Megamatka Poriin la 28.12.2024

Aina voimme kuitenkin todeta, että meidän kannattajat ovat fiksumpia kuin naapurin.

Ollaanko🤔

7 tykkäystä

Eipä se salaisuudeks jää vaikka ei julkaisekaan. Ehkä tekijä tuntee piston jossain sisimmässään.

1 tykkäys

■■■■■ mitä pelleilyä. Kannatetaan joukkuetta ja muut voisi jäädä pois. Pimeetä touhua, saa olla kotona vaikeeta, että noin toimii.

6 tykkäystä

Ei ole, jos tuota kuvaa katsoo

En tiedä mitä tuollainen jakkara maksaa asennettuna, mutta kyllä se jonkinlaisen loven viikkorahoihin tekee kun Porista pamahtaa lasku perässä.

12 tykkäystä

Mikä on lyga?

1 tykkäys

Liiga.

Penkkejä myöskin ainaki pari paskottii aivan mua vieressä

Sytyn.

Lasku ei meinaa varmaan kenellekkään mitään, mutta tuo ja toinen mikä lensi pelin lopussa on jäätävä mainehaitta seuraavia reissuja ajatellen.

Vaikka 99,9% käyttäytyy siivosti, niin yksi urpoilija leimaa koko porukan ulkopuolisten silmissä.

Lappeenrannasta nousi taannoin meteli, vaikka taisi olla uutisankka. Enään ei selvitä väärinkäsityksillä.

4 tykkäystä

Puolitoista lonkeroa ja 5 cl:n salmari yhdistettynä kiekkopeliin voi olla joillekin ylittämätön yhdistelmä.

8 tykkäystä

Seuraavaan megamatkaan voisi ottaa, jokainen alle 20v oman jakkaran mukaan. Turhaan rikotaan muitten. Vinkillä kaikille, jotka niitä rikkoo.

1 tykkäys

Mistä me tiedetään ettei toi penkki ole vaikka vahingossa irronnut ja kaveri otti sen vaa käteen et “ei ■■■■■ kaverit kattokaa mitä kävi ku toi horjahti”

Tirsk.

13 tykkäystä

Nyt on harvinaisen paska puolustuspuhe

24 tykkäystä

Olisko sarkasmia?
Toivottavasti

1 tykkäys

Nimenomaan.

Kunhan sanon. Minä tunnistan tuon kaverin. Oli pari riviä sivussa enkä nähnyt repivän missään kohtaa itse mitään irti.

Sää olit pelissä katsomassa, ettei kannattajat revi penkkejä irti?
Just joo

3 tykkäystä