Tappara Fan Club - Ilves-fanit 12/2020?

https://www.facebook.com/LiigaTapparaFanClub/photos/a.457595837687589/2533230953457390/

Perinteinen Tapparafanit vs. Ilvesfanit peli järjestetään tänä vuonna 14.12. Koulukadun kentällä klo 12-14.
Ilmoittautua voi mukaan jos löytyy omat jääkiekon pelaamiseen soveltuvat kiekkovarusteet.

Ilmoittautumiset: tfcpuuhamiehet@gmail.com

5 tykkäystä

Onneks mun pelaamisesta ei löydy matskua, niin voivat huoliakin mukaan. :shushing_face: :grin:

2 tykkäystä

Osaakos porukka antaa pukeutumisvinkkejä huomiseen fanipeliin, kun lämpötila on noin +/- 0? Urheilukerrasto ainakin pelikamppeiden alle.

Kannatasko heittää collareita jalkaan tai huppari (joku ohut esim.) niskaan?.

Hypit “peppiä” tänään 60min seisomakatsomossa ja hommaat huomiselle reenijumin, se riittää :+1:.

3 tykkäystä

Täytyy tehä näin! :joy:

Mut miks toi mun viesti näkyy vaikka heivasin sen roskakoriin? :thinking:

Noniiiin, elämän eka kunnon peli varusteet päällä on takana. En tiennyt yhtään mitä odottaa. Lopputulos:
Tappara-Ilves 4-7
-4
Noin 10 blokattua laukausta ja syöttöä
Yks kuti

Miinuslukema on ruman näkönen. :grimacing: Eka tuli, kun pelasin 2-1 syöttöä pois. Toinen, kun ipalainen pääsi keskustaan ja päätin yrittää blokata. Kolmannessa maalin edessä oli hälinää ja painottomalta pääs äijä iskeen tyhjiin. Neljännessä pelasin 2-1 laukasta pois mutta jäin liikaa toisen hyökkääjän taakse enkä päässyt nostamaan mailaa.

Sain pari riistoa aikaiseksi, siivosin muutamaan kertaan myös maalin edustan, purin kiekon alueelta jokusen kerran ja pari nättiä avaustakin sain aikaan.

Pelin jälkeisessä rankkarissa vedin 10 cm etukulmasta ohitte.

Parantamiseen varaa jäi mutta ensimmäiseksi peliksi se meni ihan kohtuu hyvin! Tästä pelistä positiiviset asiat mukaan ja ens kerralla sitten vahvempana takaisin! :muscle:

25 tykkäystä

Kuvauksesi ja tuloksen perusteella vaikuttaa ilmiselvältä reenijumin ja ohipelin yhdistelmältä😉.

4 tykkäystä

Joo, laitan 110% reenijumista johtuneen ohipelin piikkiin! :smirk: :rofl:

3 tykkäystä

Mites… mitä vaatii, että tähän pääsee ensi vuonna pelaamaan?

1 tykkäys

Lätkävarusteet, ei muuta. :innocent:

2 tykkäystä

Annan sulle nyt tehtävän, kerro tästä mulle tarpeeksi ajoissa ensi vuonna! :wink: Vahva ehkä osallistumiseen! :wink:

E. @Treppu paljonko oli väkee ja taso tyyliin harraste? Uskaltaa tulla mukaan, jos jäillä 2-3 kertaa viikossa?

2 tykkäystä

Kummallakin oli noin 15 pelaajaa. Meitä oli 13 kenttäpelaajaa ja kaks veskaa.

Uskaltaa ilman muuta! Kyä mä uskon että sä pärjäisit ihan hyvinkin siä! Ei muakaan teurastettu vaikka pelaaminen oli isoksi osaksi selviytymistä. :joy:

1 tykkäys

Tämä tapahtuma olisi kiva vielä joskus kokea.

3 tykkäystä

Jos osuu aikatauluun ensi vuonna, niin olen vakavasti kiinnostunut tulemaan. Siitä on yli 20 vuotta, kun olen pelannut pelin Koulukadulla. :blush:

1 tykkäys

Voi olla että ens kaudella pelataan Hakametsässä. Paikka on hieman vaihdellut.

Mä toivon, että pelattaisiin Hakametsässä! :crossed_fingers: Lapsuudesta asti olen unelmoinut pelaavani Hakametsässä Tapparan paidassa! :heart_eyes:

7 tykkäystä

Hakametsäkin käy, joka hallissa olen pelannut! :smiley: Tapparan paitaa ei ole, onpahan syy sitten ostaa! :grin:

3 tykkäystä

Jos saisi noin kuukautta etukäteen varoituksen tästä pelistä, niin kiinnostaisi kyllä itseänikin lähteä tupsukorvia vähän pyörittelemään.

8 tykkäystä

Tuollainen aikataulu, mahdollisesti vähä lyhyempikin riittää mulle.

Kyllä mää sulle tuohon tarkoituksen paidan lainaan, jos ei tarvitse olla omalla nimellä.:laughing:

4 tykkäystä

Kyä paidat saa ihan firman puolesta! :grin:

3 tykkäystä