Mestaruussauna 2017!

Löin vetoa Ilveksen puolesta 6. ja 7.puolivälierässä sekä KalPan puolesta 4., 5. sekä 6.finaalissa. Vai pitäisikö sanoa vastaan? :grin: Aina voitettiin, kun tuon tein!

4 tykkäystä

Ai kauhee… minä oon vieläkin humalassa :sweat_smile:
Kiitos @Messi feat. tytär, @Oijennus ja @Labrys seurasta! Oli oikein mukavaa juhlia teidän kanssa :smile:

10 tykkäystä

Viittaa kenties suihkulähteeseen ja uimiseen?

Jes hyvä Tappara tää maistuu aina :kannu:

Kuin myös. :smiley:. Blake Parlett kuvaili tamperetta, kun pyynikille päin talsin. Kiitin vielä palveluksista.

8 tykkäystä

Ei tainnut käydä uimassa. Sen voin kertoa, että farkut jotka väärinpäin hänen jaloissaa, eivät ole minun.

5 tykkäystä

Pidin tossa luennon Prahassa Kaarlen yliopistolla:

38 tykkäystä

Pakko tulla itsekin piipahtamaan saunaan. Lämpöä piisaa, huh huh!

Kiitos Tappara!

1 tykkäys

Harmi ettet saanut Domia mukaasi luennoimaan!

3 tykkäystä

Olisin voinut houkutella zambonilla, ei taida Sparta enää tarvita, kun kesäloma on jo pitkällä.
Harmi, ei tullut mieleen.

2 tykkäystä

Onneks tänään ei enää tarvi pelata :kannu:

6 tykkäystä

Kuvittelin, että tänään olisi pystynyt tekemään töitä, kun ma, ti ja eilinen meni enemmän ja vähemmän ohi. No, ohipeli tuli tästäkin päivästä näköjään.

2 tykkäystä

Päivän kysymys? Pääsikö Domi ajaan zambonia? vai oliko siinä alko lukko?

3 tykkäystä

Ei tainnut päästä…vielä.

2 tykkäystä

Tällä uimataidolla ei parane mennä edes suihkulähteeseen.
Nyt on päivän ensimmäiset päiväunet otettu ja tilanne on edelleen vähän sama kuin @Lallu :lla. Eli taidan olla vieläkin humalassa.
Palaveri alkaa tunnin päästä, taidan ottaa yhden oluen mestaruudelle.

10 tykkäystä

Huhhuh. Olihan hieno ilta ja hieno yö. Oloki sen mukanen :smiley:

Kattelin että jotku on ehtiny jo tekaseen uuden mestaruusviirikuvan seinälle. Ei tainnu tänne kukaan viä jakaa kuvaa? Vai menikö multa vaan ohi? Viimevuotinen hyvälaatunen pdf-kuva löytyy, jos ei olisi paha homma, ehtiskö ja pystyiskö joku lyömään tänne samanmoisen version muunnetulla vuosileimalla? Itte kun oon niin noviisi noitten kuvankäsittelytouhujen kans…

Kiitos jo etukäteen!

Ja KIITOS TAPPARA!!!

1 tykkäys

Viiri löytyy ensimmäisestä viestistä tällä sivulla!

1 tykkäys

Aa katos perhana! Oon viä puusilmäki kaiken hyvän lisäks, saatan toki olla viä myös hieman hönössä :smiley:

Kiitos vinkistä!

2 tykkäystä

Koko yö saunottu ja nyt on todella heikko olo. Kävin läkärissä kysymässä, että mikäköhän vaivaa. Lääkärin diagnoosin mukaan olen saannut paskahalvauksen!

9 tykkäystä

Onkos toi KalPan maskottikukon nokka mikä pysyy pinnalla tuossa pojassa kiehuvassa shamppanjassa??

1 tykkäys