Mun serkku jäi pois matkasta kun tuli kipeeksi.
Hyppää bussiin nro 9 ilmaiseksi!
Kyllä jossain päin parvea pystyy istumaankin varmasti.
Välähti: myyntiin reissun jälkeen MEGAmatka patchi, jonka voi ommella fanipaidan liepeeseen. Never förget.
Osaako palstan turkulaiset/Turussa asuvat Tapparan miehet @Lapi0 @Hoppernaut @Juhis_Maljanen @Tapparaforever sanoa, että saako Gatoradelle viedä omaa avaamatonta 0,5,l vesipulloa Nokia Arenan tapaan? Yritin Tps:n ja areenan omilta sivuilta infoa löytää tuloksetta.
mä en valitettavasti pysty pitään ääntä :(. vähän pikku flunssaa
Olisko jotenkin muistissa, ettei saa viedä. Pitänee ostaa kallista vettä.
Taputa edes mukana ni hyvä tulee. Koko parvi kun saataisiin antamaan kaikkensa ni olis loistava.
Tuli mieleen, että onko suunnitelmissa sallia lippujen heilutusta koko pelin ajan, vai pelkästään pelikatkoilla?
Mulla on kausari Tepsin peleihin ja aina on kaksi vesipulloa (omat pullot) ollut mukana. Ei koskaan ole järkkäri sanonut mitään siihen. Lapsen kanssa liikenteessä.
Sanoisin, että todennäköisyys on aika pieni oman kokemuksen perusteella pullon menettämiselle.
Heiluu tai ei heilu niin omasta mielestä tärkeintä tällä reissulla on pitää kunnon meteliä ja tunnelmaa hallissa. Jos häiritsee, niin nieleskelkää asia yhden loistavan pelin ajan.
Huima reissu lähtiöille luvassa!!!
Pitäkää Tapparan lippua korkealla ja muistakaa hyvät käytöstavat.
Muistakaa myös, jos reissussa on lapsia mukana, että esimerkin voima iso.
Läträtkää alkoholia sivistyneesti.
Kuulostaa hyvältä, kiitos tiedosta! Ollaan koko perheen voimin tulossa paikan päälle, niin säästää siinä pienen pennin, jos pulloja ei takavarikoida
Jos ja kun liput liehuu niin itse tekisin niin, että pelin aikana heiluis isot liput levittyneenä katsomon leveydeltä tasaisesti, puolivälin yläpuolelle. Tuo katsomon jyrkkyys tekee sen että pitkävartiset flabat ei tule kenenkään eteen.
Tässä vielä meille omatoimimatkaajille infoa Tapparan sivuilta jos kiinnostaa osallistua kulkueeseen:
Bussi jättää matkustajat kyydistä osoitteeseen Messukentänkatu 8 noin kello 14:15, josta SiniOranssit järjestävät noin 700 metrin pituisen kulkueen Gatorade Centerille. Pysyttelethän kulkueessa banderollin takana, etkä etuile muita osallistujia.
Tää ei vissiin saanut tuulta siipien alle?
“Olisko mitään mieltä tai ideaa, kun Tappara tekee maalin, niin sitten kun Iku Viitanen kuuluttaa maalintekijän, niin huudetaan kuin Kääriäisen maalikuulutuksessa: numero 76 Anton LEVTSCHI”
Mitäs sittekku maalin tekeeki Granath ja 2000 huutaa levtsiä, kysyn vaan🤯?
Noniin juu jos et ymmärtänyt pointtia.
Tää oli tällästä aatto-illan vitsihuumoria. Toisaalta, ei tollasta varmaan edes sellanen perus turkulainen huomais.
Tai sitten kun kunnolla kajahtaa niin näkisivät mitä oikea kannattaminen on… unohdetaan.
Piti paremman puoliskon kanssa lähteä…kiitos tarjouksesta, mut katsellaan yhdessä kotona.
On kyllä siisti katsoa itse Katsomosta kuinka hieno vierasreissu teillä on!