Mestaruussauna 2017!

Oululaiset istuu nyt alalauteelle.

2 tykkäystä

Onks tää nyt joku uusi pakettiauto vai?

1 tykkäys

Matkailuauto, nyt on pitkä matka tarjolla.

Nyt menee jo sen verta häröksi, että hyppään nyt pois tästä keskustelusta. :grinning:

Hypätään molemmat ja jatketaan tässä ketjussa saunomista. :+1:

Onkos lautehilla vielä tilaa?

Kahvaajat mahtuvat tänne aina!

Tehdään niin Oippa.

3 tykkäystä

On on. @Treppu palaa kyllä lauteille.

Huomasin, että täällä on nimimerkki @TreKronor . Onnea hänelle.

Puhutaanko saunassa muuten mestaruudesta, mestaruuden juhlimisesta, saunan pintamateriaaleista, ajokorteista, autoista, epäonnistuneista ihmissuhteista vai mistä?

E: vai Treppun palamisesta.

1 tykkäys

Nyt on liikaa löylyjä saunassa.

4 tykkäystä

Saunanlämmittäjä veli Savinainen muuten sai jonkun palkinnon, varmaan menee pojan kanssa saunassa.

Saunaan vähän viihdettä kun päivän kiekot on saatu kärsittyä pois

14 tykkäystä

Oppiihan olemaan.

Viihdyin.

1 tykkäys

Pitäisikö käydä läpi mestaruus uudelleen? Kenellä ei kantti kestanyt Ilves sarjassa? Kuka tuuletti HIFK:n kaaduttua? Oliko hermo lopussa kahden KalPa tappion jälkeen?

Itsellä luottoa oli Ilvestä vastaan alusta loppuun asti. Oli todella vaikeita hetkiä, mutta uskoa riitti.

Tuuletin kovasti HIFK voiton jälkeen ja olin varma kannusta.

Uskokaa tai älkää. Anoppikin kysyi puolisolta, että onko mies aivan maansa myynyt tällä hetkellä. Käskin sanoa, että en todellakaan. Tappara hoitaa. Peli näytti siltä, että Tappara voittaa. Sitä ei voinut kukaan kiistää. Toki oli pelko persiissä, että entä jos… Sekään ei olisi ollut mahdotonta, mutta peli oli Tapparan. En todellakaan uskonut neljään suoraan voittoon, mutta olihan se jotain sellaista mitä muistelee pitkään. Meidän kevät. Meidän pytty.

15 tykkäystä

Ilves-sarjan kutospeli oli ainoa peli, missä oikein tosissaan jännitti, muuten ei ollut pienimpiäkään epäilyksiä.

15 tykkäystä

Hetkittäin usko oli kovalla koetuksella vaikka mulle oli kerrottu etää se hoituu.
Pitää vaan jaksaa uskoa…:muscle:

1 tykkäys

Onneksi Tappara voitti :slight_smile:

Jos liikutte Pirkkahallilla huomenna tulkaa morjenstaan. Olen siellä kera parin Itämaisen kissan (Itämainen pitkäkarva & Itämainen lyhytkarva).

TV2 tulee Life is life nyt :grin:

3 tykkäystä

Ilves-sarjassa saatoin hakea negan kautta voimaa, mutta uskoin siihen, että pelit loppuu vasta loputtuaan ja ettei kotona hävitä neljää. Jonkin verran tuli ulkopuolista painetta, siis ilvesläisten ja muiden kuittailuja, muttei häiritsevästi.

Ilveksen johtaessa otteluin 2-3, tuli töissä kommenttia, että “se on tänään katkolla”. Kysyin ensimmäisenä, että : “Kuka?”
Sitten ruvettiiin puhumaan jääkiekosta ja sanoin, että “voittoon tarvitaan neljä, odotetaan vielä hetki”.

Sitten pelattiin jotain helsinkiläistä seuraa vastaan. He pärjäsivät Tapparaa vastaan yhtä hyvin kuin meikäläinen armeijan uinticooperissa. Kesken jäi.

Kalevan Pallo. Metsäkone pisti hanttiin ja toi minulle ensimmäisen playoff tappion (paikan päällä) viimeiseen viiteen vuoteen. Kunnia heille.
Kävin sitten katsomassa murjomisen Kuopiossa paikan päällä.

Mestaruushuumassa tapasin hienoja ihmisiä ja siitä lähtien olen pyrkinyt täyttämään kotona omaa koriani, jotta voi taas aikanaan korin tyhjentää.

15 tykkäystä