Mestaruussauna 2017!

Game 4 ja 6 paikanpäällä Kuopiossa. Vasta kutospelin jälkeen loppui “Tappara on paska”-huudot kaduilla. Jännä.

6 tykkäystä

Toden totta, ontuva Juntunen tai kenties hänen haamunsa, varasti shown Radio Rockin puhelussa. Taaaaas on pakko muistella vanhoja:

14 tykkäystä

Onneksi on Panchon pekoni ja onneksi on Wolt, joka toi em. pekonin minun pöydälleni. Siirtyy paraikaa pöydältä napaan… sitten välikuolema, että jaksaa lähteä huomenna torille! :kannu:

5 tykkäystä

Tässä tilanteessa on vain oikein ns. vääntää lapaa Juntusen haavassa.

Mode-edit. Lisäsin kontekstiksi lainauksen Tapparan mestaruus mediassa -ketjusta. Pidetään se ketju vapaana kaikesta keskustelusta.

11 tykkäystä

:smiley: Kiitos @Rizka noista mestaruutta seuraavan päivän nauruista. “Ei voi toimittajaa ihan paskaksi hakata. Miekanisku selkään.” XD Kuulosti Salosen käsialalta tuo juttu, mutta ei mitään käryä, ketkä kaikki oli äänessä. :smiley: Ja tosiaan kiitosta vielä Kuopioon, että sarja kääntyi.

3 tykkäystä

Älä leuhki siellä.

Mä en ole vielä saanut syötyä mitään tänään…

1 tykkäys

Vais semmoiset eväät :wink: Itse lähin aamulla puurolla liikenteeseen, tiedä vaikka joutuu kuppia tänääkin kaatamaan. Tietenki suunitelmissa on käydä jossain syömässä, ehkäpä Amarillossa. Kaapissa on kaljaa ja viinaa, semmosta se on, kun neljättä mestaruutta putkeen juhlin :wink:

5 tykkäystä

Henkalta se kuulosti, mutta mistä näitä tietää, kun Jukikin kuulosti puhelimessa Tapolalta.

1 tykkäys

Yksi yövuoro olis vielä taisteltava. Aamulla muutama tunti unta ja kotona heti pelipaita päälle (Lähde #14) ja Tapparan 60-v kuohari auki, joka on odottanut viime keväästä. Sitten vähän fiilistelyä kotosalla Tappara-aiheisen musiikin sekä rokin kanssa. Uskoisin, että Manstesterin biisit soi about 10 kertaa. Fiilistelyn jälkeen reppu täyteen juomaa ja torille!!

3 tykkäystä

Itse ajattelin eilen pistää someen tämän skeidan jauhajan playoffien MVP:ksi, mutta annoin olla.

1 tykkäys

Nyt saunaan …
Just vasta kotiuduin torilta ja pikku jatkoilta,takki kohtuu tyhjä muut jaksaa jaksaa …
Tuntuu nyt saatanan hyvältä,kun joka puolella jo lytättiin…
Voi ipa piposia (kannattajat)sattua pikkasen päähän kun nekin nuolas omassa sarjassaan IFK oli helppo ja muuta KalPan kannattajan tunnen myös nuo kyllä henkselit paukku niillä 2-0 tilanteessa jo siihe malliin et huhu. Ehdotin siinä kohtaa tonnin vetoa ei kukaan lähteny se kyl harmittaa.

Sekavaa tekstiä ei kiinnosta me ollaan mestareita

8 tykkäystä

Annan 99% todennäköisyyden sille että se oli Henkka. Yks prosentti menee sille että se oli Sählä joka imitoi täydellisesti.

1 tykkäys

Miten on mahdollista, että tämä Rockin haastattelu oli mennä ohitse?

Tuli varmaan litran verran tirautettua onnen ja naurun kyyneliä!

1 tykkäys

Palaveri hoidettu kunnialla. Pomolta ensimmäinen kysymys: Menikö myöhään?

Vastasin, että meni.

14 tykkäystä

Olen visaisen valinnan edessä. Mestaruussaunomaan rannikolle (sääennuste ei hyvä), vai Tampereella ja torijuhlat?

1 tykkäys

Noniin, meikäläinenkin on sen verran toipunut eilisestä, että sängystä olen ylös päässyt. Tukka on vähän kipeä, mutta ei se niin haittaa, koska fiilis on hyvä! Yöllä oli hyvä meininki, torilla tuli vähän kylmä, joten missattiin joukkueen vierailu suihkulähteessä. Harhauduttiin Ihkuun, mutta ei luotettava Tappara.co paljasti pelaajien olin paikaksi Fatarin, joten hippulat vinkuen paikan vaihto. Siellä tuliki tavattua aika moni pelaaja ja tuli otettua kivat kaverikuvat.

Nyt vaan naatitaan tästä. KIITOS TAPPARA! :tappara:

Taidan tilata pitsan…

2 tykkäystä

Ehkä otan itsekin pienet löylyt tässä välissä. Otetaan sitten huomenna isommat kihaukset. Ensinnäkin on todettava, että IHANAA SAATANA. Venyy venyy, taittuu taittuu, mutta ei katkea. Lopultahan homma meni aikalailla selvästi maaliin.

Hauskana kaneettina, olin mediapimennössä ilta kymmeneen asti ja tavoittelin jännityksen säilyttämistä ottelutallenteeseen asti. Eihän siitä mitään tullut kun kotimatkalla painoi useampi auto vastaan Tappara-liput liehuen. Mutta kummasti ne vain kolmannen erän viime minuutit jännitti vaikka tulos oli tiedossa.

Kun finaaliseuranta meni vähän erilailla kuin viime vuonna hallissa, niin ehkäpä siksi on jo heti sellainen olo, että odotan tulevaa kautta. Otetaan se kolmas. :kannu:

3 tykkäystä

■■■■■ kun on tykkäykset lopussa.Ollut enemmän tai vähemmän kokopäivän T:Discourse.Koko ajan joutuu venaileen ,että saa tykätä .Mutta naatitaan nyt tästä saatana.:kannu:

7 tykkäystä

En tiedä missaanko jotain, mutta eihän tuo ole ollenkaan vaikea päätös :smile:

Tiedät kyllä mikä on oikea valinta! :mikki:

3 tykkäystä

Eipä anna munkaan tykätä. Monta tuntia vielä menee. :confused:

1 tykkäys