Mestaruussauna 2017!

Kävin eilen Kuopiossa ja tälläistä sitten syötiin töissä tuliaisina. Vähän mutinaa kuului, mutta ei se mitään.
(kuvassa siis voittokukko, eli ihan perus muikkukukko.)

22 tykkäystä

Tein tuollaisen viikonloppuna näsijärven ahvenista. No ei ihan yhtä kaunis tullut, mutta hyvää oli. Maistui saunan päälle.

2 tykkäystä

Fanipaitojako olet shoppaillut, vai oliko kyse oikeista pelipaidoista?:rolling_eyes:

1 tykkäys

On tää vaan hienoa. Vaikka Kanada juuri teki maalin niin ei vituta yhtään. Tappara on silti mestari :grinning:

13 tykkäystä

5 maailmamestaruutta vs, 1 Tapparan Suomen Mestaruus…valitsen jälkimmäisen

49 tykkäystä

Jani Lajunen on ihana.

11 tykkäystä

12 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: BONSAKSEN - tuote/vaatebrändi

Heheh, ihan fanipaitoja kuitenki :smiley: Ei ihan rahkeet riitä aitoihin pelipaitoihin :astonished: Mutta kelpaa noita faniversioitaki ihastella :wink:

5 tykkäystä

Eilisen Kanada-pelin perusteella viimestään vois päätellä, että jos ei ny mitään aivan ihmeellistä tapahdu, taitaa Leijonien pelit katketa karusti puolivälieriin…

Siittä huolimatta, Tappara on edelleen Suomen mestari!!! :kannu::tappara:

7 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/BURVfO5l7S8/

Löylyä. Kuva Tapparan instagramista.

51 tykkäystä

Vaan väärässäpä olin ennusteeni kans :grin:

Tappara-taustaset pelurit isohkoissa rooleissa ja voittoo takaamassa :+1::tappara:

2 tykkäystä

Tänään ensi kertaa Tampereella mestaruuden jälkeen. Olin Kalevan uintikeskuksella katsomassa jälkikasvuni uintikisoja.
Alkuveryttelyn aikana bongattuja biisejä: Saravon PekkaPekkaPekka ja Opuksen Life is Live. Katsomo oli kuin turkkilainen sauna, joten jonkinlaisessa mestaruussaunassa tuli oltua.

9 tykkäystä

CHL-arvonnan huumassa tuli kelattua viime syksyn Lugano-pelin otteluseuranta läpi, sieltä löytyi tämä helmi

12 tykkäystä

Pakko myöntää, hajosin.

8 tykkäystä

Hehe :stuck_out_tongue: Tällä viestillä olen eniten tänne kirjoittanut, kun ohitan @Koo 'n. Löylyä!

2 tykkäystä

Olenko edes kirjoittanut tänne? :innocent:

Heitä kunnon löylyt niin tullaan kohta saunomaan!

1 tykkäys

Äläs lähentele! Joo kiuas pidetään lämpimänä 25/8.

Tykkäykset loppu prkl

1 tykkäys

Nuoret pojat hoitaa mysteerimiehille aina saunan lämpimäksi eikä valita paikastaan👌.

E: Ei perkele, nyt oli vähän ahdistava viesti.

1 tykkäys

Tiivistäkkää vähän ylälauteilla.

1 tykkäys