Muistaa myös Porin 5-0 reissun. Mutta se on tavallaan tämän organisaation hienous että lokakuussa kun Saipaa vastaan on nihkeetä niin kritiikkiä sataa se on varma, pysyy vaatimustaso yllä.
Sori mutta oli pakko pistää kun Kemiläinenki muistaakseni tästä puhui
Juu lavalla tais mainita
Kieltämättä jäähän tollanen varmasti päähän
Laitetaas lauteillakin kiekko pyörimään taas, baarista kotiuduttu katsomaan oisko Sashan Floridasta kampittamaan Boston
Härmän Häjyssä?
Ei siellä, toki melko lähellä ei monta sataa metriä välissä kun lokaationa Wanha mestari
Tossa illalla poikettiin rouvan kanssa taloyhtiön grillikatoksella moikkaamassa taloyhtiön pelsu-faneja, niin ei siellä oikein ymmärrystä ollut, että parempi vain voitti. Semmosta se on meillä Hollolan Salpakankaalla. Ehkä kovin vihulaisen kannataja oli ollut Damissa kahdella Metallican keikalla ja oli juuri tullut reissusta ja kohtuullisen väsynyt oli. Mutta ainakin oli jonkinlainen syy missata finaalit, mutta koska pelsut kenties pelaa seuraavan kerran mestaruudesta, sitä ei kukaan tiedä. Ai niin ja sen jälkeen kylpöön ja Floridan peliä jälkiruuaksi.
Kyllä Amsterdamissa voi finaaleja kattella, ite katellut joskus Lontoossa pubissa puhelimesta.
Varmasti voi, mutta onko ehtinyt/jaksanut kun oli kuulemma viides päivä tinttaamisessa menossa. Toivottavasti oli katsonut, täytyypi vielä kysyä, kun pihalla törmätään.
https://www.instagram.com/p/Crq_BHBtFMI/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tuukka Mäntylältä hyvä päivitys Instagramissa.
”Onneksi on sukujuuret isänpuolelta Mouhijärveltä. Olisi saattanut muuten olla paljon vähemmän kiekkojuhlia .”
Saisko joku tämän kuvan päivitettyä vaikka Savinaisen kuvalla ja tämän kauden sijoituksilla? Tai tehtyä jonkun vastaavan…
Mestaruussauna alkaa hiipua. Heitin pari klapia kirveen muotoisesta halkokopasta.
Löylyä…
Hesuleissa herätetty väkeä vapunpäivään. Kivaa pikku huomiota huivilla saa! Ollaan muuten mestareita, taas, edelleen!
Alkanut kyllä jonkin verran sytyttää tuo juhlissa pauhannut sisääntulobiisi, jota Merelä kertoi Tuulolan soittavan kopissa pelipäivinä. Sopii loistavasti hengenluontibiisiksi, ja sanat kuvaavat tämän kauden Tapparaa aika osuvasti.
…
Tahdonvoimaa ja tiikerin silmää
Voittajan resepti, jolla mestarit tehdään
Hikee, verta, tuskaa ja kyynelii
Treenaa kovaa niin sä pääset tavotteisiis
Älä luovuta helpolla
Suomalainen pärjää sisullaMä en voi tyytyy vähään
Tää ei vaan riitä tänään
Mä vaadin parempaa
Pidä se mielessä
Lähellä sydäntä
Mä olen selviytyjäViimeiseen hengenvetoon asti mä taistelen
En ota takapakkii yhtään askeleit
Eteenpäin mun mentävä on
Päämäärä mun olla voittamatonGymil rauta raskast, se painaa
Voitto mun mielessä vaan kaiken aikaa
Ei varaa hävitä, se ei oo vaihtoehto
Astu kehään ni mä keinutan sun kehtooMusiikki pauhaa, yleisö hurraa
Elän kakstoist erää kerrallaan
Tähän on tultu, tähän mä oon treenannu
Otetaan selvää mihin asti se kantaa mut
Nykypäivän gladiaattorifiilis
Mut en olis mitään ilman mun taustatiimii
Yhdes kaadetaan, yhdes haastetaan, yhdes hävitään, yhdes voitetaan
…
Joo! Tää oli itselle uusi tuttavuus. Mutta olikohan Tanuksen instassa mestaruuden jälkeen, kun Puhakka hieman joraili, niin tämä soi taustalla. Sanojen perusteella selvitin biisin ja tässä Tappara-kontekstissa sytyin kyllä.
Oisko jossain sitä videoo missä Seppälä sanoo et tässä kaupungissa ei Ilves juhli?
Ilokseni voin kertoa, että Tappara vie tällä hetkellä Ilvestä 100-0 keskustan katukuvassa. Useita kymmeniä Tapparan paitoja/huiveja/lippiksiä bongattu viimeisen tunnin aikana, ja vastaan on tullu vain yksi (1) Ilveksen huivi.
Ahhh… kyllä tässä vaan kyyneleet tulee silmään kun katsoo G5 uudestaan. mikä matka, mikä jengi, mikä seura!