Mikä on Tappara-lempinimesi?

Vahva snaipperi

3 tykkäystä

Iso Sentteri

2 tykkäystä

Iso yv-spesialisti.

Isokokoinen porukka näyttäisi täältä tulevan. :smiley:

2 tykkäystä

Taitava taikuri. Ei muuta, kun jokeripokeripoks vaan :grin:

2 tykkäystä

Joko nimi on paperissa? Tässä kuussa julkistus?

Luotettava snaipperi. Ainahan semmoisiakin tarvitaan! :slight_smile:

2 tykkäystä

Juu, rummunpärinää Jussi Makkonen!

3 tykkäystä

Ei ole paljoa kyselty :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Iso professori.

2 tykkäystä

Nopea taikuri :grin:

3 tykkäystä

Nopea sentteri

2 tykkäystä

Taitava YV-spesialisti, no tokkiisaha se soppii

2 tykkäystä

Esimerkillinen koppipelaaja

2 tykkäystä

33 tykkäystä

Ja joku on näköjään pakkiparisi :sweat_smile: T: Fyysinen viivapelote.

3 tykkäystä

Sähäkkä ja fyysinen viivapelote samassa parissa. Kuulostaa ykkösparilta! :joy:

1 tykkäys

Sähäkkä yv-spesialisti = Haapala :+1:

4 tykkäystä

Dynaaminen YV-spesialisti

2 tykkäystä

Taisteleva snaipperi

2 tykkäystä

Taisteleva YV-spesialisti.

Peltola ensi kaudella? :face_with_raised_eyebrow: Vai Kuusela?

3 tykkäystä