Mun mielestä he tekivät eilen jo riittävästi ja pahoittelivat tapahtunutta. Pyysivät anteeksi.
Ei olisi tarvinnut pelaajan nimeä tuoda julkisuuteen.
Mun mielestä he tekivät eilen jo riittävästi ja pahoittelivat tapahtunutta. Pyysivät anteeksi.
Ei olisi tarvinnut pelaajan nimeä tuoda julkisuuteen.
Jukurit vaihteeksi palstoilla.
Lähtiskö nyt luettavaksi.
Vaihdetaan Savon Sanomiin ja näkyy:
Julius Vähätalo ilmeisesti pelaa Jukureissa ensi kaudella, oliko Jukureiden pelaaja budjetti vähä päältä miljoona tänä vuonna? Toivottavasti saavat nostettua budjettia hieman ylöspäin ensi vuodeksi. Timo Kunnarin Twiitti Jukureiden hankinnasta. https://twitter.com/TKunnari/status/830003554408656896
Mites multa onkin mennyt aivan totaalisesti tuo Jukurien paheksuminen ohi?
Itseäni kyl naurattaa tämä suomalainen mielipideilmasto, jossa ei saa ottaa kantaa, koska joku voi olla eri mieltä. On muuten aika tuttu juttu varmaan jokaiselle työpaikoilta, että ei saa ottaa kantaa, koska joku voi ajatella toisin.
Totta ihmeessä joku voi ajatella toisin ja se on mielettömän hyvä Maailma elää erilaisista mielipiteistä - ei suinkaan samanlaisista. Ainoastaan erilaiset näkökulmat tuottavat erilaisia keskusteluja. Muistelen kerran, kun olin duunissa, niin pomo sano, että en saisi julistaa niin vahvasti työkavereilleni, että oon ateisti. Kysymyshän oli siis siitä, että olin kerran sanonut taukotilassa, kun eräs työkaveri ehdotti, että kouluttaituisin papiksi, että yksi kohtalaisen tärkeä ominaisuus puuttuu, nimittäin usko
Jopa tästä joku sit oli loukkaantunut ja paheksunut niinkin paljon, että pomolle kertoi.
Sitä on turha ihmetellä ja voivotella, jos suomalaiset ei opi / osaa ottaa palautetta vastaan ja keskustelukulttuuri ei kehity mihinkään suuntaan, kun julkisesti yritetään tehdä aivan kaikkensa, jotta keskustelua ei syntyisi mistään.