Megamatka Poriin la 28.12.2024

Pientä spoilia tuli bussissa!
1.3. Turku
Isosti!

12 tykkäystä

1.3. Turkuun tulossa vielä toinen megamatka tälle kautta. Liput tulevat myyntiin kuulemma piakkoin. Mahtavaa, pakko yrittää päästä tuonnekin mukaan :star_struck:

23 tykkäystä

En minäkään sitä mieltä ole, että yhteisillä säännöillä ja lailla ei mitään väliä ole, en sitä tarkoittanut. Mutta oman elämänkokemuksen pohjalta näen, etteivät ihmiset reaalimaailmassa suhtaudu kaikkiin asioihin ihan yhtä vakavasti, jolloin se yksilöllinen oikeustaju taipuu. Eikä se välttämättä hyvä ole, ei sillä. Itse esimerkiksi näen tarrojen liimaamisen katutolppiin pienempänä pahana kuin sen, että tahallaan ruvetaan hajottamaan hallin penkkejä, vaikka molemmat periaatteessa kiellettyjä asioita ovatkin.

Alan huolestumaan kehityksestä sitten kun vaikkapa tällainen tuolien rikkominen kasvaa ilmiönä jonkun isomman ryhmittymän masinoimaksi touhuksi, tai jos joku kokee että jonkun turpaan nakkaaminen oman ideologiansa nimissä on jotenkin oikeutettua toimintaa.

1 tykkäys

Kiitos, kiitos & kiitos.

Laittakaa kalenteriin 1.3. - silloin mennään vielä isommin. Matka tulee myyntiin pian.

59 tykkäystä

Penkit on muovia ja niitä saa uusia, ihmisiä taas ei. Pääasia että kaikki on ehjin nahoin selvinneet. Kun katsoi meininkiä ja tuota hyppimistä niin olisi voinut huonomminkin käydä jos siellä on joku fani horjahtanut. Ja ylipäätään ilmeisen siististi reissu sujunut

Jokainen joka omistaa käytöstavat ei ole mitään ilkivaltaa tahalteen tehnyt ja jos on vahinko käynyt, niin toivottavasti sanonut siitä järkkärille. Ainahan mukaan idiootteja mahtuu, se ei mitenkään yllätyksenä tullut ainakaan itselle

Hienolta näytti yleisössä ja iso peukku tälle megamatkalle :+1: Pistetään 1.3 kalenteriin jos vaikka lähtisi itsekin mukaan tuolloin.

3 tykkäystä

Oishan se hienoo, jos Turussa olis toinenkin yläkatsomo meidän faneja täynnä.:fire: Omatoimimatkaajat toivottavasti isosti myös mukana!

4 tykkäystä
94 tykkäystä

Ja tässäpä tämä tärkein. Hyvällä tiellä ollaan kannattajakulttuurin osalta.

62 tykkäystä

Toivottavasti tähän saa omatoimimatkaaja lipun teidän kautta.

Tottakai.

4 tykkäystä

Nuo porin muovipenkit ei kestä kyllä yhtään nojailua, kuten Tampereella. Ei mennyt rikki, mutta kun huomasi paljonko ne joustaa, niin ei tehnyt mieli nojailla. Varmaan nippanappa matkan tuomilla euroilla nuo pari tuolia korvaantuu :slight_smile:

4 tykkäystä

Bussi numero 17 reissu oli kyllä eeppinen. Viimeisenä lähtö Hakametsästä ja viimeisenä myös takaisin. En tiedä mistä tappiosta täällä puhutaan, vai kävikö meidän bussi jossain eri aika ulottuvuudessa kun meidän muistikuvien mukaan saatiin jatkoaikavoitto mukaan. :thinking:

Kiitos järjestäjille ja mukana olleille, oli mainio ilta kaikesta huolimatta. Meillä on hieno yhteisö. Ja jos porilaisiin vertaa, niin osataan vastustajaakin kunnioittaa.

26 tykkäystä

Propsit bussi 13 (hui) matkanvetäjälle. Oli kuulemma eka vetäjänä ja hyvin meni minun mielestä. Rento ja hauska. Meikäläisen juomakeitoksetkin maistu kaverille :joy:

2 tykkäystä

Ikoselle kyllä iso plussa kommenteista ja epä-skandaalihakuisuudesta. Taitaa ymmärtää reaaliteetit ja tämänkin takia Pori näyttää olevan hieno paikka järjestää megamatkoja. Kovan työn Ässät ilmeisesti teki, että saivat katsomoa vapautettua vieraille.
Johan siellä on ilves, Sport ja nyt Tapparakin käyneet isoilla määrillä. Hattu pois Ässien organisaatiolle!

38 tykkäystä

Missä kohdassa me ei kunnioitettu vastustajaa?

No onhan se nyt aivan saatanan junttia touhua buuata ja huutaa vastustajan maalivahdille seulaa, kun tulevat pelin jälkeen takaisin jäälle kiittämään omia kannattajiaan.

53 tykkäystä

Pari hajonnutta penkkiä nousee liian suureen rooliin. Pitäisi antaa kiitokset kannattajajoukolle, joka osasi käyttäytyä ja ennen kaikkea kannustaa joukkuetta 5-0 - tuloksesta huolimatta! Kerrassaan hienoa fanittamista! Se on myös parasta mahdollista balsamia sekä kannattajien että joukkueen haavoille.

Kannattajajoukkomme tämän iltainen toiminta ja omille annettu tuki varmasti vähän hämmentää (kenties myös vähän ärsyttää?) porilaisia, joille nyt suotakoon näin joulukuussa pieni juhlan paikka. Kovin, kovin harvoin kun on Porissa keväällä juhlittu (ansaittu voitto toki tänään)

14 tykkäystä

Ilmeisesti kaikki pääsi rauhallisesti ja turvallisesti pois, sekään ei ole sanomatta selvää nykypäivänä. Eli ei se varmaan niin huono paikka ole sit kuitenkaan.

Ja ymmärrystä tullut pieniin vahinkoihinkin. Lienee syytä vähän antaa myös kiitostakin Porin suuntaan?

3 tykkäystä

Penkkimoralisoijilta vietiin kyllä tuoli alta tällä Ikosen kommentilla. Muutenkin meno oli omin silmin tosi siistiä ilman mitään ylilyöntiä. Palstaniilot ne jaksaa aina hyökätä omien kimppuun. Voimia teille taistoon.

14 tykkäystä

Kuulemma seuraava Megamatka järjestetään Turkuun 1 päivä maaliskuuta.

2 tykkäystä