Tuli idea tällaiselle ketjulle kun Esko Seppänen alkoi levittämään seuraajansa lähettämää kuvaa.
Missä muissa yllättäväissä paikoissa tai tilanteissa on maailman komeinta logoa esitelty?
Tuli idea tällaiselle ketjulle kun Esko Seppänen alkoi levittämään seuraajansa lähettämää kuvaa.
Missä muissa yllättäväissä paikoissa tai tilanteissa on maailman komeinta logoa esitelty?
Ite oon vienyt Saksaan Niedersaksenin alueelle muutamaan pikkukylän pubiin Tapparan tarroja ja minipelipaitoija! Jos joku joskus bongaa niin ilmotelkaa😉
Kap Verden miehen paidan selkäpuolella kuva Kanada-maljasta ja teksti Suomen mestarit 2013?
Bennemuhlesta, wedermarkista ainaki pitäs löytyä Linden-sedän kylvämää materiaalia edit: vancouverin matseissa myös voi löytyä herrasmies Hansenin Tapparapaidassa!
Vuosi sitten Sparta Prahan playoff-ottelussa parkkipaikalla oli autossa Tappara-tarroja ja pieni paita.
Pitää joskus laittaa, jos löydän ottamani kuvan yhdessä metsässä olevasta kivenjärkäleestä, joka muistuttaa muodoltaan Tappara-logoa. Kirvestä siinä tosin ei ole.
Ei ole kirvestä vielä lyöty kiveen siis
Olin vuoden 1998 jalkapallon MM-kisoissa Ranskassa pari viikkoa seuraten viisi ottelua stadioneilla. Lähes koko reissun olin Tapparan paita päällä. Kyllähän siinä katseet kääntyivät ympäri Ranskaa, kun ihmettelivät mikä paita mulla on päällä. Vain yksi paikallinen asukas tuli yhtenä päivänä kysymään, että olenko Suomesta. Mutta ainakin Argentiinan ja Brasilian tv:siin mua kuvattiin, ja sitten myös joku Pariisin paikalliskanava haastatteli myös lähetykseen. Toki olin nuori mies tuolloin ja ns. viihdevaihde oli päällä lähes koko reissun, ja täten tuli heti ekana päivänä vetästyä koko tukka platinablondiksi…eli oli siinä varmasti ns. ranskalaisesta katukuvasta erottuva, kun oli sojottava platinablonditukka, Tapparan paita ja farkkushortsit jalassa sekä ns. suomipojan matkavaihde päällä.
Vuonna 2013 elokuussa olin matkalla New York Cityssä ja siellä vastaan käveli ulkomainen kaveri Tapparan pelipaita päällä, iso kasi selässä. Tuli otettua kuvakin, mutta valitettavasti katosi bittiavaruuteen puhelimen vaihtuessa.
Meille tuli aikanaan jenkkipoika “vahvistukseks”, pistettiin kesken kauden sit kotimatkalle, ni annoin kundille Ojasen paidan matkaevääks. Vetäs sen sit ylpeenä päälle lentokentän aulassa. Harmittaa, ku en lähteny sillon Chicagoon mukaan, olis ollu pelipaikka ja duuni valmiina…
Tanssimusiikkiyhtye Deee-Lite:n jäsen käytti väitetysti Tapparan pelipaitaa keikoilla uran jossain vaiheessa, mutta tarina on sen verran vanha ettei siitä löytynyt Googlella kuvaa. Muistelen, että joltain vaihto-oppilaalta oli paita peräisin. Jatkoajan ikivanhoissa ketjuissa tästä on jotain mainintoja.
Lordi bändin Amen seuraa Tapparaa aika vahvasti Twitterissä ja Kuvakin löytyy fanipaita päällä ja kunnon tappara kädessä…
Amen sopisi muuten aika hyvin Hämeensillalle patsaiden joukkoon
Selänteen Supertähdet ohjelmassa paljastui, että Kalle Palander on saanut “Tappara-kasvatuksen”. Äitinsä Elvi Palander on kova kannattaja ja käynyt pelejä katsomassa jo koulukadulla.
Tässä tämä kivi. Pitää joskus kuvata se vielä uudelleen paremmasta kuvakulmasta.
Itse männä vuosi Argentiinassa Buenos Airesissa hortoilin baariin. Olin Ifk:ta kannatavan kaverin kanssa matkassa ja kinastelimme siinä suomeksi jääkiekosta. Eipä aikaakaan, kun baarin omistaja tuli juttelemaan ja utelemaan mistä kaukaa vieraat ovat saapuneet. Ilmoitettuamme olevamme suomesta, meistä tuli jonkin sortin nähtävyyksiä ko. baarissa. Tietysti argeentinoille tuli selväksi, että kannatamme jääkiekossa eri jengejä. Iltaa tuli baarissa sitten useampanakin iltana istuttua ja tutustuttua paikallisiin paremmin. Jopa niin hyvin, että onnistuin puhumaan paikalliset Tapparan puolelle. Lupasin lähettää heille Tapparan pelipaidat, joten suomeen päästyäni oli ensimmäisenä edessä pelipaitojen tilaus ja BA:n lähettäminen. Tästä tapahtumasta meni pari vuotta ja löysin itseni uudestaa Buenos Airesista ja ko. baarista. Kysäisin tutuiltani onko muita Tapparalaisia eksynyt baariin? Eipä ollut, mutta yksi Ifk:n kannataja oli käväissyt paikalla ja ollut ihmeissään, että mitä kettua, Tappara faneja BA:ssa.? Tuli aika voittaja fiilikset.
Kaveri kävi just Kiinan muurilla ja jätti sinne pienen Tappara-lipun liehumaan mestaruuden kunniaksi
Viitisen vuotta sitten Kroatiassa, pienessä Trogirin kaupungissa ravintolan tarjoilija kyseli mistä oltiin kotoisin. Kun kuuli, että Suomesta, hän innostui: “Tappara is good, TPS is good, Ilves is not good…”. Hän kertoi, ettei ole käynyt Suomessa, mutta seuraa suomalaista jääkiekkoa, koska harrastaa vedonlyöntiä. Oli ainakin oppinut mikä joukkue Tampereella on paras.