Kiitos.
Näin päälle parikymppisenä naisena luulen ettei mun haastatteluun viitata kansiomies keissinä. Tai siis toivon
Kiitos.
Näin päälle parikymppisenä naisena luulen ettei mun haastatteluun viitata kansiomies keissinä. Tai siis toivon
Hahaa! Sori!
Etsintäni kansiomiehen identifioimiseksi jatkukoon.
Koskaan ei kannata olla varma asioista mitä on ehkä tapahtunut tai sitten ehkä ei ole tapahtunut.
Tuntuuko @Oijennus vähän tältä?
Tästä syystä ajattelin katsoa tuon aamulehden lähetyksen jahka se toimii Eihän sitä tiedä millasta roolia on mikin edessä vedetty
Toimin eräässä tamperelaisessa koulussa opettajana. Koulussa näkyi mukavasti Tappara-paitaisia ja Tappara-kaulahuiveihin sonnustauneita tyttöjä ja poikia. Ämyreistä soitettiin välillä Live Is Lifea.
Toki se aiheutti myös vastareaktiota ja piti itsekin ottaa vähän coolisti, vaikkei se helppoa ollutkaan. Kyllä mestaruudesta silti vähän puhuttiin ja kannatukseni myönsin.
Ei tullut päikkäreistä mitään, pakko oli lyödä eilinen matsi loppuhetkiltä pyörimään. Avaan kaljan.
1:19 kolmatta erää jäljellä. Aloitus omassa päässä, Tappara johtaa 1-2.
Bonsaksen bongattu Tullikamarin lieppeillä. Hilpeä meininki päällä ja mitali kaulassa, toista kaveria en tunnistanut kun oli kasvot alaspäin mutta mitali kaulassa!
Alkaa jo elämä voittamaan, sen verran kova juhlayö oli. Tuntuu vaan todella hyvältä-5 finaalia putkeen ja 2 mestaruutta. Kiitos Tappara!
On tää melkosta löylytystä. Tänään ei pitänyt enää, mutta minkäs sitä vapulle ja mestaruudelle voi…
Eilen ei pystyny juhliin sen enempää kun oli työpäivä tulos mut tänää lähtee!
Tsjumalauta Tappara! On se vaan kova, 17. mestaruus , 5. finaali ja toinen kulta putkeen. Eilinen meni yhdellä juhlajuomalla, tänään työhaastattelu ja ny lähtee!
Kylläpäs tuntuu erilaisilta nämä kaksi mestaruutta.
Viime vuonna se helpotuksen määrä oli niin valtava, kun se mestaruus viimein saatiin, että vielä monen päivän päästä sitä tirautteli liikutuksen kyyneleitä.
Nyt on päässyt jotenkin suoraan juhla-moodiin.
Juuri kävin nykäisemässä viime mestaruuden kunniaksi ostetun Tappara -isännänviirin salkoon, ja siellä se killukoon taas ensi kauden alkuun asti.
Tuo “Kansiomies” sai myös repeämään… Sanoiko se ennen haastattelua jotain tyyliin “Mulla ei ole kaikki kansiot mukana, mutta koitetaan…”.
Toinen hauska kohta oli se kun kolmea naispuoleista fania haastateltiin ja haastattelun päätteeksi tokaisivat, että nyt “mennään saunaan”.
Haastattelijakin vähän hämmästyi tästä ja totesi, että suihkulähteen vieressä oli parkissa todellakin sauna (saunallinen bussi tms), jonka suuntaan kolmikko marssi.
Nyt olisi hauska tietää kuinka moni kävi suoraan mestaruussaunasta uimassa suihkulähteessä
(Edit. Oliko bussi tämän näköinen [paljuvuokraaamo.fi])
Heitän villin arvauksen, että Röymark.
Iski etiäinen. Olisiko mennyt Tonolle?
@Messi kyseletkö?
Aika hämmentävä tää torin jälkeinen päivä kun ei katukuvasta huomaa, että koko yön on ollut tori piukassa jengiä. Eiköhän sama jengi palaa illemmalla rikospaikalle
Just tajusin, että Tappara säästi mun ens kauden kausikorttihinnasta pikkasen, kun eilen voittivat. Kyä Mikkiä ny harmittaa…
Voin kysyä
Laitoin viestin