Mediapeli - Tappara mediassa 2021-22

Kiekkokiukaan julkaisualusta on Hämeen Sanomat. Jos nyt verrataan vaikka Aamulehden sinänsä ansiokkaaseen Lehtinen-podcastiin, niin onhan tuossa alusta huomioiden todella objektiivinen ote.

2 tykkäystä

Mun mielestä aivan hemmetin hyvää pohdintaa Sihvoselta Tapolasta, Rautakorvesta ja Tapparasta.
Ei oo mitään väliä, onko samaa mieltä, mutta onhan Petteri hyvin perillä itse pelistä.

2 tykkäystä

Asiat voi ja saa kokea erilailla. Sitä se on ja sen vuoksi myös varmaan urheilua seurataan.

Itselle asian hyvyys ei riipu siitä kehutaanko vai kritisoidaanko Tapparaa. Ainoastaan asian sisältö merkitsee.

Kiekkokiuas on pääosin maan parasta jääkiekkoon liittyvää ohjelmaa sisällöllisesti. Joskin joskus Tapparan lyöminen on mennyt yli.

Hyvä jakso taas!

5 tykkäystä

Sihvosen tapa nostaa itsensä jääkiekon kehittäjäksi on kyllä. No journalismia.

Ilmeisesti kyse on siitä, että Sihvosen persoona vain on joillekin punainen vaate. Itse pyrin kuuntelemaan mitä toisella on sanottavaa. Vaikka sanoja olisi Petteri Sihvonen. Minusta aivan mainio Kiekkokiuas-jakso.

3 tykkäystä

Paljon mahdollista, että asia on noin. Asia voi myös olla niin, että Sihvosen kanssa kaikki eivät jaa samoja ajatuksia.

Jep. Sillä ei mun mielestä ole väliä, jakaako vai ei jaa Sihvosen näkemyksiä.
Se on musta hieman ongelmallista, että joidenkin mielestä Sihvonen on automaattisesti väärässä tai ylipäätään hänen mielipiteillään ei ole mitään arvoa.
Toki jokaisella on itsestäänselvä vapaus olla tuotakin mieltä.

Tämähän on rauhallista ja asiallista puhetta vaikka ei täysin vailla tiettyä päähänpinttymää (Sihvosen pelikirja-agendaa). Etenkin Savolainen on miellyttävä ja fiksu kuunneltava ilman ylimielisyyttä. Itse en muista hänen suhtautuneen koskaan asenteellisesti Tapparaan tai ylipäätään harvemmin mihinkään. Hän edustaa urheilujournalismia ja -kulttuuria korkeatasoisesti.

Jonkinlainen antiteesi on nykyisin vaikkapa Vesa Rantanen. Hämeenlinnassa ja Tampereella taitaa olla jääkiekkojournalismin valtikka tällä hetkellä?

3 tykkäystä

Sihvonen ja Savolainen mielestäni selvässä kärjessä. Onhan esim. Kiekkokiukaassakin puutteensa. Eritoten asioiden esittämisen tyylin suhteen joskus. Toki se on aika viihdyttävää. Kiekkokiukaassa yksi hieno piirre on, että ne ei kumartele ketään. Paitsi ehkä Jukka Jalosta ja Pekka Virtaa.

Lehtisellä ei oikein osaaminen riitä pelianalyysiin. Ei kyllä hirveästi edes yritä sillä saralla. Muuten kai ihan hyvin hommiaan tekee.

2 tykkäystä

Hämeenlinnaa. Ja se heille suotakoon.

Kyllä siellä on HPK:kin saanut todella kovaa löylyä.

Ok. Hyvä homma.

Sihvonen on Sihvonen ja antaa kaikille kritiikkiä niin pitkään kun ei pääse itse valmentamaan. Mutta sellaista se on.

1 tykkäys

Eli loppuelämänsä.:person_facepalming:

2 tykkäystä

Yleensä nämä on niin kornia menoa kyllä, ettei oikein viitsi seurata. Vaikea sanoa, missä suunnalla valtikka ensisijaisesti on.

1 tykkäys
5 tykkäystä

Laitetaan tännekin. Onko tässä tarpeeksi villoja avata se huhu Kuuselasta?

Tapparan sisäpiiristä kerrotaan Iltalehdelle, että joukkue on aikeissa hankkiutua eroon myös seuralegenda Kristian Kuuselasta. 39-vuotiaalla hyökkääjällä on vielä ensi kauden kattava sopimus Kirvesrintojen kanssa.

Tappara on tiettävästi jo lähestynyt Kuuselan leiriä sopimuksen ennenaikaisen purkamisen suhteen. Päävalmentaja Tapola ei aio tarjota ikonille enää merkittävää roolia, näin Kuusela yritetään laittaa ulos

Kohua pukkaa taas. Eli tuoksuu mestaruus 2023 mun nenään. Jatkakaa vaan paskalehdet suoltamista! Jo Korven Rane osasi aikoinaan noita hyödyntää.

30 tykkäystä

Ollaan hei vaihteeksi otsikoissa :slight_smile:

3 tykkäystä

Mitenhän Bertrandin keskittymiseen vaikuttaa mitä Tappara tiedottaa, tuskin tuota purkua on edes tänään tehty
Peltola ”kohukin” edelleen esillä ja ”lähipiiri” ei unohda vaikka Peltola nämä kaikki kumonnut kannuhumussa😂

Edit. Ja eikö ajankohta oo Callelekin jopa parempi, jos vielä ei tuleva työnantaja tiedossa, mahku antaa kisoissa näyttöjä

15 tykkäystä