Sopimuksessa on joulukuun loppuun kestävä tarkastelujakso, jonka puitteissa seuralla on mahdollisuus purkaa sopimus.
Isosti Tervetuloa👍🏻
Sopimuksessa on joulukuun loppuun kestävä tarkastelujakso, jonka puitteissa seuralla on mahdollisuus purkaa sopimus.
Mitähän tässä on lupa odottaa?
Tervetuloa. Ei tiedä yhtään mitä saadaan, ei taida Tapparakaan tietää option perusteella. Ilmeisesti terveyshuolia on/ollut.
Annettaan miehen näyttää. Ei välttämättä ole enää pistenikkari, mutta ei sellaista toki kaivattukaan. Tuo toki hurjasta kokemusta mitä itse ainakin olen kaipaillut tuohon meidän nuoreen jengiin. Sen lisäksi jos on fyysinen kaveri niin ilolla otan tämän vastaan, vaikka vammahistoriaa löytyykin.
Mahtavaa, että sopimuksessa kokeilujakso! Melko matalariskinen diili siis Tapparan kannalta.
Miehen nykytasosta ei minkäänlaista käryä, mutta kohtahan käsitystä alkaa syntymään. Kova nimi ainakin.
Annetaan aikaa näyttää (ainakin joulukuun loppuun saakka).
EP:stä kun katsoo, niin edellinen täysi kausi kymmenen vuotta sitten. Tuolla sopimusklausuulilla voi lähteä turvallisin mielin työntämään Lekin bussin alle.
No kukin saa nälviä ja olettaa mitä haluaa, mutta viime kaudella kuitenkin vielä Ruotsin maajoukkueen mukana 3 peliä ja 4 tehopistettä.
Nälvimisellä viittasin siis tuohon ilvesfoorumin puheisiin kehäraakista jne.
Luulis ainakin olevan nälkää voittaa kun ei ole urallaan kanisteria päässyt nosteleen. Toivottavasti mies on kunnossa.
Ukkoo sen verran kipeenä, että menee tonne joulukuulle että tauti on kiertänyt kaikki ja kaikki toipunut takaisin.
Varmaan tuohon terveystilanteeseen liittyy tryout. Kunhan ei heti loppiaisena leviä, niin aika riskitön testi.
Viime kaudella vielä Ruotsin maajoukkueessa, joten ei kai ihan toivoton tapaus voi olla.
Viime kaudella tosiaan maajoukkueessa. Ei sinne ketä tahansa oteta.
Jos terve ja kunnossa, niin aika optimistinen olen.
En ole tietääkseni nälvinyt. Sanoin vaan, että tämä ei ole katastrofi jos ei tee pisteitä hirveästi. Sellaiseen rooliin ei ole Tapparaan hankittu. Hyvä juttu toki, jos sekin puoli onnistuu. Ja Try-out jakso lienee ihan sitä varten, jos paikat ei jostain syystä pysyisi kasassa. Toivotaan, että pelaa loppukauden meillä.
Edit. Jaa et tarkoittanut minua. homma ok.
No niin, voisi pyöräyttää nyt ne ketjut uusiksi. Tanus ja Mattila irralleen toisistaan, jotta pelintekovoimaa saa Rautiaisen puuttuessa kolmeen kenttään.
Quenneville - Räsänen - Tanus
Savinainen - Mattila - Kempe
Puhakka - Keskinen - Halloran
Mustonen - Rauhala - Granath
Siitä Rikulle vinkkiä.
Ja noilla tehoillaan upotti Suomen Karjala turnauksen isänpäivämatsissa.
Kova nimi on, nykykunto nähdään kohta.
Teki itseasiassa Suomea vastaan maalin ja oli aika näkyvä pelaaja siinä pelissä. Muuta en muista/tiedä
Low risk - high reward tilanne. Toivottavasti onnistuu isommin, odotukset ei toki korkeat.
Toi on hävytön lista hyökkääjiä varsinkin jos Kempe on yhtään missään kunnossa!
Kuitenkin 38 peliä sentään viime kaudella kaiken kaikkiaan vaikka kai joutui hakemaan pelipaikkaa välillä josta syystä johtuen pelimäärät väkisinkin vähenee.
Jos ei ihan rikki ole, niin olis taas tarinaa ja jätkä, kenelle halutaan pelata mestaruus. Annetaan reilu sauma.