Kuinka joukkueuskollinen kannattaja olet?

Voisitko olla töissä kilpailevassa seurassa vaikka järkkärinä? Voisitko kannattaa useampaa kiekkojoukkuetta, vai onko Tappara ainut? Jos ostat käytetyn auton, ja takalasissa on ilveksen tarra, niin miten toimit? Törmäsin tähän kun vien kummipoikaa keltavihreään futisharrastukseen, ja pitää olla tarkkana ettei kentän laidalle mene Tapparan juomapulloa… :see_no_evil: Voisi tulla sanomista. (Parkouriin yms se ei haittaa.) Siellä oli kovat puheet ilvesperheestä ym. niinkuin joukkueessa kuuluukin, mutta aika ulkopuolinen olo tuli itselle.

Muita ajatuksia?

1 tykkäys

Ihan sataprosenttisena Tapparan miehenä itseäni pidän, mutta esim. kilpailevaan liigaseuraan olen hakenut töihin. Eivät huolineet…

1 tykkäys

Hyvä kysymys. Itse mietin kysymystä siltä kantin että Tappara siirtyisi khl:ään…
Se aiheuttaisi kyllä itselle jos jonkinmoisia ajatuksia.
Toivon että ei ikinä siirry että ei tarvitse edes miettiä sellaisia.

Edit. Ja pelkkä Tappara ja 100% Ei milloinkaan toista liigajoukkuetta.
Voisin olla töissä toisessa liigaseurassa se ei Tappara faniutta veisi minnekkään

Liigasta vain Tappara, voisinko tehdä töitä, ehkäpä. Jos olisin pelaaja niin ehdottomasti, mutta mieluiten vaikka Tappara pienemmällä liksalla.

3 tykkäystä

No autoissa joita olen ostanut on ilmestynyt Tapparan tarra ennenkuin niillä on ajettu metriäkään. Jos käytetyssä olisi ollut Ipan tarra niin kaupanehtona olisi että Ipan kannattaja repii sen itse pois :crazy_face:
Muuten ei väliä, voin käydä Ilveksen peleissä, jalkapallossa jopa olla heidän puolella.

4 tykkäystä

Fanina: en oikein hyväksy mitään muuta joukkuetta. Ilves lähtee poistoon, jos hankkisi auton. Samoin mikä tahansa urheiluseura. Esim. KalPa pyyhkeen käytin vessarättinä ja heitin pois.
Työ/ammatti: voin tehdä töitä palkkaa vastaan missä tahansa seurassa. Näin tuskin koskaan tapahtuu. Työ on kuitenkin eri juttu: tunnesiteen puuttuminen ei ole pahitteeksi. Enemmän haittaa voisi olla työskennellä Tapparassa.

Saisit huoltajana:

  • Suosikkijengissä 2500€/kk
  • Toisessa seurassa 3000€/kk

0 voters

Pelaajana:

  • 150 000€ Suosikkijengissä.
  • 200 000€ Toisessa seurassa

0 voters

E: Muokattu kysymystä niin että siihen voi vastata minkä tahansa joukkueen kannattaja.

Liigassa kannatan yhtä ylitse muiden. Se ei muutu. Mutta mikään muu kuin oma seura ei ole millään tavalla minulle inhokki. Fanituotteitakin voisin ongelmitta omistaa useammaltakin seuralta.

5 tykkäystä

Tappara ja Leijonat, niitä ei vaihdeta mistään hinnasta.

3 tykkäystä

Mutta voisitko pitää ylläsi muiden joukkueiden fanikamoja?

1 tykkäys

Voisitko olla töissä kilpailevassa seurassa vaikka järkkärinä?

Jos Tapparan pelipäivät olisivat vapaita, kyllä.

Voisitko kannattaa useampaa kiekkojoukkuetta, vai onko Tappara ainut?

En samalla intohimolla kuin Tapparaa. RuoSkA ja Detroit ovat sivutoimisia fanituksen kohteita. Heikko menestys ei pahemmin tunnu missään ja menestyskin ei ole mikään valtavan juhlan paikka, loistavaa jos pärjäävät.

Tappara on elämän tapa, se on elämässä mukana periaattessa 24/7.

Jos ostat käytetyn auton, ja takalasissa on ilveksen tarra, niin miten toimit?

Tarra revitään irti ennen kuin ajan metriäkään koslalla.

Jos joskus saan lapsen ja hän alkaisi Ilveksen kannattajaksi, se olisi kova paikka, mutta hyväksyisin sen. Yhdellä ehdolla tosin. Seura myös pysyy samana, kerran valittua seuraa ei vaihdeta. Takin kääntäminen on yksi pahimmista asioista mitä voi tehdä. Omien takana seistään, tulee niskaan sitten kultaa tai paskaa!

Seuravalinta oli selkeä jo syntyessä, se on sitä nyt ja tulee olemaan loppuun asti. Yksi seura, yksi rakkaus! :blue_heart: :orange_heart: :white_heart:

14 tykkäystä

Kyllä voisin pitää ainakin Tappara- tai jopa Ilves-Reinoja. SaiPa-mukista pystyisin juomaan kahvia. Ja saunaan voin mennä JYP-pyyhkeen kanssa.

Paidoissa ja mestaruushuiveissa ehkä tulee viimeistään raja. Niitä ei voi käyttää, ainakaan julkisella paikalla, jos ne edustavat muuta seuraa.

2 tykkäystä

Itsellä on vain Ilves näin kannattajan näkökulmasta. Tapparan kaulahuiveja on tullut saatua työn kautta muutamia mutta annan ne sellaisille henkilöille jotka kyseistä seuraa kannattavat.

Voisin olla töissä kilpailevalla seuralla (ja vähän niinkuin olenkin ollut aiemmin) mutta takalasitarra menee vaihtoon jos se on joku muu kuin Ilves.

3 tykkäystä

Kannattajana 100% Tappara.

3 tykkäystä

Ei ole muita kuin Tappara.

Edit: Siis kiekossa. Tepsi täysin punainen vaate. Mutta futiksessa mielummin TPS kuin Turun Inter.

1 tykkäys

Tappara, Montreal Canadiens ja Leijonat.

Siinä kohtaa homma menisi tunnepuolella erikoiseksi, jos lähisukulainen pelaisi Ilveksessä Liigaa. Tai siis tottakai Tapparaa kannattaisin, mutta kyllä hän saisi pelata silti hyvin omat vaihtonsa…

3 tykkäystä

Liigatason kotimaisessa jääkiekossa Tappara on aina valovuosien verran muiden edellä, enkä ikinä voisi mitään muuta seuraa fanittaa, mutta kykenen kokemaan sympatiaa mm. HIFK:ta ja Ilvestä kohtaan. Futispuolella jopa avoimesti kannatan Ilvestä ja vaikka se jopa mussa itsessä aiheuttaa vähän ristiriitaisia fiiliksiä, niin tamperelainen jengi on aina tamperelainen jengi.

2 tykkäystä

Erehdyin HIFK:n sivuille tänään. Pahaa teki.

2 tykkäystä

Tappara on kiekossa ainoa, mutta olen valmentanut useana vuonna Ilveksen Futis-Liigassa kaupunginosan joukkuetta. Tällä viikolla kahdessa pelissä ihan reilusti 2017 mestaruuslippis päässä vaikka oli keltainen paita ja vihreät shortsit jalassa ja tyttärellä on Tapparan juomapullo. Kooveen salibandyssä toimin myös joukkueen toimihenkilön tehtävissä. Mulla ei ole kyllä mitään Ilvestä vastaan ja pystyn iloitsemaan myös heidän menestyksestään ja voisin aivan hyvin olla kyllä järkkärinäkin heidän pelissä, mutta en mä niitä kannata.

4 tykkäystä