Nyt on kyllä kauden kovin läppä ![]()
Respect! ![]()
Nyt on kyllä kauden kovin läppä ![]()
Respect! ![]()
Huikeeta. Nyt vain pelireissulle Kuopioon kaverin kanssa.
Tää ois suunnitelmissa, toivottavasti saa myös toteutettua. ![]()
Laita twiitti! Iltapulussa kohta otsikko “Tappara kannattajien mestaruussaunassa edelleen puita - Onko tämä kiekkokauden kovin pila?” ![]()
Tykkäisin, mutta ei ole tykkäyksiä jäljellä.
Kaksi viikkoa sitten taisi hieman jännittää. Jere oli juuri vienyt Tapparan 2-0 johtoon ja edessä oli 5. ottelun piinaavat loppuhetket.
Amatööri. Sehän on jo tähtiin kirjoitettua, että Tappara ei häviä viidettä finaalia, jos Jere maalaa. Todennäköistä tosin on, että se Jeren maali jää voittomaaliksi… ![]()
Tänä aamuna, siinä seitsemän aikaan, kulki herrasmies minua vastaan Järvensivun Salen edessä. Herran olotila viittasi ehkä jopa aineisiin, tai ainakin vahvimpaan näkemääni laskuhumalaan. Silmissään eksynyt ja lasittunut katse, joka kertoi vastaantulijalle “yritän vain selvitä kotiin”. Hänen laahustaessaan, jalkakäytävän puolelta toiselle, kuulin tutun äänen, kuin kertoen minulle tarinaa, miksi tämä herra oli näin elämässään voipunut. Mestaruussaunasta sitä oletettavasti oltiin tulossa, mikä selittäisi punottavat silmät ja pöhöttynyeen olemuksen. Taskussa olevasta puhelimestaan soi Live is life, tätä onnellista matkaa vauhdittaen.
Hetki oli kaikessa absurdiudessaan kaunis. Minä, kulttuuriton kurja, olin matkalla töihin, vaikka hän koitti olemuksellaan minua muistuttaa, mikä elämässä oikeasti on tärkeää.
Lähdin ensimmäisten erien jälkeen hakkaamaan yhden pelin änäriä. Heitin siinä sitten Peksillä kohtuu nätin byyrin. Viivalla tyhjät pois, lämäri ja maali. Kiekko tosin meni maaliin pakin selän ja veskan ahterin kautta. ![]()
Saravon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka… ![]()
Saadaanko monitorit lauteille, ettei pää jäädy?
Euroviisuissa käkeen, Slovenia alistaa ja Pekka Poutakin jo nauraa. Onneksi on Tappara.
Enää 127 viestiä niin mennään viime vuotisen mestaruussaunan ohi viestien määrässä. Ne löylyt tais kestää elokuulle asti, kauankos tänä vuonna jaksetaan?
Nämä löylyt kestää ainakin siihen saakka, kun viiri vedetään kattoon ja en tarkoita tällä Ilveksen viiriä.
Lievästi liippaa saunahommia seuraava kysymys. Mikä kappale soi tuossa viimeisimmässä Jantan Matkassa ajasta 2:39 eteenpäin juuri, kun Parlett tulee kuviin? SoundHound ei ihan saa kiinni tuosta kappaleesta poikain hieman epävireisen rytmin takia.
Onstuukohan tää multa;
Sehän se! Kiitokset!
Toi video on poistettu,koska ilmeisesti on rikottu tekijänoikeuslakia.Mutta nyt spotify tulille ja Tappara soittolista soimaan.Saravon,Pekka,Pekka…
Onks tää osaston keksimä jollotus? Heitän kuupallisen löylyä.
Saattaa hyvin olla tai olla olematta.Näistä ei tiedä.Heitän pari tippaa löylyä.
Noni. Toimistolta haettu vihdoin itsellekin kamaa ja auto alkaa näyttään aika hyvältä Tapparan viireineen, tarroineen, parkkikiekkoineen, tyynyineen, aurinkosuojineen. Itsellekin löyty päähänpantavaa ja päälle puettavaa. ![]()
Tänään vähä otetaan ja nautitaan mestaruudesta, ajellaan pitkin kyliä julistamassa ilosanomaa. ![]()
Edit. Itse en aja. ![]()