Olen kyllä ahkerasti viime keväät laitellut tunnelmia torilta naapurin hierojaveljeksille
Odotan meidän huoltajaltamme vastinetta tälle pöyristävälle väitteelle.
Komppaan tätä. Ei mitään 3 minuutin “fiilistelyvideota” jossa pauhaa musiikki koko videon taustalla (niin kuin viime kevään megamatkasta), vaan nimenomaan pitkä video jossa annetaan myös tunnelman puhua.
Tämähän on vain tosi kunnes toisin todistetaan.
Menkää paikan päälle ja osallistukaa siellä noihin kekkereihin, niin ei tarvitse sitten jälkeenpäin ilvesläisten kanssa kilpaa mittailla p*nistä kenen video oli paras ja osoitti parhaiten tunnelmaa ja henkeä.
Joskus on vaan helpompi, parempi ja kaikin puolin järkevämpi mennä paikan päälle ja nauttia siitä hetkestä ja tunnelmasta.
Ei tässä nyt ole kyse mistään kilpailusta
? Vaikka kuinka olen paikalla luomassa tunnelmaa ja nauttimassa tunnelmasta niin ihan mielelläni haluaisin palailla katsomaan fiiliksiä ton kokoluokan reissusta videon välityksellä.
Muistelkaa. Niin muutkin tekee!
Hienohan tuommoista pätkää olisi jälkeenpäin kattella. Varsinkin kun itsellä jäi viime vuonna reissu välistä, niin se lyhyt pätkä ei ehkä antanut ihan koko kuvaa tapahtumasta. Tuo Ilveksen pätkä on todella hienosti tehty. Ja minua ei pätkääkään kiinnosta pippelinmittailut tai Ilveksen huoltojätkän puheet, hölmöhän se olisi jos ei omiaan haippaisi
Miksi pitäisi “muistella” kun olisi mahdollisuus myös nähdä se videolta? Ei kannata sunkaan vahingossakaan avata youtubea jos haluat katsoa jonkun highlight maalin videolta, muistele vaan koska niinhän muutkin tekee! Ihan turhaan öyhötät, en varmasti ole ainoa joka haluaa palata videolta katsomaan reissun tunnelmia :D.
En öyhötä. En vain itse kaipaa mitään videoita fanitapahtumista, kun minulle riittää itselleni hyvin se, kun kokee ne kerran paikan päällä ja sitten kun on koettu, niin se riittää pitkäksi aikaa. Mutta en halua ketään mielipiteelläni tämän enempää loukata, mutta minun puolesta Tappara voi jättää puolen tunnin reissuvideot julkaisematta. Lieveilmiötkin pysyy kurissa, kun ipalaiset saavat keskenään ihastella omaa tuotantoaan.
Se, että juuri sinä et videota kaipaa, ei tarkoita että kaikki muut kyllä varmaan kaipaavat. Ja olihan tuo ipan julkaisema ■■■■■ hyvä ja siitä sais ottaa mallia.
“En vain itse kaipaa mitään” “kun minulle riittää itselleni hyvin se”
Nimenomaan sinä itse olet tätä mieltä. Aika moni meistä kuitenkin haluaa kunnollisen fiilistelyvideon johon voisi palata tunnelmoimaan reissua.
Ne, jotka kaipaavat kunnollista fiilistelyvideota, voivat halutessaan vaikka kuvata sellaisen itse. Ei Tapparan sellaista tarvitse tuottaa. Eikä ainakaan sen takia, että Ilves teki vastaavan. Mutta minun mielipiteeni on tämä ja pysyn sen takana: menkää paikan päälle nautiskelemaan fanimatkoista ja peleistä. Siitä jää upea muistijälki, jonka fiilikseen voi palata pitkään.
Siis unohda se Ilves nyt jo :D. Viime vuoden reissun jälkeen jäi jo huono maku suuhun tosta meidän 3min fiilistelypätkästä, ei tässä ole kyse mistään Ilveksestä. Ja en tiedä mihin lieveilmiöihin sä viittasit pari viestiä taaksepäin? Syntyykö siitä jotain lieveilmiöitä että Tappara julkaisee kunnollisen fiilistelyvideon reissusta? Niin siis sun mielipahan lisäksi.
En nyt varsinaisesti jaksa sitä unohtaa, kun jostain syystä kukaan tälläkään foorumilla ei muistanut vaatia/esittää/pyytää fanimatkasta jotain 30 minuutin videota ennen kuin Ilves julkaisi omansa. Sattumaa tai ei, niin meidän fanisegmentit vaativat tuottamaan tällaista hyvin pian sen jälkeen, kun joku naapurissa keksi sellaisen julkaista. Jos sinä uskot sattumaan, niin saat uskoa sattumaan. Itse en usko sattumaan.
Nykyisellään: ei synny. Mutta siitä voin melkein mennä takuuseen, että kun aletaan vuorotellen julkaista fiilistelymielessä 30 minuutin taltiointeja fanimatkoista, niin jossakin vaiheessa näistäkin saadaan väännettyä sellainen p*niksenmittailukisa naapurin kanssa, joka lähinnä aiheuttaa myötähäpeää ja haukotuksia. Jos annettaisiin naapurin vaan järjestellä rauhassa Suomen parhaita fanimatkoja, pyörittää Suomen parasta jääkiekko-somea yms. yms. ja meillä keskityttäisiin siihen, missä meillä ollaan hyviä eli paikan päällä kannattamiseen ja ikimuistoisten mestaruusjuhlien järjestelyyn.
Edelleen yllä olevat mielipiteet edustavat ainoastaan omiani, mutta tuntuu, että sille segmentille, joka eniten ja koviten huutelee erilaisten somejuttujen perään, se itse peli ja pelitapahtuma kokemuksena tahtoo unohtua sinne taka-alalle. Ja ei, tämä ei koske jokaista eikä se koske kaikkia, mutta valitettavan kovaa vauhtia meillä kasvaa televisiofiilistelijöiden fanilauma, jotka eivät välitä pelikokemuksista tuon taivaallista.
Tumekski tai minä ei olla ainakaan kumpikaan pyydetty nimenomaan 30min videota, vaan laadukkaampaa kuin se 3min video
Taidat olla ainoa joka tässä nyt näkee jonkun kilpailun Ilveksen kanssa jos meiltä ei saa edes enään fiilistelyvideota tulla kun se on jo p*niksenmittailua sinun mielestä Itse en edes tollaista lähtenyt ajattelemaan :D. Ilves nyt sattui pitkän tunnelmointivideon tekemään joten sitä oli helppoa käyttää esimerkkinä tässä keskustelussa. Mä ainakin muistan sanoneeni pidemmästä ja laadukkaammasta videosta jo viime vuonna ennen mitään Ilveksen videoita.
Eiköhän tämä kuitenkin nyt tullut käsiteltyä riittävän monipuolisesti ja näkemykseni aiheesta tuli selväksi. Se, olenko ainoa tai vähemmistössä ei tietysti tarkoita yhtään mitään eikä sillä mitään merkitystä olekaan.
Minun ytimekäs sanomani on se, että jos haluat megamatkalle fiilistelemään Tapparaa, niin mene megamatkalle fiilistelemään Tapparaa. Jos haluat muistella megamatkaa niin kuvaa itsellesi sellainen video kuin haluat ja fiilistele sitä milloin itse haluat.
Mutta teidän laadukkaita fiilistelyvideoita toivovien ei silti kannata vaipua epätoivoon. Minulla ei ole mitään tekemistä Tapparan videoiden kanssa, joten jokuhan siellä voi vaikka toteuttaa toiveenne ja tehdä semmosen muisteltavan fiilistelyvideon, vaikken minä sellaista kaipaakaan
Ja minun ytimekäs sanomani on se, että haluan kannattaa megamatkalla enkä kuvata koostevideota. Ei varmaan tuollainen video ole yhtään hassumpaa jälkimarkkinointiakaan jos halutaan tulevaisuudessa houkutella enemmän porukkaa reissuille
Siis mikä ongelma nyt on siinä, että ihmiset haluaisivat laadukkaampaa materiaalia matkalta, jota on kuvaamassa seuran puolelta vaikka kuinka porukkaa? Tuostahan oli puhetta jo aikaisemminkin, eikä liity ilveeseen mitenkään. Fanireissuilla on upeita juttuja ja niistä voisi toimittaa laadukasta materiaalia ihan kaikkien käyttöön. En ymmärrä, miten tämä voisi edes millään ilveellä olla ristiriitainen toive
Pyydät ihmisiä menemään fiilistelemään Tapparaa paikan päälle, mutta sitten myös kuvaamaan jos haluavat kuvamateriaalia reissusta. Nuohan ovat lähtökohtaisesti ristiriidassa, sillä kuvaaminen vie fokuksen tärkeimmästä.
Siis miksi on näin vaikeaa hyväksyä eriävä mielipide aiheesta ja mennä eteenpäin?
Ihmiset saavat minun puolestani haluta ihan mitä haluavat jatkossakin. En ole estänyt tätä halua mitenkään.
En kaipaa lisää kuvamateriaalia Tapparasta tai Tapparan peleistä. En videoita enkä kuvia. Fanimatkan ytimessä oleva asia sisältyy jo tuohon sanaan. Jos se fanimatka itsessään ei riitä, niin sitten se ei riitä, mutta minulle fanimatkassa keskeistä on mennä tukemaan sitä joukkuetta isolla porukalla paikan päälle ja nauttia siitä hetkestä porukalla. Fanimatkan ympärille rakennettava höpönlöpö ei ole minulle keskeistä.
Jos se höpölöpö on sinulle keskeistä, asia on minulle ok.
Muistan ihan hyvin itse, kun Bertrand teki maalin Turussa toisessa finaalissa. Muistan fiiliksen sekä matkan hienouden ja vieläpä sen lähdön Turusta kohti Tamperetta. Tämä on minulle se fanimatkan juttu. En tarvitse tästä fiilistelyvideoita.
Edit: en enää tässä ketjussa vastaa aiheeseen liittyviin kysymyksiin. Jokaisella oikeus mielipiteeseen. Sinulla omaasi, minulla omaani.