Mestaruussauna 2024! (Tre Kronor)

Tanuksella hieno kaulaketju!

3 tykkäystä

Tanuksen koru :joy: :sunglasses: :sunglasses:

3 tykkäystä

Laittoiko Liedes hokkarit naulaan?

1 tykkäys

Sovitaanko, että ulinat loppu ny?

1 tykkäys

Kiitos Tappara! Olen myös tyytyväinen siihen, että viimeinen seuranta oli todella siisti ja kaikki oli positiivisella mielellä! TÄÄ ON IHAN PERKELEEN IHANAA!!

2 tykkäystä

Anton halus mediaan vähän huomioo. “Media painosti että ollaan aika paskoja.” -Anton

28 tykkäystä

Loistavaa. Kiitos Tapparalle.
Kohti neljättä! :smiling_face_with_three_hearts:

5 tykkäystä

Joopa joo. Suihkuun ja nukkumaan. Aamulla töihin sitten eikä muuta neuvoo tuu.

Liedes heitti vielä “Välillä pelattiin niin huonosti että mietittiin kuinka paskoja ne muut on.”

43 tykkäystä

Mutta jälleen kerran Tappara osoitti voittamisen kulttuuria. Olen nöyränä sen edessä, mutta innostunut siitä, että olen osa tätä. Tässä (mestaruudessa) on pieni pala minunkin kokemustani, mutta suurimmilta osin tämä on Tapparan juttu. Tappara on uskomaton organisaatio, olen ylpeä ollessani osa sitä, Grönborg sanoi MTV:lle.

19 tykkäystä

Liedes jatkoi tällä ja ihmetteli että kuinka paskoja ne muut oli ku peli ei kulkenu. Näin jälkikäteen voi sanoa että aika heikkoa on muiden osallistuminen viime vuosina

1 tykkäys

Järjestääkö Tappara mestaruusjuhlat vai onko organisaatio vielä kiinni CHL-tappiossa?

Huomenna torilla klo. 17.

Jonpalla finni puhjennu😂

9 tykkäystä

Liedeskin sen sanoi ja tuskin kukaan häntä alkaa neganiiloksi haukkumaan. Tottahan hänen joka sana. Kaikesta huolimatta aivan saat.nan ihana loppu ja pelas jätkät muutamaa erää lukuunottamatta finaaleissa mahtavaa kiekkoo. Kiitos :heart:

1 tykkäys

Jälleen Suomen mestari! Kolmas peräkkäinen. Aivan fantastinen tarina, uuden ruotsalaispäävalmentan Rikard Grönborgin johdolla – näihin ei kyllästy ikinä, Timo Jutila hehkutti.

3 tykkäystä

Saa suorittaa…

(pahoittelut menneisyyden pessimistisyydestäni)

1 tykkäys
23 tykkäystä

Taitaa Röönbori olla niin kova luu ettei pelaajat uskalla viedä häntä suihkuun.

3 tykkäystä

Onko siellä keskustorilla väkeä? Kuopion torilla bongattu myös yksi Tappara-paita – minun päälläni!

16 tykkäystä