Kuka tietää, vaikka Seppälää lähestytään näiden kisojen jälkeen Atlantin takaa. Lyhyellä tähtäimellä tietysti huono homma Tapparalle. Pitemmällä taas yksi uusi esimerkki, että Tapparaan kannattaa tulla kehittymään.
Toki Seppälän kohdalla kyse oli jo aika lailla “valmiista paketista”, pitkän tien Ylivieskasta Kuopion ja Kajaanin kautta Tampereelle käyneestä voimanpesästä.
Joo, samaa mietin jo tuossa poffien aikaan. Olisi aikas varma peruspakki NHL:ään.
On se kova
Hyvin sanottu
“Toissa liigakaudella Seppälän kanssa Kuopion KalPassa pelannut Aapeli Räsänen runoili kolumnissaan viime syksynä Seppälän olevan puoliksi mies, puoliksi puskutraktori”
Vieläkö täällä joku nauraa minulle kun sanoin että Seppälä voi saada änärisopimuksen?
Pakko sanoa, että Tapparan pelaajahankinnat on osunut todella hyvin viime aikoina. Seppälä lensi itselle ja valtaosalle jääkiekon seuraajia melko tutkan alla Kalpan aikaan mutta herran jestas miten tuollainen kaveri ollaan pystytty pitää piilossa…
Näin syyskuun vaikeilla hetkillä.
Onnea maailmanmestarille Aivan uskomaton kausi Seppälältä.
SEPPU!!! 🫵🏼🫵🏼
Seuraavaks sit Stanley cup tavotteena.
Ei saavuttanut ees runkosarjan paikallispelien Tampereen herruutta.
Onnea onnea!!
Joo aika surkee kausi, naapurin virtuoosit sen sijaan tyhjensivät pöydän ja voittivat kaiken mitä on voitettavissa
”Tässä kaupungissa piip Ilves ei juhli” - Mikael Seppälä (oletettavasti)
Lähde: Urheilucast ig
https://www.instagram.com/p/CeP5vAbIN_w/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Alkoholilla saattaa olla asian kanssa tekemistä.
On se Bossi jätkä. Tulee Ylivieskasta ja silti antaa vapaa-ajalla piikkiä Ilvekselle
Mä sytyn kerta toisensa jälkeen kun “junan tuomat” jätkät tulee aivan päällikköinä tänne jompaan kumpaan nuttuun ja ottavat heti tilanteen haltuun.
Ymmärtävät päivästä nro 1 paikallispelien merkityksen meille paikallisille ja kaupungille.
Tämmönen pilke silmäkulmassa “v*ttuilu” ja piikittely on pääsylippu meikäläisen sydämeen.
Toinen päivä peräkkäin, kun harmittaa ettei ole igge-tiliä
Seppälä se nostaa osakkeitaan vielä kisojen jälkeenkin.
Mä olen ehkä vähän ilonpilaaja. Se, että tuollainen video tulee julkisuuteen ja pelaaja on tuollaisessa kunnossa, ei mielestäni ole kauhean hyvä asia.
Joo, kiva kommentti jne., mutta ei hyvä asia.
Onko Seppälä edes tajunnut, että häntä kuvataan?
Hemmetin hyvä läppähän tuo, mutta syyttävä sormi osoittaa sitä heppua kenen pakko oli video julkisuuteen laittaa. Ehkä ei oikein ajatellut…