Megamatka Poriin la 28.12.2024

Pahoittelen nöyrästi omaa kommenttia tarrojen liimailusta. Ehkä junnuille tämä sallitaan kun hakevat “jännitystä” elämään ja saavat kicksit tällaisesta.
Case closed.

Kiitos järjestäjille. Kaikki mrni nappii järjestelyiden osalta. Itse oman junnun kanssa ensimmäistä kertaa reissussa ja junnu oli innoissaan. Alkoi jo tinkaamaan Turkuun lähtöä!
Kiitos.

5 tykkäystä

Brickley on saanut kokea eurooppalaista kannattaja­kulttuuria Suomen lisäksi Ruotsissa. Se lyö hänenkin mielestään pohjois­amerikkalaisen laudalta, vaikka alla on viisi NHL-peliäkin Los Angeles Kingsissä.

”NHL:ssä voi olla 17–20 000 katsojaa, mutta he eivät ole pelissä kiinni kuten Euroopassa. Täällä fanimme pitävät tauotta ääntä, Yhdysvalloissa on aika hiljaista kunnes tulee iso taklaus, tappelu tai maali”, Brickley vertasi.

20 tykkäystä

Liiga on kyllä paljon kiinnostavampaa kuin NHL!

4 tykkäystä

Jaahas, pitäsköhän sitä hypätä Corollaan ja ajella Turkuun!! Katsoin jo, että vapaata olisi.

1 tykkäys

Määki oon jossain kohtaa vähä arvostellu ns. lieveilmiöitä, mihin kuuluu kommandopipot, “lipunryöstö”, asiattomien huutelu, natsiyhteydet, ilkivalta jne. Mutta nyt kun reissussa oli selvästi nelinumeroinen määrä kannattajia ja suurin huomio kiinnittyy muutamaan penkkiin, mitkä Ässienkin puolelta myönnetään, että ne ei kestä tämmöistä kannattajamäärää ja sivulauseessa sanotaan, että Tapparan kannattajat käyttäytyivät kaikkinensa TODELLA HIENOSTI, niin ei voi kuin olla ylpeä ja tyytyväinen. Hienoa ja kiitos erityisesti järjestävä taho! Tämmöistä kuuluu kannattajakulttuurin Tampereella olla. Tifokin oli hieno. Näin jatkossakin, kiitos.

37 tykkäystä

IS saanut tästäkin revittyä raflaavan otsikon vaikka jutussa kerrotaan, että hyvin meni.

MTV: Tapparan fanit jättivät jälkeensä hävityksen – Ässät aikoo olla yhteydessä
Tapparan kannattajien jäljiltä irtosi penkkejä.

Muistellaas taas hetki suurta viisautta.
Kannattaa pohtia tätä ennenkö alkaa suolaamaan ketään.

5 tykkäystä

Tottakai vietiin. Jännästi ainakaan omat selvännäkijäntaidot ei riitä siihen, että olisi tuota tiennyt. Onneksi Ässät tarkensi tilannetta. :+1:

Mulle on ihan sama, minkä värinen paita on päällä, jos käyttäydytään huonosti. En anna siitä posia.

5 tykkäystä

Hyviä oli keitokset :v::grin:

1 tykkäys

Täytyy sanoa että kun on nyt etenkin Jatkoaikaa tässä lueskellut ja heidän mielipiteitään niin perus itkut siellä on mutta nostan porilaisille hattua. Hei siellä kiittelivät matkasta ja tunnelmasta. Etenkin nimimerkki “Raimoton” on kunnostautunut eikä haukkunut pystyyn vaan lähinnä hehkutti. Nostan hattua sinne suuntaan.

Mitäs siellä siis niinkun itketään…?

Tavallaan huvittaa kun uskolliset pöyristyjät loukkaantui heti penkkien puolesta ja aamulla luin Ässien virallisen kaverin kommentit että osasivat odottaa näitä rikkoontumisia :smiley:

10 tykkäystä

En tiedä minne laittais mutta joku Ultra-porukassa pyörivä on tipauttanut porin jäähallin pihaan jonkun vaatekappaleen. Tod. Näk. kaipailee sitä takaisin.

Enemmän tuntomerkkeijä mulle henk koht niin saa takaisin vaikka seuraavassa kotipelissä.

Ainiin tässä foorumissa ei liene yksityisviestejä mutta eiköhän me jotain keksitä. Onko ideoita siitä, että missä vois ilmoitella?

Joko saa aloittaa arvausleikin? Lindroosin pelipaita?

9 tykkäystä

Kyllä palstalla on yv olemassa, klikkaamalla profiilia ja “viesti” tai chat.

1 tykkäys

mulle sitten viestiä koska en voi tässä sanoa millään muotoa minkä vaatteen olen löytänyt. Sen voin sanoa että siinä heti lakanan takana marssivan porukan seasta joltain tipahti

Olihan kova meininki ja jotenkin kuvaavaa iltaan kun katsomossa hypittiin peppiä taisi Ässät samalla painaa 5-0 mutta laulu raikasi silti edelleen, ehkä sit turun pelissä Tapparan joukkuekin saapuu paikalle kentänkin puolella :grin:

Iso käsi tiforyhmälle ja muutenkin koko aktiiviporukalle ja pelin jälkeiselle junnucapolle etenkin :+1:

Ei muuta kun turussa vielä isommin, kulkueeseen ehkä capoa megafonin kanssa keskivaiheillekin vähän herättelemään peräpäätäkin huutoihin mutta komeetahan tuo soihtuineen taas oli :muscle:

29 tykkäystä

Paraati onnistu tällä kertaa hyvin vaikka ahdasta oli

5 tykkäystä

Paljon parempi kuin viime vuonna! Nyt oli muutkin mukana eikä vain bussilla tulleet.

Se viime vuotinen levähti vähän häröpalloks. Tultiin vaan isona läjänä pellonreunaa pitkin

Porissa en ollut, mutta Turkuun lähden. Jos sellainen reissu muka on tulossa.