Matti Järvisen keihästys(?) Kärppien Otto Karviseen 19.04.2018

Seurannassa ei kukaan noteerannut. Huomasiko kukaan tämmöistä vai onko vain Oulun Juntusen harhoja?

Itse epäilen jälkimmäistä.

Video or it didn’t happen.

Älä huoli. Aivan varmasti väsäävät.

Nähdäkseni ei ollut edes jäällä Kärppien neljännen ja tuon jäähyn välissä, joten juntusismilta haiskahtaa ellei sitten ole vaihtopenkiltä kuvan ulkopuolella suorittanut.

Pitäiskö laittaa ketju jo pystyyn? Eiköhän tuosta sitten kaiveta kattokameran kuvaa ja viedä kurinpitoon.

Käsittääkseni kyseessä kuitenkin Repo, ainakin Karvisen kuittaus ”vatun *****” meni Revon suuntaan. Kohdilla istuskelin.

Twiittaaja on jo korjannut videokuvan kera että kyseessä olikin M. Järvinen. Videokuva tosin on vähän epäselvä mutta eiköhän tuosta joku tuomio voida leipoa jos näikseen on.

Taasko saadaan yks ukko katsomoon kurinpidon toimesta? Tehkää joku muu tosta ketju jos haluatte

Tässä myös giffinä tuon Peltolan ketjussa mainitsemani Oulun Juntusen Twitterissä.

Ehkä minä olen sokea, tai liian väsynyt, mutta en näe gifissä tuota temppua? On kyllä melko epäselvä videokin.

Edit. väsymyksen piikkiin. Kesti hetki löytää oikea pari. Eipä sitä gifistä ainakaan pysty 100% toteamaan, mutta vahvasti näyttää kun Karvinen tipahtaakin.

Giffi joo näemmä todella epäselvä. Ruudun kuva paljon parempi laatuinen, mutta en lähde itse mitään spekuloimaan, siksi en omaa ketjua tolle jaksanut tehdä. Jotain siinä Ruudun selvemmän kuvan mukaan tapahtuu. Mutta ota tosta nyt selvää.

E. Ja joo olisi toki voinut itse mainita että katseet maalin eteen, ns tilanteen ulkopuolelle.

1 tykkäys

Voisi olla jopa meidän etu että Massi saisi pelikiellon

Varmasti. Ilman ykkössentteriä on heti helpompi pelata. Kuten oli ilman hyökkäyssuunnan ykköspakkiakin.

Tarvitsisi jonkun toisen kuvakulman tai ehkä suurennoksen, jotta voisi todeta, onko tuossa todella sellainen osuma ja isku, mitä reaktio antaa ymmärtää. Vaikuttaa vähän kuin vain kamppailtaisiin tilasta maalin eteen, osin mailoilla vääntäen.

M. Järvistä ei ihan heti keihästäjäksi uskoisi. Vaikka olihan hänellä se törkeä puskutapauskin aiemmin kaudella. Tapparalaisille näitä tuntuu sattuvan, nytkin oli useampi keihästys nähty, en tiedä, montako osoitettu.

10 tykkäystä

Karvinen huitominen/poikittainen maila/estäminen, sitten ehkä takertuu Massin maila Karviseen.

Hyvä korjaus, jäin katsomaan tuota Karvisen huutelua ja ihmettelin eikö 2000-luvulla muuta solvausta keksitä kuin vetun ****.
Twiittaajalle terkut, älä katso pelejä pulunsilmällä ja huutele asioita nimellä ennen kuin olet varma kuka teki ja mitä teki.

Kyllä keihästys on selvä. Tosin niin oli Heshkankin huitominen jalkojenväliin tässä taannoin mun silmin, kurinpidon ei.

Hentilä ei tunnista Peltolaa Matti Järvisestä :slight_smile: Suu vaahdossa twiittailee sitten fantasioitaan.

Nyt kannattaa muistaa että Karvinen on ihan oikeasti yksi liigan pahimpia rottia. Siis nimenomaan pelaaja joka tekee, sanoisin jopa eniten nykyään kaikkea sitä lähes näkymätöntä, säälittävää ja lapsellistakin (lällättelyä) myyräntyötä tuolla kentällä.

Tuossa tilanteessa Karvinen huitaisi MJärvistä käsille. Lähes samaan aikaan, mutta vähän myöhemmin tulee Järvisen mailan nosto.

Itse sanon että Järvisen mailan nosto osuu sisäreiteen ja Karvisen maila tulee vaarallisesti ranteille. Karvinen tietenkin haluaa näytellä ja menee toiveikkaana alas. Arvatenkin videoita katsellessaan kurinpidon päättävät elimet näkevät Karvisen elimen heilahtavan osuman voimasta (vrt. Humalojan pään heilahdus) ja häkkiähän siitä heilahtaa Järviselle. Vaikka itte se Karvinen sitä heilautti.

7 tykkäystä

Ei tosta videosta voi päätellä juuri yhtään mitään. Pitäisi saada kuvaa jostain muusta kamerasta. Veikkaan ettei mitään ihmeellistä tapahtunut, Järvinen yrittää päästä maalille ja pelaa vastustajaa mailaa pois tieltä katse kulmassa.

Tsekkasin Liigan Twitterin tilanteen eikä ainakaan vielä ole tullut sinne kurinpitotiedotetta aiheeseen liittyen. Toivottavasti ei tulekaan.

2 tykkäystä

Omaan tarkkaan silmääni erottuivat kuvasta nuo twiittaajan profiiliepiteetit “Toimittaja.”, “Oululainen.”, “Kalastelija.”. Herättivät selkeitä epäilyksiä ja ahaa-elämyksiä.

Varmasti ihan ok toimittaja. Joskus muinoin tuli seurattua Twitterissä. Lopetin kun alkoi olla sen verran subjektiivista Oulu-höpinää.