Mestaruussauna 2017!

Aalto jakaa mielipiteitä. Mun mielestäni helvetin kova pakki, jolla oli ongelmansa, mutta helvetin kova. Tykkäisin myös ajatuksesta, että Bonsaksen saattaisi löytyä listoilta. Myöskin melko ruoskittu pelaaja, ainakin palstalla, mutta mun mielestäni *jälleen* helvetin kova.

Parlett ei montaa peliä Tappara-paidassa ehtinyt vääntää, mutta sitäkin suuremmalla menestyksellä ja lähtemättömällä vaikutuksella. Pelejä kertyi 28, joista 10 runkosarjassa ja loput 18 poffeissa.

Muistitkos @Treppu, että tällaisen olet väsännyt viime joulukuussa “Takavuosien kokoonpanot” -ketjuun:

3 tykkäystä

Aalto ja Bonsaksen olivat listoillani muutaman muun lisäksi mutta jäivät lopulta ulkopuolelle. Voisi väsätä suosikeistakin oman joukkueen. :smile:

@Kilo Mä muistelinkin että olin laittanut tänne jotain samankaltaista. Mutta en mä kyä tuollaista enää kokoaisi. : p

Minä muusta tiedä, mutta noista mokeista Metso on ihan omalla levelillä.

7 tykkäystä

Saravon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka! 6pv viime viestistä… Alkaa porukoilla olemaan jo katseet ensi kaudessa?

Vääräleuan kuva-arvoitus:
:mikki: + :euro: + :tuomari: = ?

1 tykkäys

Helppo, vastaus on :kannu:

2 tykkäystä

:ghost: :maali:

6 tykkäystä

Hah…Mitä Mansesterin lökäpöksyt keksivät ens kevääksi?

Liian paljon hyviä pelaajia jäällä?

1 tykkäys

Kiitos vinkistä, nythän mä sen kekkasin. YLIVOIMAA tiedossa :muscle: :tappara:
Ensi kaudeksikin.

1 tykkäys

Se on pojat ja tytöt sillä tavalla, että on aika puristaa viimeiset sihaukset kiukaasta. Joukkue on painanut töitä jo jonkin aikaa ja Rautakorven sanoin, ollaan jälleen uudessa alussa.

Tappara avaa kauden 2017-18 tulevana perjantaina Tampere Cupissa, joten myös meidän on korkea aika kääntää katseet uuteen kauteen.

Nahka punoittaa kuin Sauna-Timolla, mutta kyllä viikon lopussa ollaan jälleen valmiita!

9 tykkäystä

Ei sit muuta kuin kuupat ja napot viuhumaan ens kertaa odotellessa. :sweat::innocent::grin:

2 tykkäystä

Vielä se pitää pestä kertayspölyt tässä saunassa. Onneksi on oluet kylmässä ja lomaa jäljellä.

4 tykkäystä

Käydääs löylyssä kun vielä keretään. Kiitos kaikille löylytteliöille, hauskaa on ollut tässäkin mestaruussaunassa.

1 tykkäys

Mahtavia tämmöset mestaruussaunat, ei näihin kyllästy. Ei kahta ilman kolmatta, eli jäädää odottelemaan :slight_smile:

3 tykkäystä

Lisätäänpäs vielä yksi muisto runkosarjasta marraskuulta 2016. Toivottavasti jotain tällaista nähdään alkavalla kaudella (ja etenkin videolla esiintyvää vastustajaa vastaan)

15 tykkäystä

Omalta osaltani kiitän loistavasta saunottamisesta Tapparaa ja teitä faneja.
Tähän videoon on hyvä lopettaa:

Ensi keväänä kolmas saunavuoro putkeen, eikö niin?

10 tykkäystä

Kyllä näin on. Alkakaahan kaatamaan puita, jotta ehtii klapit kuivua. Koivua, metrihalkoina.

10 tykkäystä

Nytkö se jo on ohitte, tulipas tää äkkiä. Vaan näissä on se hyvä juttu että näitä kelpaa muistella myös vaikka kahenkymmenen vuoden päästä. Oon tällä viikolla kattellu Tappara-koosteita kultaiselta 80-luvulta (kiitos youtuben nimim. hurist!). Mm. Ekku Lehtonen mahtanut olla melkonen pelimanni, oon vähän nuorempaa sukupolvea enkä muista omakohtasesti noita 80-luvun mestaruusvuosia.

2 tykkäystä

Kiakonpeluusta mieluusti kuulisin/lukisin kommentteja - mieluummin kuin Trumpista, Persuista, Sipilästä yms. aika lievästi jääkiekkoa sivuavasta. - Ehkä se mestaruuskin voi olla tulossa, mutta turha sítäkään on maiskutella ennen kuin on kausi edes alkun päässyt :wink: .