Masked singer -ohjelman seuranta

Tää oli varmaan Tunna Milonoff. En itse kyllä kekannut heti

Itse veikkaisin Aku Hirviniemi, muista ei kyllä saa kiinni yhtään ketä edes veikkaisi on kyllä mielenkiintoista seurata ja yrittää veikata :smile:

2 tykkäystä

Eka oli Pandora, kolmatta veikkaan Esa Saarinen

1 tykkäys

Aku se oli. Tai on todella suuri yllätys, jos oli joku muu.

Mikä ihme tästä formaatista tekee näin miellyttävän seurata? Mä ajattelin eka mainoksista, että ei luoja mitä p*skaa. Mutta mitä vielä - Tää on hauska ja rento ohjelma. Lisäksi on vaikea arvata kuka maskin takana sekoilee

9 tykkäystä

Jooo… Leijonan on pakko osata laulaa ja vielä Italiaksi. Mä sanon että Valtteri Toorikka.

Leijona on satavarmasti Pentti Hietanen.

8 tykkäystä

Voi JESTAS Janne Kataja :laughing: Mikko Alatalo. Tuossa oli karismaa ja paljon muutakin “vähän enemmän”

1 tykkäys

Veikkaan Sinuhe Wallinheimoa leijonaksi

2 tykkäystä

Pentti Hietanen?

Itse veikkaisin tätä myös, mutta 100 varmaksi en sano.

Osaako Wallinheimo Italiaa? Pakko vähän osata jos laulaa noin vaikean biisin. Mun mielestä.

1 tykkäys

Ei hajuakaan, mutta veikatut Torikka ja Hietanen laulaa sata kertaa paremmin

1 tykkäys

Mitä paikkaa Ville Haapasalo pelasi? Koko ja vartalon muoto sopisi…

1 tykkäys

Sami Uotila oli Hiiri

3 tykkäystä

Emännälle sanoin samaa.

1 tykkäys

Hahaha :laughing: :alien: oli

Mikael JungnerTämä teksti sumennetaan.

1 tykkäys

Niin mikä tästä ohjelmasta tekee hyvän, samaa mietin itsekin. Tunti meni äsken ihan huomaamatta ja ohjelma eteni hyvällä tahdilla ilman turhanpäiväisiä välipitkityksiä. Jatkoon.

3 tykkäystä

Totta. Tää on nopea tempoinen ohjelma, jossa ei ole turhaa väliliirumlaarumia. Pysyy näissä hahmoissa, jotka on vieläpä todella mielenkiintosia ja hauskoja. Erinomaista lauantai viihdettä

1 tykkäys

Jännä nähdä miten jänne kestää, kun jatkossa hahmoja on vähemmän ja lopulta vikassa jaksossa oletettavasti vain kaksi(?).

3 tykkäystä