Vuorisen kuvaus pelaajasta julkistustilaisuudessa: Lindqvist on erittäin hyvä jääkiekkoilija.
Tarkempi kuvaus uutisesta:
– Lindqvist on taitava pelaaja, joka omaa erittäin hyvät hyökkäyspeli vaistot. Michael teki viime kaudella melkein piste per peli SHL:ssa, jota voidaan pitää erittäin kovana saldona. Näemme hänessä erittäin hyvän ylivoimapelaajan, jolla riittää pelikäsitys ja taidot vahvaan hyökkäyspeliin Liigan huipulla, kommentoi Tapparan GM Janne Vuorinen
Yhtään en ole enempää skoutannut kuin edellisen viestin linkkiä painanut, mutta vuosia vakaasti SHL:ssä suorittanut 31v hyökkääjä kuulostaa kyllä Liigaan kärkihankinnalta.
EDIT: toki edelliseen viestiin tullut EP linkin jälkeen niin paljon sisältöä lisää, että viestini alkaa näyttää huvittavalta
Pelaajatyyppi kuitenkin sellainen, että en tiedä laittaisinko ihan ykköstähti kategoriaan, mutta yksiä suosikkipelaajia SHL:ssä joten olen tyytyväinen pelaa meillä missä roolissa hyvänsä. Taitava on, kunhan ei liikaa odoteta vain siksi, että SHLssä pelannut hyvin
1 tykkäys
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
4
Mikäs tuossa on taustalla, kun pelasi vain 31 ottelua? Onko hällä jokin tuore, merkittävä vammahistoria?
Tilastojen perusteella odotusarvo on kova. Färjestadin kovassa nipussa ollut heti kärjen takana tehoissa ja plussana chl:ssä jopa tehokkaampi kun Tomasek jolla jäätäviä tehoja Shl:ssä. Leksandissa oli kantava voima kevään peleissä.
Mitä tuossa googlettelulla löytyi niin polven operoinnit ja aivotärähdys näyttäneet olleet kauden katkaisevia vammoja vuosien varrella. Ilmeisesti näihin on tyssänneet ura taalakaukaloissa sekä siirto Sveitsiin.
Kunnossa ollessaan varmasti aivan kärkipään haku Liigaan ja Tapparaan. 9 SHL kauden aikana 5 kertaa ottelumäärä jäänyt sinne 30 tienoille. Toivotaan hyvää treenikesää alle ja ensi kaudelle kireitä verkkoja Mikelle.
Melko vähän on videoita Lindqvistä youtubessa. Muutama koostevideo löytyy. Tykkää ilmeisesti myös laukoa vasemmalta kaarelta yv:llä. Sujuvaa luistelua, mutta ei mitään älyttömiä kikkailuja.
Jännä nähdä miten liigaan sopeutuu, ja kenen kanssa löytyy kemiat. Ei Tanuksen taitoja, mutta varmaan hanakkaampi maalintekijä?
Samaa itse tulkitsin koosteista. Tuskin mitään dominanssia ja taikatemppuja on luvassa mutta sellaista Camper tyylistä viileää viimeistelyä. Yli piste/peli veikkaan ma.