Oli joo ainakin XL ja L, en tiedä oliko sitten muita.
Itse sain L.n, isälleni joka edellä otti tuli XL. Joten näin oli.
Huomasin juuri että omassa juhlaottelun tpaidassa on rinnassa oleva Tappara logo aika härskisti vinossa vasemmalle
valoa vasten kun Leinonen kuultaa takaa on logon vasen kulma sentin nimen alareunan alapuolella ja oikealla sentin nimen alareunan yläpuolella. Logon alakärki siis liikaa oikealla. Noloa
Ylläpito siirtäköön oikeaan ketjuun jos tämä väärä
Juu kyllä harmittaa.
Soita toimistolle ja vaadi rahoja takaisin .
Harmittaa että hyvä asia pilattu huonolla toteutuksella ainakin omassa paidassa. Toivottavasti vaan uniikki keräilykappale😊
En tuossa paikassa omia paitojani taida teetättää.
Olisko jollakin Soosille ylimääräistä paitaa,jossa kaikki suorassa?
Nyt kannattaa muistaa, että kyseessä on massatavaraa - ilmaispaitoja, jotka oli tarkoitettu päälle eiliseen juhlaotteluun. Tapparan logohan on aina paidassa upea, samoin nimi ja numerokin, kun näitä on tehty. Mutta noin kauniisti sanottuna eihän tällainen päällä mitään ylintä tyylitajua hallin ulkopuolella edusta - aika monella menee varmaankin lähinnä nukkuessa, saunan jälkeen tai mökkipaitana. Toimistoltahan shopista löytyy kaupunkikelpoista laatua, tyyliä ja suorassaolevaa mm. Hilfigerin muodossa. Siitä pitää ja kannattaakin vähän maksaa.
Menin tossa taannoin yksi sunnuntai yhdelle naiselle viettämään romanttista iltaa. Laitoin sen Lehtonen-paidan päälle.
“Et sitten mitään muuta keksiny päälle”
Ei todellakaan. Nimittäin joku vei mun paidan. Lipuntarkastaja sanoi: “Kilo, joku vei paitasi. Luulin, että se oli isäsi. Hän menee tuolla, ruskeassa poplarissaan.” Juoksin miehen perään.
Törmäsin Tappara-postikorttitelineeseen käytävällä. Meinasin hukata miehen, mutta bongasin hänet uudelleen. Hän ehti juosta paikalleen, jossa ei ollut tilaa ympärillä, mutta sain onneksi järjestyksenvalvojalta luvan istua hieman hänen taakseen näköyhteyden päähän.
Erätauolla mies nousi. Hän olikin Peter McCallister, Kevin McCallisterin isä. Olin yksin meidän kotona. Ilman paitaa.
#mahatifo
Ei selvinnyt oliko painatus suorassa?
Custom replican aikoinaan tilasin ja logo silminnähden vinossa. 2krt palautin firmalle uudelleen oikaistavaksi kun eivät suoraan saaneet, 3 kerralla vein paidan itse ompelimoon. Olis varmaan pitäny sitte olla sitä halvemman kategorian Hilfigeriä että olis ollu priimaa.
Oisit vastannu että “Ajattelin että nopeuttas asioita”
Näitä SAI OSTAA Tapparashopista.
Usko tai älä, loppuunmyyty.
Ketju suljettiin automaattisesti 62 päivän kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.