Tappara Fan Club - Ilves-fanit 15.12.2018 klo 18:00 Koulukadun kentällä

Fanipeli Ilvestä vastaan!

Tappara Fan Club kohtaa 15.12.2018 Ilves-fanit. Ottelu pelataan legendaarisella Koulukadun kentällä klo 18.00-19.00

Joukkueeseen mahtuu 2 maalivahtia ja 15 kenttäpelaajaa Ilmoittautumiset sähköpostiin tfcpuuhamiehet@gmail.com
Ottelu pelataan harrastekiekko-säännöin.

Ilmoita viestissä:
-nimi
-puhelinnumero
-pelipaikka toive

Pelaajille ehtoina:

  • Tappara Fan Clubin jäsenyys
  • omat varusteet (pelipaidat saa lainaan paikan päällä)
1 tykkäys

Kerran olin aikainen lintu ja ilmoittauduin mukaan, mutten enää mahtunut porukkaan, nyt taitaa olla pulaa pelaajista, kun joka tuutista tulee tätä “mainosta” :rage:

1 tykkäys

No juu :smiley: Varoitusaikaa on ainakin runsaasti. Jos ei olisi iltavuoroa töissä ja jaksaisi hakea kaikki kamat Kangasalta niin ilmoittautuisin luukkuvahdiksi, mutta ollessani töissä - vastaus on: sori, ei :smiley:

Kamat olisi mutta eipä ole kuulunut tfc puolelta mitään vaikka kuukaudenpäivät laittanut liittymispyyntöä. Eipä kyllä kiinnostakkaan enää

Voin lähteä luutimaan, jos on pulaa pelaajista. En täytä sääntöjä, mutta voin toimia ns. backuppina ja tukijana.
Eli vasen pakki.

1 tykkäys

Kyllä mukaan mahtuu…
Muutama peruutus on tullut nyt eilen juuri, ja pahoittelut ylemmälle mikäli ilmoittautumista ei ole kuitattu.

Itse hommaa rakennan, mutta en pääse mukaan tämä vuonna niin välillä on rehellisesti jäänyt kuuttaamati ilmoittautumisiin.

Joka vuosi tätä kysellään, ja tämän vuoden kanssa on ollut pelaajien halukkuus osallistua kiven takana, mitä sikäli ihmettelen koska itse pidän koulukatu juurikin hyvin legendaarisena kenttänä missä on hyvä jääkin kaiken lisäksi, ja on jotain erilaista fanipelin suhteen.

Harmittaa sikäli, koska aina näissä on oma talkoonsa. Ja kun ei tule sakkia, jonka jälkeen pitää käydä omat ja kavereiden kaverit läpi ettei tarvi perua niin on vähä sellanen fiilis, että noinkohan sitä viitsii järkätä. Itse pidän aina näitä hieniona juttuina, joskin onhan tämäkin samaa taistelua ihmisten vapaa-ajasta, että kuka kokee kuinkakin tärkeäksi. Itselläkin sitä aikaa näihin aina menee, itse toistaiseksi olen pitänyt sitä vahvasti sen arvoisena.

Tuo TFCn jäsenyys on pitkälti sen myötä kun joskus on ollut enemmänkin ilmoittautuneita eikä kaikki ole mahtunu mukaan ja kun näitä TFCn alla tehdään ja jäsenet ovat ensisijaisesti jonon kärkenä niin sillä pääsee hieman jakamaan kun/jos on ylitulijoita.

// Jarkko Koskinen
Liiga-Tappara Fan Club

1 tykkäys

Lupasin yöllä pikkujoulujen jälkeen tulla pelaamaan, jos mahtuu porukkaan. Lupaan edelleen.
Pari kautta on taukoa, mutta uskon, että varusteet mahtuu edelleen päälle. Syöttötaito, kiekonkäsittely voi olla alkuun alle välttävän, mutta nousee välttävälle tasolle pelin edetessä.

Eli mukana, jos tarvitaan. Ja mielellään mukana, vaikka ei tarvittaisikaan. En ole jäsen.

4 tykkäystä

Hienoahan se on, että näitä järjestetään. En ole mitenkään toiminnassa mukana niin vaikea tietää, kuinka paljon näissä on hommaa. Ehkä sellainen yleinen palaute, että nyt huomasin tämän ilmoituksen ensimmäistä kertaa täällä. Jos ilmoitus olisi ollut täällä aikaisemmin niin uskon, että olisi ollut osallistujat täynnä ennen kuin ehtii kissaa sanoa.

Minä esimerkiksi huomasin tämän tapahtuman ekaa kertaa täältä. Ja nyt on minun kannaltani myöhäistä, mutta ehkäpä ensi vuonna, jos joku järjestää. :slight_smile:

1 tykkäys

Ei muuta mukaan vaan. Sieltä löytyy koppi TFC:n nimellä ja meiltä tulee kaiffari “valmennuksen” puolelle, on paikalla joskus n.17:20…

Mutta puolen korvilla jos koppiin eksyy niin käy komiasti. Jää on varmaan vapaa jo toki puolen aikaan, että alkulämmöt sen myötä pääsee aloitetaan varmaan jo aikaisemminkin ehkä. :slight_smile:

Oon ny ollu 3-4 vuotta putkeen… Kamat on 100km päässä enkä pääse millään hakeen :sweat_smile: Valitsen siis vaihtoehdon numeron 2. Pikkujoulut.

Viime vuonna ei mahtunut mukaan, nyt on flunssaa päällä mutta helpottamaan päin joten vois tulla mukaan jos siellä tilaa on? Jäsenkin olen.

2 tykkäystä

Ja juu, itselle ei rehellisyyden nimissä tullut tämä kanava mieleen ollenkaan, vaan lähinnä tuo “virallinen” somen puoli. Sinne laitettiin pari viikkoa sitten ilmoittautumisia infot.

Pitää ottaa jatkossa itteensä niskasta kiinni ja hyödyntää tätäkin kanavaa, täälä selkeästi on sakkia aktiivisesti hereillä.

Itsellä ollut sillointällöin palstan lukemista pelkiltään ja nytkin osui puolivahingossa tämä ketju silmään. :slight_smile:

3 tykkäystä

Sinnevaa jos räkätauti hellittää… :sneezing_face::blush:

1 tykkäys

Paljon on pelaajia tulossa mukaan? “Dagen efter” lyö aika kovaa nyt, joten missään nimessä yli 20minuutin kunnossa en ole. Jos siinäkään.

Koska en pääse paikalle toivotan ainoastaan sinne jäällä olevalle joukkueelle onnea ja odotusarvoisesti tiukkaa maalin peliä. :wink:

Olitko sää @Oijennus tänään pelaamassa? Kivaa oli ja voitettiinki :muscle:

3 tykkäystä

Otteluraporttia kaipaamme!

2 tykkäystä

Totta niin kaipaamme mutta sehän ei ole pelaajien tehtävä sitä kirjoittaa. Ehkä runsaslukuisessa yleisössä oli joku?

Jos edes lopputuloksen saisi :laughing:

Varsinaisen peliajan jälkeen kutkuttava 5-5 mutta rankkareilla oltiin omaa luokaa ja voitto kotiin.

22 tykkäystä