusspesialistiksi olisi ollut saumoja. Mutta oli tosiaan osa kahta mestaruusjengiä. Tsemppiä jatkoon!

19 tykkäystä