Tapparalle jalkapallojoukkue?

Hei en tiedä onko tästä keskusteltu mutta itseäni on kovasti mietityttänyt että olisihan se aika komeaa jos olis myös jalkapallo tai miksei myös salibandy mutta korjatkaa jos olen aivan kujalla tästäkin
Meillä nuorempi tyttö pelaa siinä punaisessa kun en tohtinut keltaiseen viedä :wink: no ei se oikeasti niin mustavalkoista ole mutta kuitenkin.

1 tykkäys

Jos saatais Tapparan salibandy porukka pystyy niin voisin lähtee mukaan, maila kuitenkin pysyy hyvin kädessä :smiley:

Ok tökerö ketjun avaus, meinasin junnutoimintaa

Ei ollut millään tavalla tökerö. Itseasiassa aika mielenkiintoinen.

1 tykkäys

Vähän muokkaisin otsikkoa, ettei kukaan muu enää hämäänny luulemaan, että maailmankirjat ovat sekaisin.

Tappara on perustettu jääurheiluseuraksi ja luultavasti sellaisena pysyy tulevaisuudessakin. Vähän hankala tilanne on, kun kaupungin jalkapallo on niin voimakkaasti keltavihreiden hallussa. Aiheuttaa ristiriitaisia fiiliksiä, mutta olen päätynyt kuitenkin tukemaan tamperelaista Veikkausliigassa. Jos Ilves saa kuitenkin joku päivä uskottavan paikalliskilpailijan, takkini kääntyy luultavasti välittömästi.

4 tykkäystä

Eikös tuossa ole historia syyt esteenä. Kun TBK jääkiekko porukka vaihtoi nimensä Tapparaan sovittiin että Tappara niemellä voidaan toimia vain jäällä ja muut lajit jää emo seura TBK haltuun. Tosin aika turha yleisseuraksi enää olisi Tampereella tunkea. Ilves hoitaa asioitaan melkeimpä esimerkillisesti muissa joukkuelajeissa ja Pyrintö/KooVee hoitaa sitten kaikkea muuta sälää.

Kyllä talkoohenki nousisi allekirjoittaneella jos olis edes tuo Tbk :joy: no ei sillä hienosti TPV ssä asiat hoidetaan mutta olisihan se aika nättiä jatkaa kautta paikallisilla jalkapallon parissa.

1 tykkäys

Itse olen ehdottomasti ei kannalla.Ei missään nimessä pidä sotkea Tapparaa mihinkään muuhun lajiin kuin jääkiekko ja taitoluistelu.

Varmaan just näin vielä kun ajattelee markkinoita mutta silti …

Ainakin täällä meillä takametsissä jalkapallojoukkue Tappara otettaisiin suurella ilolla vastaan. Esimerkiksi itsellä kun ei henkilökohtaisesti ole koskaan ollut mitään ykkössuosikkia jalkapallossa kuten Tappara on jääkiekossa kaikki sarjat huomioonottaen, niin vaikkapa veikkausliigajoukkue Tappara kuulostaisi ihan yhtä komialta kuin sm-liigajoukkue Tappara. :soccer: :tappara: :thumbsup:

5 tykkäystä

Tällä kertaa pakko vastata EI :slight_smile:

Jääkiekko ja taitoluistelu riittänee. (ihan hyvä ehdotus silti)

Mulla on joku mielikuva, että Tappara olisi joskus yhden kauden jalkapalloa miesten tasolla pelannut. Sarjatasosta tosin ei ole tietoa.

Mielestäni myös pesäpalloa kokeiltiin tai ainakin yritettiin 80-luvulla R Korven aikana Tapparan lajivalikoimaan.

Lisäksi muistikuva on, että Tappara on jääkiekkojunnujoukkueella osallistunut jalkapallon Helsnki Cupiin joskus parikymmentävuotta sitten.

Toki nämä kaikki muistikuvat voivat olla vääriäkin.

2 tykkäystä

Tjaaa. Kyllähän sitä vois innostua seuraamaan kotimaan jalkapalloakin jos Tapparan nimissä tapahtuisi. Ilvekseen en sotkeudu, en vaikka Wiss onkin päävalmentaja. Wiss on ainakin takavuosina seurannu Tapparan pelejä, vähän niinku meijjän mies :slight_smile:

Tosin niitä seuroja on jo n. 45 kpl olemassa ( Listaus kaupungin sivuilla ) Ehkä toi junnupuoli vois olla hyvä kohde, se vois olla nuorille hyvä kesäharjoitteluun.

Mielummin jalkapallo kun joku taitoluistelu… Anteeksi vaan mielensä pahottajille

Jääkiekonkin voisi lopettaa ja siirtyä kokonaan taitoluisteluun. :slight_smile: (Vitsi.)

1 tykkäys

Voisi olla mielenkiintoinen yritys mun mielestä.
Onha se hianoa että Tamperelainen futis pärjää mutta itse en saa suustani niitä kirosanoja kun kannustaisin Ipaa Tammelassa. Hyi!

1 tykkäys

Kyllä sama tällä mutta onhan se tpv joskus siellä liigassa ollut ja pärjännytkin mutta sitten puikkoihin astui nykyään fysioterapeuttina paremmin tunnettu heppu ja tuloksena putoaminen että jos vaikka sitten pieni sulautuminen tapparan kanssa ja avot

United takas vaan Veikkausliigaan niin kaikki on sillä selvä? :slight_smile:

4 tykkäystä

Tappara United??:hushed:

juuri niin