Vaikka Poju Z.
Ensi kautta ajatellen, hankala sana kirjoitettavaksi tuo quadruple
19 jälkeen töistä kotiin ja kuohuviini auki, sauna päälle ja peli pyörimään, en nähnyt peliä eilen. Siinä illan suunnitelma. Hieno kausi, täytyy onnitella koko Tappara yhteisöä!
2024? Meidän vuosi sekin.
Tyhjä olo, kun kausi päätöksessä. Lämmöllä muistelen eri vaiheita kauden aikana, Turun Megamatka ja niin edelleen. Tuntuu, että pieni osa itsestä kuolee kauden päätyttyä joukkueen mukana pois. Miksi tää ei voi jatkua ainiaan?
Siitäkin selvittiin.
Se on ihan hyvä vetää happea 3kk. Jaksaa uutta tarinaa taas
Ykkösketjusta puuttu sentteri, kakkosketjusta puuttu sentteri. Sit alko tuleen maaleja yliodottaman ja vastoin tilastoja voittoja. Selvittiin.
Mä olen Antti Tuomenoksa ja tiedän, että mestaruuteen voi selvitä ilman ykkössentteriä.
Tripla täyttyi tänä vuonna ja viime vuonna oli värisuora.
Mitäköhän voittamisen ulottuvuuksia vielä keksitään? No, mikään joukkue ei ole tainnut voittaa mestaruutta neljä kertaa putkeen, vai? Ei ainakaan Liiga-aikana.
Mä ihan oikeasti tänään innostuin kun huomasin että kello on 13.00 ja pääsis kattoo peli päivän kokoonpanot. Eiku nii…
Ensi kaudella otetaan se paikallisten herruus myös pois naapurilta, niin eivät pääse edes sitä tuulettelemaan
Ohan tää paljon mukavampaa odotella torijuhlan alkua kuin olla tällähetkellä jossain kangasalan kohdilla ajelemassa kohti Lahtee.
Kyllä se niin on, että triplahopea on se juurisyy, miksi meillä on nyt 5 mestaruutta sen jälkeen. Hopeat laittoivat organisaation vaatimustason, nöyryyden ja hienosäädön aivan huippuunsa. Finaalitappiot ovat kantaneet ja kantavat hedelmää.
Nyt viimeistään on triplahopean pettymys hyvitetty ja Ipalaisten hopeatoffee-ilkkumiset maksettu viidellä pytyllä!.
Otetaan näitä kyllä lisää vastaan jatkossakin.
Mukavasti lähdössä porukkaa Lahteen. Mikäs se SOn bussi oli?
Korven Ranelta kysyttiin tavoitetta -89 keväälle silloisessa AL:n mestaruuden jälkeisissä haastatteluissa ja Rane ilmoitti mestaruuden tavoitteeksi. Jos oikein muistan niin triplan jälkeiselle mestaruudelle nimeksi ehdotti fortunaa.
Voin toki muistaa väärinkin… Nyt voidaan validisti miettiä projektinimeä seuraavalle.
Game 6 Lahdessa varmaan loppuunmyyty. Kovasti sitä peliä mainostivat.
En tiedä, mutta kolmosella pääsee Hervantaan…
Onko torilta tulossa jotain streamia?
Tampereen kaupunkikin onnittelee komeasti katukuvassa.