Mikki-paidat

Jos ja kun joku menee Mikin juhlapeliin, niin voisko sieltä palstahenkilö hamstrata mulle yhen paidan. Voin lunastaa vaikka olutta vastaan Tappara-Tepsi pelissä 11.1.2020…

4 posts were merged into an existing topic: ✓ Testiketju kaikenlaiseen testaukseen

Taitaa olla vähän vaikea toteuttaa toivomus. Paitoja jaetaan 5000 ensimmäiselle ja veikkaan, että 1 per asiakas. Sinun täytyy löytää

a) joku joka ei halua paitaa
b) menee peliin aikaisin

Veikkaisin, että tässä yhteisössä voi olla vaikeaa sellaista henkilöä löytää ellei sitten joku ipalainen ole tulossa paikalle.

No Ekku Lehtosen pelissä mä sain 2 paitaa…

Kevyesti luistellaan jo ohi ketjun aiheen, mutta ainakin mulla on suurella todennäköisyydellä pelin jälkeen hallussa ylimääräinen paita.

Voin @Tapparaforever lähestyä sua sitten myöhemmin asian tiimoilta.

5 tykkäystä

Hienoa! Pidetään asia sovittuna.

Otin tämän irti tuolta ottelutapahtumaketjusta. Jos jotakuta muuta himottaa paidan saanti muutei peliin pääse, käyttäkää tätä ketjua. Ja jos on mahdollista, auttakaa palstatoveria mäessä. Tiedätte että menevät hyvään käyttöön.

1 tykkäys

Jos on muita ketkä tuollaisen paidan haluaa, tai välttämättä tarvitsee niin voin itsekin jollekin sellaisen haalia kuka ei halliin syystä tai toisesta ole tulossa :blush:. Noita Lehtosen paitoja olisi aikoinaan saanut vaikka 50kpl jos ois halunnut. Sielä niitä lojui pelin jälkeen penkeillä.

1 tykkäys

Valitettavasti en itse peliin ehdi. Jos joltain ylimääräisiä paitoja löytyy. Olisin erittäin kiinnostunut kyseisestä paidasta. Ekun paita jo löytyy.

1 tykkäys

Varmaan sitä on ilonpilaaja ja nillittäjä mutta eikö nuo kuitenkin ole tarkoitettu halliin saapuville katsojille.

2 tykkäystä

Tottakai. Mutta kaikki eivät sitä varmasti ota. Helppo laittaa hyvä kiertämään :blush:.

6 tykkäystä

Sepä juuri. En missään nimessä kannusta huijaamalla paitoja rohmuamaan, mutta jos esimerkiksi omassa seurueessa on ihmisiä, jotka eivät paitaa halua niinkään säästää, pyytäkää että saatte välittää sen eteenpäin sellaista himoitsevalle.

5 tykkäystä

Itse en valitettavasti työesteiden vuoksi pääse halliin, mutta jos ylimääräinen paita joltain löytyy niin mielellään korvausta vastaan otan… :heart_eyes:

Mielelläni ottaisin kanssa vastaan, jos jollekkin ylimääräisiä paitoja tarttuu matkaan.

Niitä Ekun paitojahan tuli ainakin hallin Tapparakauppaan myyntiin muutaman seuraavan pelin ajaksi. En muista oliko niitä verkkokaupassa, mutta hinta taisi olla jossain seitsemän euron vaiheilla, jos en ihan höpöjä muista. Että saattaa näitäkin pelin jälkeen tulla myyntiin ihan Tapparan puolestakin niille, jotka ei halliin pääse tuolloin kun niitä jaetaan.

Edit: Hinta meni pieleen, mutta Tapparan fanituoteketjusta löytyi

Oli tuossa viestissä linkkikin, mutta en sitä ottanut mukaan, kun ei toiminut enää.

3 tykkäystä

Minkä kokoisia paidat ovat?

Itse en pääse myöskään peliin paikalla ja kovasti haluisin kanssa tuon paidan itselleni. Täällä kans toiveena että jos joku ylimääräisen paidan saisi, voisin korvausta vastaan sen lunastaa tänne Mikkeliin :smile::blue_heart::orange_heart:

Viimeksi Lehtosen paitoja oli vain yhtä kokoa ja jos oikein zoomasin painokonevideoon, niin koko näytti olevan XL.

Todennäköisesti tälläkin kertaa näin eli vain yhtä kokoa painettu.

1 tykkäys

Eipä ollut, jaossa oli sekä L- että XL-kokoisia.

3 tykkäystä

Oliko näin?
Joku kyseli jonossa mun edessä paitojen kokoa ja kuulin kun hän sai vastauksen että kaikki ovat saman kokoisia.

1 tykkäys