Haaste viikonlopulle 19.-20.2.2022

Haastanpa kaikki kynnelle kykenevät viikonloppuna halliin! Itse ostin äsken liput molempiin peleihin.

• Tappara taistelee runkosarjan voitosta
  • Tappara on CHL-finaalissa
  • Tappara on viimeisestä 22 pelistä voittanut 18 peliä!
    -Tappara on areenassa hävinnyt vain yhden kotipelin

Tuo joukkue ansaitsee nyt enemmän, kun vajaa 4000 katsojaa ja jatkuvaa valitusta. Joten nyt kaikki tukemaan paikan päälle viikonloppuna!
Kuka lähtee mukaan?

111 tykkäystä

Hyvä! Minä en pääse täältä hevonkuusesta paikalle, mutta teen kaikkeni, että kausaripaikalla istuu joku molemmissa peleissä.

4 tykkäystä

Sunnuntaina paikalla

5 tykkäystä

Paikalla ollaan molemmissa peleissä.

7 tykkäystä

Sunnuntaina Jukurien tsekkaaminen on kaveriporukalla harkinnassa.

6 tykkäystä

Rixusta tullaan 8v pojan kanssa kattoon molemmat pelit vkl. Hotellissa yö välissä. Ns miesten vkl. Poitsu meinas että naisia ei tarvita. Ja kuulemma kaikki pelit voitetaan👍

68 tykkäystä

Tämä on asiallinen meininki. Poika selvästi hyvin kasvatettu😉

6 tykkäystä

Erinomainen haaste👍

5 tykkäystä

Jälkikasvun kanssa tuli Su peliin liput hankittua. Muutama klo 15-16 alkava viikonloppupeli (La-Su), per kausi jatkossakin, kiitos :slightly_smiling_face:

9 tykkäystä

Jos jollain linkki hukassa niin täältä pääsee

Halvimmat aikuisten liput kategoriaan 5 maksaa 18€. Tyhjältä näyttää kumpainenkin peli, eli nyt täyttämään!

10 tykkäystä

Hotelli varattu ja paikalla molemmissa peleissä

23 tykkäystä

Eiköhän tästä jo lauantaina uskalla peliin. Altistumisentapainen osui kohdalle viime viikon lopulla, mutta vaikuttaa siltä, että luoti väistettiin. Kyllä mää voin seisomakatsomo-osallistumisen luvata SaiPa-peliin. Sunnuntaina ei jouda.

13 tykkäystä

Paikalla olen lauantaina, sunnuntaista en ihan varma onko kausaripaikkani tyhjä. Vähän riippuu kuinka railakkaaksi tuo ilta menee.

5 tykkäystä

Mukana molemmissa.

8 tykkäystä

Mukana tottakai, seisomaankin voisi tulla jos pääsee. Istumakausari on, tänään ainakin itseltä kysyttiin lippu katsomon sisäänkäynnillä, ja muiltakin ketkä siitä samaan aikaan tuli. Toki vain ennen pelin alkua, jos ei muuten niin toiseen erään hiippailla sinne.

10 tykkäystä

Laita meikäläiselle viesti, jos haluat kausikortin lainaan lauantaille & sunnuntaille. Ei maksa mitään ja lainaus Tappara Appin kautta - todella helppoa. Tärkeintä, että saadaan pakarat penkkiin!

6 tykkäystä

Paikalla ollaan molemmissa peleissä :muscle:

7 tykkäystä

Tuut vaan mun vanavedessä nii hyvin menee! :wink: Multa oo kysytty ekan pelin jälkeen enää, päättäväisesti vaan ovista sisään! :grin:

7 tykkäystä

Joo, ei multakaan ennen tätä peliä. Omasta mielestä ei tarvis niin tarkka ollakaan jos haluat seisomakatsomoon möykkäämään, toisinpäin ihan ok. :grin:

6 tykkäystä