Turun Megamatkan 2.0 ottelu Tappara-fanit vs. Tps-fanit

Ajattelin, että tämä erillinen tapahtuma megamatkalla ansaitsee oman ketjun, että kaikki tähän liittyvät viestit ei hukkuisi matkaketjun muihin viesteihin. Ketäs kaikkia on lähdössä gatorade centerin jäälle vääntämään Tepsin faneja vastaan? Ainakin yksi maalivahti siellä jo oli ja mä ilmoittauduin toiseksi maalivahdiksi.

Mulla ollu vähän taukoa kun ollu jäällä viimeksi, niin saa laittaa yv jos joku porukka tarvitsisi jollekin höntsyvyorolle molaria, olis kiva käydä vähän ottamassa tuntumaa, että miten sitä kumia otettiin kiinni :smiley:

2 tykkäystä

Mikäs tämä ottelu on?

3 tykkäystä

Ilmoittaudu äkkiä ja ota pelikamat mukaan Turkuun!

2 tykkäystä

Pitääpä miettiä. Mutta jos antaa hyvät näytöt, onko riskinä, että joutuu illalla pelaan Tepsissä?

18 tykkäystä

Nykyisellä joukkueen suoritustasolla voit hyvin löytää itsesi myös Tapparan kokoonpanosta. :wink:

18 tykkäystä

Onko meillä merkittävää pelitapaa?

1 tykkäys

Mietin tossa itsekin että pitäskö pakata pelikamat mukaan ja käyä ensin leipomassa Tepsiä tauluun höntsävuorolla ja sen jälkeen kuvainnollisesti yleisön puolella

1 tykkäys

On, ei omat eikä vieraat oikein tiedä miten pitäisi mennä?:wink:

Liigajoukkuetta mukaillen.

4 tykkäystä

Saako pelata kännissä? Mulla on luistimet ja maila. Pystyssä pysyn ja osaan sirklatakin vastapäivään. Jopa kohottaa osaan kiekkoa.

1 tykkäys

Ilmoittauduin kenttäpelaajaksi mutta en kyllä yhtään tiedä olenko 15 nopeimman joukossa

1 tykkäys

Tää oli kyllä hauska idea ja ilmoittauduin myös mukaan. PK-seudun harrastekiekko/kaljaliiga -statuksella mennään pitämään hauskaa.

2 tykkäystä

Et olisi pystynyt ilmoittautumaan, eli huoli pois!:+1:t4:

4 tykkäystä