Tappara Fan Club - Ilves-fanit 12/2020?

Joo ei tarvis olla, kiitos!! :joy: @Treppu tohon laittoikin, että talo tarjoo paidat! Ai saakeli, tässähän ihan innostuu. Onneks on vielä kevätkausi ja seuraava syksy aikaa pelaa oman jengin pelejä että olis sit iskussa! :smiley:

4 tykkäystä

Tuleeks noist game worn paitoja joit vois ostaa?

5 tykkäystä

A-junnujen talviklassikko paidat ainakin viimekaudella huutokaupattiin jos en väärin muista :thinking:. Ping @BlueOval

2 tykkäystä

Mä tuun ens vuonna huoltajaks, jos sieltä saa paidan palkinnoks…

1 tykkäys

En usko. :joy: Jos tulee nii #19 on viimenen mikä kannattaa ostaa! :rofl:

1 tykkäys

Onks toi 2 kenttää ok ja onko kolme kenttää liikaa? Milläs sääntöasetuksella, taklaukset, lämärit?
Pitäs olla yks “training camp” ennen että näkee minkälaista tasoa on pelaajat. Kiinnostas kanssa mutta nykyään on toi rytmin vaihdos niin hitaalla että käytännössä mennään hitaasti kiiruhtaen :slight_smile:

1 tykkäys

Me vedettiin 3 kentällä ja kahdella pakkiparilla. Yllättävän hyvin jaksoi tuollakin rytmityksellä vaikka piti vetää joka toista vaihtoa. Taklaukset eivät ainakaan olleet sallittuja. Lämäreistä en mene takuuseen.

Kaiken tasoiset ovat tervetulleita! :slight_smile: Jotkut olivat selvästi pelanneet junnusta asti, osa porukasta oli aloittanut “uransa” höntsyjäillä ja sitten oli meitä hieman heikompi tasoisia. Ketään ei suolattu ja mentiin hyvällä fiiliksellä!

Kyllä, näin tapahtui.

Jos lähdet pelaamaan niin minä lähden katsomaan peliä.

4 tykkäystä

Harkitsen vakavasti tifon tekemistä!

6 tykkäystä

Minä pelaan, jos saan olla @Oijennus ja @Treppu kanssa samassa kentässä!

4 tykkäystä

Vitsi kun missasin tämän taas. Joskus takavuosina olin mukana hakametsässä pelatussa ottelussa. Tää on kyllä hieno tapahtuma ja kertoo paljon tämän kaupungin kiekkokulttuurista. Ja ainakin silloin, kun olin itse mukana oli henki, todella hyvä, vaikka eri leirejä edustettiinkin. Hattu päästä tahoille jotka tämän ovat ideoineet ja järjestäneet. Toivottavasti tämä pysyy perinteenä tulevaisuudessakin.

3 tykkäystä

Ei kellää mitään videopätkää oo kyseisestä urheilutapahtumasta?

Hyvä meininki oli eilenkin ja läppä lensi molemmin puolin. :joy:

1 tykkäys

Muokkasin tän ketjun otsikkoa, koska nyt mennään jo vahvasti ensi vuodessa!

1 tykkäys

Kohta se on Tappara.co vs Ilves foorumi :smiley:

1 tykkäys

Oisko @Anapoli, @Naapuri ja @naapurinmies kummalla puolella? :grin:

1 tykkäys

No naapurin tietenki.

1 tykkäys

Mitäpä luulet? :grimacing: Pelkkä ajatuskin pukea Tappara paita päälle, saa voimaan pahoin. :grin:

1 tykkäys

Ei se niin paha oo. Mä oon pelannut Ilves-paidassa enkä koskaan Tappara-paidassa! :wink:

4 tykkäystä

Joskus kyllä olin tässä tapahtumassa muutamia vuosia sitten ja kyllä olin silloin ainakin ipan väreissä… :stuck_out_tongue_winking_eye:
Silloin ainakin hyvin järkätty tilaisuus ja pelit oli rennon rempseät.

2 tykkäystä