Mestaruussauna 2026!

SE ON TAAS SIINÄ, OLLAAN SUOMEN MESTAREITA 2026 :tappara: :kannu: :kannu: :kannu: :kannu: :tappara:

1953, 1954, 1955, 1959, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 1982, 1984, 1986, 1987, 1988 … 2003 … 2016, 2017 … 2022, 2023, 2024, 2026!!

RIKARD GRÖNBORGIN KOLMAS KAUSI JA TOINEN MESTARUUS! EPÄLUULOISTA HUOLIMATTA RIKARD TULI, NÄKI, KEHITTI JA VIELÄPÄ VOITTI KAHTENA KAUTENA KOLMESTA. SE ON SUORITUS, JOSTA MUUT SAAVAT OLLA KATEELLISIA.

YHTEISÖLLÄ OLI EPÄLUULOJA PITKIN PLAYOFFEJA, MUTTA TAPPARA STANDARD OSOITTI TÄLLÄKIN KAUDELLA SEN, ETTÄ KUN USKO EI HORJU NIIN LOPPUTULOS KIITTÄÄ!!

TACK SÅ MYCKET RIKARD FÖR DITT ARBETE MED TAPPARA!!

JA ONNEA JUHA METSOLA, NYT SE OLI SIINÄ!!

21 KANNUA ON SEMMOINEN LUKEMA JOSTA MUUT SAAVAT VAIN HAAVEILLA. OLLAAN YLPEITÄ SIITÄ!!

Lämmitellään perinteeksi muodostunut mestaruussauna uuden kauden kynnykselle asti - heitetään siis jälleen niin maan perusteelliset löylyt! Kiuas pidetään kuumana 24/7 ihan niin kauan kuin saunassa riittää väkeä eli kauan!

Mestaruussaunassa käydään läpi mestaruusfiilistelyt ja -hehkutukset, juhlitaan ja onnitellaan Tapparaa sekä toisiamme. Tämän mestaruussaunan ovet ovat myös kaikille auki turkinväriin katsomatta! Pidetään silti käytöstavat mielessä eikä anneta tilanteiden nousta päähän – Tappara Standard tässäkin!

Aiemmissa mestaruussaunoissa on löylytelty 1098, 1307, 1319, 1423 ja 1001 löylynheiton verran. Laitetaanko nyt ennätykset uusiksi? Nyt lauteille ja pistetään taustalle hyvää musiikkia - Tappara on terästä :tappara:!

90 tykkäystä

ONKO KIUAS LÄMMIN??? NYT NAAAATITAAN! Tappara!

6 tykkäystä

Ihanaa saatana!!

2 tykkäystä

Kiitos Tappara! Viimeinen peli oli sarjan peli.

2 tykkäystä

Mahtavaa Tappara! Loistava peli ratkaisupeliin.

1 tykkäys

Kukaan ei ymmärrä Krakovan torilla miksi juhlitaan!

7 tykkäystä

Sihautanpa oluen auki ja kuuntelen Linkin selostuksen kautta tunnelmaa hallilta. Aivan mahtavaa!

2 tykkäystä

Kiitos kaikille, ihanaa. Muuta ei nyt pysty sanomaan.

2 tykkäystä

Kiuas on kuuma syyskuulle asti! Nyt naatitaan. Aamulla pitää olla töissä 06:00 alkaen. Voipi olla et samoilla silmillä mestarin silmillä töihin!

Tanus​:blue_heart:
Metsola​:orange_heart:

Tämä on teille!!

9 tykkäystä

Pitääkä pytystä hyvä huoli, viimeinen vuosi poikaa on saunotettu huolella.

32 tykkäystä

Kaivan vielä kaapista kultareunaiset Myrna-kupit kultalusikalla, keittelen nyt kultakahvit.

2 tykkäystä

Maistuu. Pesä täyteen klapeja ja kiuas kuumaksi

1 tykkäys

Onnea KooKoo. Sitkeä pirulainen… kyllä teidänkin aika (ehkä) vielä koittaa. Hopea ei ole häpeä!

4 tykkäystä

Onnittelut Tappara-kannattajille ja nautinnollisia löylyjä!

34 tykkäystä
6 tykkäystä

Mahtavaa, upeaa, euforiaaa…joka päivä on hienoo olla Tapparan kannattaja, mutta tänään se tuntuu vielä vähä paremalta​:grin:

Hatun nosto Kookoolle, huikea joukkue joka pelas hienon näköistä lätkää…

1 tykkäys

Kiitos Tappara! Pelaaja, valmennus, huolto, toimihenkilöt! Ja tietenkin kaikki kannattajat.

2 tykkäystä

Taas on voitettu tuomarit,vastustajat ja koko muu suomi​:trophy:

IHANAA SAATANA​:flexed_biceps:

27 tykkäystä