Pululta se kuulosti tosiaan, ja jossain pelin jälkeisessä haastiksessa pelaajat vannoivat taustalla, ettei sitä paljasteta ikinä.
Tuli tuosta Ilveksen twiitistä mieleen, että voisi olla hauska kerätä nämä eri liigaseurojen onnittelutwiitit yhteen. No, tässä on:
IFK: ei onnitteluja ainakaan twitterissä.
HPK: ei twiittiä.
Pelicans: ei twiittiä.
Ässät: ei twiittiä.
Jukurit: ei twiittiä.
Muiden onnitteluja:
https://s1.webmshare.com/dExVY.webm
En tiedä oliko jo, mutta otin talteen.
Mä olen koko kevään koittanut betsata tasuria ja vastustajaa, ja aina kun noin tein, Tappara voitti. Varmasn satanen meni antijinxatessa mestaruus, mutta nyt ei tunnu missään!!!
Henkaltahan se Juntusen haamu kuulosti.
Tampereen Veden twiitti on jäätävä!
Tää oli kyllä niin paras
Taidemuseo pisti mun mielestä paremmaks “Älkää hyvät ihmiset kiivetkö sen suihkulähteen päälle, korjausrahat on leikattu”
Mestaruuskaljat on haettu kaupasta, mestaruuskebab on syöty (kiitos Koikkari). Maha täynnä ja kuivat kalsarit. Taidan ottaa mestaruuspäikkärit ja sit lähteä kylille moikkaan vanhoja kamuja.
Kyllä kelpaa juhlia koko vappu!
Missäs palstatovereita tänään? Itellä valinnanvaikeuksia mihinkä mennä. Vai joko jengi oottelee huomista? Meikäläinen lopettaa radottamisen maanantaina
Palstalla on mainittu jo niin moneen kertaa MVP Jukka Peltolta, että sivusto mainostaa MVP-taloushallintoa.
Jostain syystä välillä vilkkuu myös mainos “seksihuonekaluista”. Alkaen 26 €.
Voisiko johtua Saravon Peksistä tuo jälkimmäinen mainos
Onko muuten kuvassa narussa rypäleet kuivumassa rusinoiksi Domille
Miksiköhän tulee tuollaisia mainoksia?
Kotona on tänään käytetty sanoja säästeliäästi, ei olla varmaan päästy vielä yli kahdenkymmenen. Ihme juttu.
Henkka ja Salonen.
Ei ollut kummoisia. Pumpattava tuoli ja lakanoita. Itse en siis klikannut, mutta isot pojat kertoi…
Tuli semmoinen vanha sanonta mieleen tuosta mestaruuden uusimisesta ja pojasta →
MIHKÄS SITÄ KOTOANSA MUUTTAIS !!! Pojasta saa tulla vaikka kunnon vanhapoika ja saa pyöriä meitin nurkissa niin kauan kuin haluaa. Tätä herkkua lisää…
Mihin mediaan kuvattiin suohkulähteen vierellä viime yönä live lähetystä? Tuli annettua kuulemma oikein syväluotaava haastattelu heille ja nyt olisi kiva löytää tuo kyseinen klippi
Aamulehti ainakin näytti jotain
Tässä on linkki Aamulehteen, mutta minulla video ei ainakaan lähde pyörimään. Siinä on siis kaksi videota, ylempi on se lähetys Keskustorilta, alempi on sitten joku lyhyt pätkä vain.
Olitko pahamaineinen kansiomies? Siinä haastateltiin jotain miestä, joka sanoi, ettei ole kaikki kansiot mukana. Repesin.
Muistiko kukaan tarkkailla Järvisen kehonkieltä KalPa-sarjan aikana, näyttikö luovuttaneelta?
Edit. Onko niilot viä bännissä?